Kur.. Diesel 4,37

Data: 2010-05-04 18:15:01
Autor: the_foe
Kur.. Diesel 4,37
W dniu 2010-05-04 18:00, boukun pisze:
Ja pierdole, Dżisus krajs, jeszcze w lipcu jadąc przez Polskę płaciłem
na niektórych stacjach 3,47.

W ciągu roku złotówkę w górę, 25%?! W piątek chciałem kupić profile
kapeluszowe w Leroy Merlin na wyjkończenie i zaadaptowanie na biuro
mojego poddasza, były po 9 zł., dzisiaj wymieniłem euro i chcę je kupić,
a one stoją już po 10,05 zł. Do wyposażenia biura chciałem zakupić meble
biurowe firmy svenboks. Na początku kwietnia dostałem ko0sztorys, po 15
marca poszły w górę, średnio o 15%
Co jest do kurwy nędzy z tym kapita;lizmem jebanym, gdzioe ta
stabilizacja? Emerytom podwyższyli tylko po 15 zł, a szwagier dostał
dopiero od maja podwyżkę o kilkadziesiąt złotych brutto, a już w
kwietniu były wszędzie rapidalne podwyżki....
Komuno wróć!!! Ale sprzed stanu wojennego!

W pizdu, Polacy nie mają jajec, tak jak Grecy...

boukun

tzreba wrocic do pomyslu silnikow turbinowych, ktore spalaja kazde paliwo, nawet ze smieci:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/paliwo-z-plastikowych-butelek,737843

--
the_foe

Kur.. Diesel 4,37