Kurde

Data: 2011-11-24 15:04:12
Autor: mrmisio
Kurde
Zwichnalem sobie ramie ;)

Przez Move :D

Sciagnalem jakies demo gdzie mały trol musi zabijac mieczem gobliny i trzeba machac ciagle mieczem ;)

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)
--
Modern Warfare 3 -- > http://steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/
RAGE, Deus Ex 3  -- > http://steamcommunity.com/id/mrmisio/screenshots/

Data: 2011-11-24 16:41:34
Autor: Mirek Ptak
Kurde
Dnia 2011-11-24 15:04, *mrmisio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Zwichnalem sobie ramie ;)

Przez Move :D

Sciagnalem jakies demo gdzie mały trol musi zabijac mieczem gobliny i
trzeba machac ciagle mieczem ;)

Też miałem zakwasy po ping-pongu :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-11-29 23:04:32
Autor: mrmisio
Kurde
Mirek Ptak pisze:
[...]

strzelanie z łuku rulezzz

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-30 07:38:59
Autor: Mirek Ptak
Kurde
Dnia 2011-11-29 23:04,  *mrmisio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Muszę dokupić drugiego move, żeby sobie naprawdę postrzelać, ale fakt nawet z jednym strzelanie tez jest fajne :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-11-30 22:19:53
Autor: mrmisio
Kurde
Mirek Ptak pisze:
[...]

Mam dwa, jest zajebiście :)

Wszyscy znajomi mi zazdroszcza heheheh

:)

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-24 16:43:37
Autor: Tiber
Kurde
Silly, silly mrmisio nabazgrału:

Zwichnalem sobie ramie ;)

Przez Move :D

Sciagnalem jakies demo gdzie mały trol musi zabijac mieczem gobliny i
trzeba machac ciagle mieczem ;)

O kurdę, a ja się dziwiłem jak śmierć w Matriksie równała się śmierci w
realu. ;o The end is nigh?

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-11-24 22:26:03
Autor: mrmisio
Kurde
Tiber pisze:
[...]

Ogólnie to wyrznalem w szafe tez, ponioslko mnie :)

Rozrywka z konsola staje sie niebezpieczna dla zdrowiea ;)

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-24 23:22:28
Autor: Goomich
Kurde
You have one message from: mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>

Rozrywka z konsola staje sie niebezpieczna dla zdrowiea ;)

Nie, tylko ruch. :p

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-11-29 23:04:09
Autor: mrmisio
Kurde
Goomich pisze:
You have one message from: mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>

Rozrywka z konsola staje sie niebezpieczna dla zdrowiea ;)

Nie, tylko ruch. :p

Ruch z konsolą to zagrozenie dla otoczenia i samego siebie ;P

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-24 20:33:58
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Kurde
W dniu 2011-11-24 15:04, mrmisio pisze:
Zwichnalem sobie ramie ;)

Przez Move :D

Sciagnalem jakies demo gdzie mały trol musi zabijac mieczem gobliny i
trzeba machac ciagle mieczem ;)

Mnie dopadły zakwasy od grania w nową Zelde.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-11-24 22:26:54
Autor: mrmisio
Kurde
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
[...]

Heh, niedlugo gracza bedzie mozna poznac po zakwasach, muzkularnej budowie ciala i ogolnie niezlej kondycji ;))))

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-25 08:46:42
Autor: Potocki Passion & Adventure
Kurde
mrmisio wrote:
Zwichnalem sobie ramie ;)

Przez Move :D

Sciagnalem jakies demo gdzie mały trol musi zabijac mieczem gobliny i
trzeba machac ciagle mieczem ;)

Po trzech krótkich sesjach w Kinect Adventures spociłem się jak świnia i nie mogłem chodzić. Żona po grze w demo Your Shape powiedzała - kup mi pełną wersję, będę ćwiczyła i musze schudnąć :)

Coś w tych grach ruchowych jest :P

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-11-25 09:49:54
Autor: mrmisio
Kurde
Potocki Passion & Adventure pisze:
mrmisio wrote:
[...]

