[Android] Kurcze, poradźcie w wyborze nowego smartfona

Data: 2012-05-09 17:55:36
Autor: r.
[Android] Kurcze, poradźcie w wyborze nowego smartfona

- ekran 3,2 - 3.7 cala
- możliwie duży ROM na aplikacje
- zdjęcia jakości niegorszej jak WFS, choć Spica robiła jeszcze lepsze, mimo
mniej MP
- dioda doświetlająca i autofocus
- mile widziana możliwość aktualizacji do ICS
- cena do 999 zł (najchętniej jednak w przedziale 700 - 800 zł)

Polecam Motorolę Defy/Defy+. Dostaniesz w tej cenie to co powyżej, dobra baterię i świetnie wykonany sprzet. Poprzednio miałem HTC Magic (bez HTC sense bo na cyanie), i dzieli je przepaść.

pozdrawiam
radar

Data: 2012-05-09 22:50:24
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "r." <nomail@nomail.com> napisał w wiadomości news:joe41m$h1a$1node2.news.atman.pl...

Polecam Motorolę Defy/Defy+. Dostaniesz w tej cenie to co powyżej, dobra baterię i świetnie wykonany sprzet.

No tak, byłbym się zdecydował, ale te sample fotek, które znajduję w sieci, to porażka a ja lubię pstrykać fotki, które wrzucam na fotobloga.

[Android] Kurcze, poradźcie w wyborze nowego smartfona