Kurdupel bał się puczu!

Data: 2010-09-09 09:32:22
Autor: Jarek od kżyża
Kurdupel bał się puczu!
O zawieszeniu w prawach członka PiS poseł Elżbieta Jakubiak, członek sztabu wyborczego Jarosława Kaczyńskiego, dowiedziała się wczoraj po południu z mediów.

- Nie dostałam takiej informacji ani od szefa klubu, ani nikogo z kierownictwa partii. Będę chciała w czwartek spotkać się z prezesem Kaczyńskim, porozmawiać o całej sytuacji - mówi "Rz" Jakubiak.

Według Wprost.pl decyzja o zawieszeniu Jakubiak zapadła już 2 września podczas posiedzenia Komitetu Politycznego PiS. Potwierdzają to informatorzy "Rz" z kręgu władz partii. Jakie były powody? - Chodzi o postawę pani poseł Jakubiak - to jedyny komentarz, jaki usłyszeli wczoraj dziennikarze od Mariusza Błaszczaka, przewodniczącego Klubu Parlamentarnego PiS. Pojawiło się więc w tej sprawie wiele spekulacji.

- Jeżeli to jest kara za kampanię wyborczą, którą najpierw chwalono, a teraz się krytykuje, to również oczekuję konsekwencji - mówi "Rz" poseł Joanna Kluzik-Rostkowska, szefowa sztabu wyborczego Kaczyńskiego. - Współpracowałam z panią Jakubiak w sztabie i jestem za nią odpowiedzialna.

ZAle jak twierdzą informatorzy "Rz" powód jest inny. - Kaczyński analizował działania grupy liberałów i zaczął obawiać się zdrady. Doszedł do wniosku, że skoro nie dostali stanowisk po wyborach, to sfrustrowani będą ciągnąć w kierunku PO. - mówi jeden z bliskich współpracowników Kaczyńskiego. Jak dodaje, prezesa zaniepokoił już fakt, że część posłów zaprzyjaźnionych z liberałami nie zagłosowała przeciwko funkcji marszałka Sejmu dla Grzegorza Schetyny (PO).

- Do tego doszło nieprzyjęcie przez Kluzik-Rostkowską funkcji wiceprezesa partii i list otwarty Migalskiego, którego w obronę wzięła Jakubiak - wylicza nasz informator.

Kropkę nad "i" miały postawić krążące w partii plotki o planowanej na jesień rezygnacji Kaczyńskiego z funkcji prezesa i wywiad Pawła Poncyljusza dla RMF, w którym powiedział, że jesienią muszą zapaść decyzje, co dalej z PiS. - Prezes potraktował to jako sygnał do pewnego buntu czy puczu. Nigdy nie zapomniał, że to w tym środowisku ukuto teorię, że powinien być jedynie honorowym prezesem - mówi nasz rozmówca.

Inny polityk PiS z kręgu władz partii dodaje, że takie tezy były podsycane zarówno przez tzw. ziobrystów, jak i "zakonników" (z PC): - Sugerowano prezesowi, że Lech Kaczyński też nie ufał Jakubiak i usunął ją z Kancelarii Prezydenta, że współpracowała z Unią Wolności, więc ma przyjaciół w PO etc.

- Nigdy nie zamierzałam przeprowadzić puczu - zapewnia Jakubiak. - Uważam, że PiS to moja partia i możemy wygrać wybory, ale tylko idąc razem, wszystkie skrzydła, niepodzieleni.

- Kaczyński pokazuje, że albo ktoś jest z nim, albo jak zgłasza własne zdanie, to przeciw niemu - ocenia dr Maciej Drzonek, politolog. - To ma być przestroga dla innych.

  PO, SLD i PSL kontra prezes

  Andrzej Halicki z PO, Grzegorz Napieralski, lider SLD, i Eugeniusz Grzeszczak z PSL zorganizowali wspólną konferencję prasową, by skrytykować wywiad Jarosława Kaczyńskiego dla "Gazety Polskiej". Prezes PiS powiedział m.in.: "Tak jak Piłsudski nie mógł być symbolem PRL. Tak samo Lech Kaczyński - przy całej nieporównywalności postaci - nie może być symbolem kondominium rosyjsko-niemieckiego w Polsce".

  - Kaczyński twierdzi, że Polska nie jest krajem niepodległym, bo to właśnie znaczy określenie "kondominium rosyjsko-niemieckie" - oburzał się Halicki.

  Kaczyńskiego bronił Mariusz Błaszczak, szef Klubu PiS. Oświadczenie polityków uznał za grę polityczną. - PSL jest zakładnikiem PO w koalicji, a SLD chce dołączyć do podziału tortu jeszcze przed wyborami parlamentarnymi - komentował.

  http://www.rp.pl/artykul/533251-Kaczynski-obawial-sie-puczu-.html

  Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Data: 2010-09-09 09:35:55
Autor: awe
Kurdupel bał się puczu!
Przemus masz tu cos ciekawszego http://www.wrp.pl/
awe

Data: 2010-09-09 10:48:36
Autor: Miglanc
Kurdupel bał się puczu!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6a2o9$4ck$1news.onet.pl...
Przemus masz tu cos ciekawszego http://www.wrp.pl/
awe

Awe, znasz się na rolnictwie?

--

Zahir

Data: 2010-09-09 17:20:01
Autor: awe
Kurdupel bał się puczu!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c889f5f$0$21001$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie, ale na rolnikach tak
awe

Data: 2010-09-10 10:33:10
Autor: Miglanc
Kurdupel bał się puczu!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6atq9$g6j$1news.onet.pl...

[...]

Wszyscy sa takie gnoje jak ty?

--

Zahir

Data: 2010-09-10 10:45:25
Autor: awe
Kurdupel bał się puczu!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c89ed42$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
a czego ty glupi chuju ode mnie chcesz? moja postawa powinna byc dla ciebie przykladem do nasladowania.
awe

Data: 2010-09-10 12:32:01
Autor: Miglanc
Kurdupel bał się puczu!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6cqv6$u7g$1news.onet.pl...
[...]

Sam jesteś głupi chuj, złamasie! Taki prostak jak ty powinien  być leczony psychiatrycznie. To co tu wyprawiasz to najgorsze, prymitywne chamstwo!

--

Zahir

Data: 2010-09-09 09:38:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Kurdupel bał się puczu!

Użytkownik "Jarek od kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i6a2i9$t7u$1inews.gazeta.pl...

 http://www.rp.pl/artykul/533251-Kaczynski-obawial-sie-puczu-.html

Jaruś, jak Stalin usuwa potencjalne lub wyimaginowane zagrożenia.

Kurdupel bał się puczu!