Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!

Data: 2012-02-08 19:04:11
Autor: rAzor
Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysÅ‚aw W napisaÅ‚ :-)  :
Jeżeli chodzi o działania policji to z całą pewnością można wyciągnąć
bardzo wiele wniosków - mówił na konferencji prasowej o sprawie śmierci
sześciomiesięcznej Magdy, szef PiS Jarosław Kaczyński.

Ten to jak pierdolnie to czapki spadają, żałośniak.
Dlaczego na niego głosowałeś?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-08 19:10:11
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgudeq$csk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Teraz załośniak, a jak twojego weszpolaka przygarnął to był ok?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-08 19:16:21
Autor: rAzor
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-) :
[...]

Chcesz powiedzieć, że na "weszpolaka" też głosowałeś. Pośrednio, czy z góry wiedziałeś?

Data: 2012-02-08 19:21:02
Autor: Przemysław W
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Chcesz powiedzieć, że na "weszpolaka" też głosowałeś. Pośrednio, czy z góry wiedziałeś?

Nie głosuje na ludzi, którym wzrost zastępuje rozum. To twoja specjalność.

Przemek

Data: 2012-02-08 19:27:51
Autor: rAzor
[...]

To się kupy nie trzyma, Kawecki - głosowałeś na kurdupla, a ten wicepremierem zrobił drągala. Pośrednio pasuje ci Lepper. he he he

Data: 2012-02-08 20:41:05
Autor: He®Sk
Kurdupel ¿a³uje, ¿e policja nie przeje³a metod SB!
On Wed, 8 Feb 2012 19:21:02 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³

> Chcesz powiedzieæ, ¿e na "weszpolaka" te¿ g³osowa³e¶. Po¶rednio, czy z > góry wiedzia³e¶?

Nie g³osuje na ludzi, którym wzrost zastêpuje rozum. To twoja specjalno¶æ.

Przemek

 roman giertych to nie jest glupi facet. niepotrzebnie tylko
 wplatal sie w polityke i dal sie "uwiesc" j.kaczynkiemu.
 widze, ze razorek znow ujada na forum.  chyba zrobimy mu powtorke ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 20:41:05
Autor: He®Sk
Kurdupel ¿a³uje, ¿e policja nie przeje³a metod SB!
On Wed, 8 Feb 2012 19:10:11 +0100, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgudeq$csk$1inews.gazeta.pl...
> Rynce opadli! Patrzcie co - Przemys³aw W napisa³ :-)  :
>
> Ten to jak pierdolnie to czapki spadaj±, ¿a³o¶niak.

Teraz za³o¶niak, a jak twojego weszpolaka przygarn±³ to by³ ok?

Przemek

 co tam u romana 1%? wraca do polityki? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 21:05:58
Autor: Przemys³aw W
Kurdupel ¿a³uje, ¿e policja nie przeje³a metod SB!
U¿ytkownik "HeRSk" <?2012.bigbrednie@interia.pl> napisa³

co tam u romana 1%? wraca do polityki?

W jaki sposób mia³by to zrobiæ?

Przemek

--

"Jaros³aw Kaczyñski w 2011 roku przegra³ wszystko co by³o do przegrania. Po raz szósty z rzêdu Polacy wybrali ciep³± wodê w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Ma³o tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesiêcy PiS w ¿adnym sonda¿u nie wyprzedzi³o Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-08 21:12:45
Autor: rAzor
Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysÅ‚aw W napisaÅ‚ :-)  :
Użytkownik "HeRSk" <?2012.bigbrednie@interia.pl> napisał

co tam u romana 1%? wraca do polityki?

W jaki sposób miałby to zrobić?

Przemek

O, widzę, że Heniu wrócił. Widzę, że małe qq, które mu zrobiłem przestało działać.

Data: 2012-02-08 21:22:37
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgukvs$6fv$1inews.gazeta.pl...
[...]

I do mnie ten bełkot adresujesz, po co?

Przemek

Data: 2012-02-09 04:20:22
Autor: Obserwator
Kurdupel ¿a³uje, ¿e policja nie przeje³a metod SB!
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a):
Ten to jak pierdolnie to czapki spadają, żałośniak.
Dlaczego na niego głosowałeś?

a jednak uwierzyles warzywnemu i wybiorczej? przeczytaj caly
 tekst z *wybiorczej*. Ten fragment wklejony przez warzwniaka, jest kompilacja fragmentow wyciagnietych z kontekstu calej wypowiedzi.

Skurwiel ktory ten tekst napisal, dopuscil sie z cala premedytacja bezczelnej manipulacji wypowiedzia polityka.

Teraz trzeba by bylo domagac sie sprostowania, co ci lajdacy z *wybiorczej*
znowu wykorzystaliby przeciwko politykowi opozycji.

To jest walka z wiatrakami. Oni bez przerwy wywoluja konflikty.
To jest stalinowska metoda  niszczenia opozycji.

ja nie rozumiem jak ludzie moga nadal po 20 latach klamstw tej gazety, jej wierzyc.

