Kur.. Diesel 4,37

Data: 2010-05-04 18:21:30
Autor: awe
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrpgfj$adh$1mx1.internetia.pl...
Ja pierdole, Dżisus krajs, jeszcze w lipcu jadąc przez Polskę płaciłem na niektórych stacjach 3,47.

W ciągu roku złotówkę w górę, 25%?! W piątek chciałem kupić profile kapeluszowe w Leroy Merlin na wyjkończenie i zaadaptowanie na biuro mojego poddasza, były po 9 zł., dzisiaj wymieniłem euro i chcę je kupić, a one stoją już po 10,05 zł. Do wyposażenia biura chciałem zakupić meble biurowe firmy svenboks. Na początku kwietnia dostałem ko0sztorys, po 15 marca poszły w górę, średnio o 15%
Co jest do kurwy nędzy z tym kapita;lizmem jebanym, gdzioe ta stabilizacja? Emerytom podwyższyli tylko po 15 zł, a szwagier dostał dopiero od maja podwyżkę o kilkadziesiąt złotych brutto, a już w kwietniu były wszędzie rapidalne podwyżki....
Komuno wróć!!! Ale sprzed stanu wojennego!

W pizdu, Polacy nie mają jajec, tak jak Grecy...

boukun
dobrze ci boukun tak wychodza rzOndy Placicformy?
awe

Data: 2010-05-04 19:07:14
Autor: boukun
Kur.. Diesel 4,37

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrphgl$p6a$1news.onet.pl...

[...]

Mnie, jak mnie, ale jak mi gorzej będzie, to nikomu innemu się nie polepszy...

boukun

Kur.. Diesel 4,37