No jest, ja chyba dostane od mikolaja Fight i Move Fitness ;))))

Ale DanceStar Party i LMFAO na Professional to nic nie przebije ;))

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-29 18:07:14
Autor: The MusK
Kurde

Coś w tych grach ruchowych jest :P

Najlepsza gra ruchowa to sex

Data: 2011-11-29 23:03:43
Autor: mrmisio
Kurde
The MusK pisze:

Coś w tych grach ruchowych jest :P

Najlepsza gra ruchowa to sex

eee tam, seks jest przereklamowany ;P

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-29 23:53:02
Autor: The MusK
Kurde

eee tam, seks jest przereklamowany ;P

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie co jakiś czas jest jakaś nowość, premiera. Pozatym trzeba być na bieżąco :P

Data: 2011-11-30 22:20:21
Autor: mrmisio
Kurde
The MusK pisze:

eee tam, seks jest przereklamowany ;P

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie co jakiś czas jest jakaś nowość, premiera. Pozatym trzeba być na bieżąco :P

Mowisz, ze trza jak ta łofca podazac za modą i tryndem? :)

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-11-30 05:08:36
Autor: spaceman
Kurde
On 2011-11-29, The MusK <odoaker75@gmail.com> wrote:

Coś w tych grach ruchowych jest :P

Najlepsza gra ruchowa to sex

Swoja droga wczoraj kupilem na XBL Fruit Ninja Kinect i powiem Wam, ze nie ma drugiej tak
zajebistej gry ruchowej na zadna platforme (a mam wiekszosc). Znajomi, z ktorymi gralem
od razu sie zdeklarowali, ze dla tej gry kupia xboksa i kinecta (obecnie maja ps3 z move, ktore
sie kurzy)

Data: 2011-11-30 08:25:29
Autor: Potocki Passion & Adventure
Kurde
The MusK wrote:
Coś w tych grach ruchowych jest :P

Najlepsza gra ruchowa to sex

Tylko konsola czasem odmawia posłuszeństwa z powodu starosci. Mało która wytrzyma aż 11 lat ciągłego katowania?

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-11-30 09:41:48
Autor: The MusK
Kurde

Tylko konsola czasem odmawia posłuszeństwa z powodu starosci. Mało która wytrzyma aż 11 lat ciągłego katowania?

Ja tam ściągam sobie "patche" na chatę

Data: 2011-11-30 10:38:16
Autor: Potocki Passion & Adventure
Kurde
The MusK wrote:
Tylko konsola czasem odmawia posłuszeństwa z powodu starosci. Mało
która wytrzyma aż 11 lat ciągłego katowania?

Ja tam ściągam sobie "patche" na chatę

Ja bym tak nie mógł, jestem zbyt emocjonalnie związany z moją konsolą - kocham ją, jestem fanboyem jej i nie zdradzę z żadną inną.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-11-30 11:17:07
Autor: Mirek Ptak
Kurde
Dnia 2011-11-30 10:38,  *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
The MusK wrote:
[...]

Znaczy żona czyta ;), ale jak sobie przypomni casus PS3... :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-11-30 11:50:32
Autor: The MusK
Kurde

Ja bym tak nie mógł, jestem zbyt emocjonalnie związany z moją konsolą -
kocham ją, jestem fanboyem jej i nie zdradzę z żadną inną.

Znaczy żona czyta ;), ale jak sobie przypomni casus PS3... :)

Rozumiem,czyli masz założone "konto z ograniczeniami" :P
Swoją drogą przypominam sobie Kacprze jak zachwalałeś PS3 i tą grę karcianą Eye coś tam.
Jednak zmiany są możliwe,prawda? Niemniej jednak życzę szczęścia z obecnymi "wybrankami"

Data: 2011-11-30 22:20:54
Autor: mrmisio
Kurde
The MusK wrote:
[...]

LOL 11/10 :D

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-12-03 22:56:06
Autor: mrk
Kurde
-- -- ->-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
From:mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Thu, 24 Nov 2011 15:04:12 +0100
Subject:Kurde
mrmisio napisal w dniu 2011-11-24 15:04:
Zwichnalem sobie ramie ;)

Przez Move :D

Sciagnalem jakies demo gdzie mały trol musi zabijac mieczem gobliny i
trzeba machac ciagle mieczem ;)

Jakie to jest demo? Tez sciagne i zobacze.

Data: 2011-12-03 23:33:06
Autor: mrmisio
Kurde
-- -- ->-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
From:mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Thu, 24 Nov 2011 15:04:12 +0100
[...]

Nie pamietam po angielsku,a le po polkiemu to coś z "... Trupazego" :)

Wejdz sobie w dema na move i tam znajdziesz :)

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Data: 2011-12-04 20:27:56
Autor: mrk
Kurde

-- -- ->-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
From:mrmisio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Sat, 03 Dec 2011 23:33:06 +0100
Subject:Re: Kurde

[...]

Nie pamietam po angielsku,a le po polkiemu to coś z "... Trupazego" :)

Wejdz sobie w dema na move i tam znajdziesz :)

Mr Misio De Grizzly
Casual PC Gamer :)

Ok. Zobacze. Choc wiele informacji nie dostalem.
Mimo to bede sobie jakos radzil.

Data: 2011-12-04 21:25:50
Autor: mrmisio
Kurde

[...]