Data: 2012-02-09 04:41:29
Autor: Obserwator
kiedys strzelali w potylice i wyrywali paznokcie, dzisiaj

przeciwnikow politycznych wykanczaja tylko psychicznie. Klamia, nekaja, oczerniaja - to dziala na czlowieka tak, jak monotonnie kapiaca kropla wody na glowe wieznia. To wyjatkowo wyrafinowana metoda tortury.

Robia to, bo wiedza, iz na argumenty merytoryczne wygrac nie maja szans. Stosuja wiec po prostu przemoc psychiczna, ktora trudno udowodnic, bo zawsze sie obronia np.przepraszajac za niedopatrzenie, ale news juz poszedl do ludzi.

To rowniez wina Walesy, ze nie odebral im tej gazety kiedy jeszcze mial taka mozliwosc.

Data: 2012-02-09 16:18:46
Autor: rAzor
Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!
Rynce opadli! Patrzcie co -  Obserwator napisaÅ‚ :-)  :
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

[...]

Ja rozumiem doskonale kontekst wypowiedzi Kaczyńskiego, bo też i słyszałem ją w całości w TV. Ale, też i nie moja wina, że facet tak prtoli, ma takie skojarzenia, że łatwo go za takie frazy łapać.

I generalnie - mam pretensje do Kaczorka, że zawłaszczając prawą, narodową stronę tak ją spierdolił, skompromitował i ośmieszył. Sorry, ale za to dziękować mu nie będę - wypadałoby, żeby gościu usunął się w cień razem z Rydzolem i zrobił miejsce dla lepszych, rozwazniejszych i sensowniej wygadanych. Rzygać się chce, kiedy się widzi burdel i słabość tej strony.

Data: 2012-02-09 15:31:32
Autor: Obserwator
Kurdupel ¿a³uje, ¿e policja nie przeje³a metod SB!
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a): Ja rozumiem doskonale kontekst wypowiedzi Kaczyñskiego, bo te¿ i s³ysza³em j± w ca³o¶ci w TV. Ale, te¿ i nie moja wina, ¿e facet tak prtoli, ma takie skojarzenia, ¿e ³atwo go za takie frazy ³apaæ.

I generalnie - mam pretensje do Kaczorka, ¿e zaw³aszczaj±c praw±, narodow± stronê tak j± spierdoli³, skompromitowa³ i o¶mieszy³. Sorry, ale za to dziêkowaæ mu nie bêdê - wypada³oby, ¿eby go¶ciu usun±³ siê w cieñ razem z Rydzolem i zrobi³ miejsce dla lepszych, rozwazniejszych i sensowniej wygadanych. Rzygaæ siê chce, kiedy siê widzi burdel i s³abo¶æ tej strony.

nic nie rozumiesz. Jaka slabosc tej strony? Opozycja ma wziac karabiny do reki
i zaczac strzelac? Jak Kaczynski milczy, to tez jest podejrzany.

Wy chyba nadal nie zdajecie sobie w ogole sprawy z tego, co to sa za ludzie
i do czego sa zdolni. Nie bylby kaczor, to kazdy inny ktory walilby im prawde w oczy, tak samo bylby
wykanczany. Mozna isc z nimi tylko na wspolprace, ale to jest KOLABORACJA
ktora tez kompletnie  NICZEGO nie zmieni.

Data: 2012-02-09 15:40:57
Autor: Obserwator
*Chc± wiêzienia dla dziennikarki

*Chc± wiêzienia dla dziennikarki
Chc± wiêzienia dla dziennikarki - niezalezna.pl(foto. Igor Smirnow )
Za publikacjê prasow± by³y rektor Uniwersytetu Gdañskiego prof. Andrzej
Ceynowa i jego adwokat domagaj± siê kary pozbawienia wolno¶ci dla Doroty Kani,
która w 2007 roku napisa³a artyku³ pt. &#8222;Agenci w gronostajach&#8221;.  W ¶rodê w
mowie koñcowej prawnik z substytucji mec. Romana Nowosielskiego za¿±da³ dla
dziennikarki kary wiêzienia, grzywny oraz nawi±zki na cel spo³eczny &#8211;  te
¿±dania w ca³o¶ci popar³ prof. Ceynowa. Wyrok zapadnie za tydzieñ.*

http://niezalezna.pl/23116-chca-wiezienia-dla-dziennikarki

prof. Andrzej Cynow - klamca lustracyjny i jeden z najzacieklejszych obroncow
lustracji, broniony rownie zaciekle przez *wybiorcza*. Ten czlowiek jest
wychowawca mlodych Polakow. http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/51,35636,9911281.html?i=7

Oni z cala premedytacje niszcza Polske, bo nienawidza Polakow.
Popieraja kazde kurewstwo. Po co to robia? Zastanowcie sie...

Nadal tego nie rozumiecie o co im chodzi?

Data: 2012-02-09 15:45:47
Autor: Obserwator
Korekta: prof. Andrzej Cynow - PRZECIWNIK lustracji
...a nie obronca.

Data: 2012-02-09 06:29:19
Autor: stevep
Kurdupel ¿a³uje, ¿e policja nie przeje³a m etod SB!
Dnia 08-02-2012 o 19:04:11  napisa³(a):

[...]

Dlaczego na niego g³osowa³e¶?

Nie weksluj Dupikowski, powiedz co ty na tê wypowied¼ swojego idola?
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!