Kurator zawodowy, kłamstwa i kasety wideo

Data: 2009-09-11 08:37:21
Autor: No Name
Kurator zawodowy, kłamstwa i kasety wideo
Witam,

jak i gdzie zgłosić skargę(?) na panią kurator, która w życiu
prywatnym jest dokładnym
negatywem profesji którą wykonuje? Chamstwo, bezczelność i kłamstwo na
każdym kroku
to jej codzienność. Do tego zastraszanie sądami wszystkich którzy mają
czelność zwrócić jej uwagę.
Nie było by tego postu gdyby nie fakt iż pani kurator jest od ponad 7
lat uzależniona od
marihuany, którą pali wręcz oficjalnie. Są na to dowody: zdjęcia i
nagrania audio.

Głosuj na maskotkę Euro 2012 w Polsce: pluszowy bigos

Data: 2009-09-11 10:58:42
Autor: witek
No Name wrote:
[...]

wyborcza

oni ugotują każdego.

Data: 2009-09-11 17:50:31
Autor: Johnson
No Name pisze:

 fakt iż pani kurator jest od ponad 7lat uzależniona od
marihuany, którą pali wręcz oficjalnie. Są na to dowody: zdjęcia i
nagrania audio.

Bajki.
Ale gdyby tak było to jest to przestępstwo i wystarczy policja.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-09-11 09:00:22
Autor: No Name
> [...]
> nagrania audio.

Bajki.
Ale gdyby tak było to jest to przestępstwo i wystarczy policja.

Nie chcę udowadniać czy to bajki czy nie, szukam wiedzy bo problem
jest poważny.

Czy mówisz o zwykłym przestępstwie jakim jest posiadanie (używanie)
narkotyków?
Myślałem bardziej o kodeksie kuratorów (jeśli takowy istnieje) lub
innych przepisach
regulujących sprawy tego zawodu. Jeśli możesz, wskaż miejsce gdzie mam
szukać
jakie paragrafy dotyczą tej sprawy lub daj mi jakąkolwiek wskazówkę..
Wydaje mi się
że policja nic nie pomoże, pani kurator ma "wysoko postawione plecy" w
sądzie
w którym pracuje. Jeśli ma to być doniesienie do prokuratury, podpiszę
się pod
nim obiema rękoma.

pozdrawiam

Data: 2009-09-11 18:06:20
Autor: Johnson
No Name pisze:

Czy mówisz o zwykłym przestępstwie jakim jest posiadanie (używanie)
narkotyków?

Tak jest.

[...]

Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych

Wydaje mi się
że policja nic nie pomoże, pani kurator ma "wysoko postawione plecy" w
sądzie
w którym pracuje.

Jak mówiłem, same bajki piszesz.

Jeśli ma to być doniesienie do prokuratury, podpiszę się pod
nim obiema rękoma.

To naprawdę wszystko jedno. Może być prokurator. zresztą zawiadomienia kierowane na policję tez trafiają do prokuratury.

Tylko że by to były dowody, a nie film na którym pani pali papierosa, albo nagranie audio wydmuchiwanego dymu :)

--
@2009 Johnson

Data: 2009-09-11 17:50:48
Autor: games
No Name pisze:
[...]

Dawaj na youtube te nagrania ujebiemy qrwe

Kurator zawodowy, kłamstwa i kasety wideo