Kurdupel będzie bronił Tuska, he, he, he!

Data: 2011-10-07 15:18:47
Autor: Przemysław W
Kurdupel będzie bronił Tuska, he, he, he!
Jarosław Kaczyński przyznaje, że jeśli Donald Tusk znajdzie się po wyborach w opozycji i będzie atakowany przez niemieckie media, będzie go bronił jako premier.

Prezes PiS był w piątek rano gościem RMF FM. Zapowiedział, że w przypadku wygranej PiS w wyborach, pójdzie na zapowiedziane przez prezydenta powyborcze konsultacje. Oświadczył też, że bierze odpowiedzialność za "główne oblicze kampanii", bo obecny sztab to najlepszy jaki miało PiS.

- Tym razem ja po prostu w tym sztabie jestem, to jest najlepszy sztab, jaki mieliśmy, zdecydowanie najlepszy - przekonywał.

Prezes PiS powtórzył też, że chciałby wygranej swojej partii i na razie nie przewiduje rozważań o koalicji bądź strategii na opozycyjne działania. Zapowiedział, że jego ugrupowanie będzie gotowe zawrzeć koalicję z tymi partiami, które będą w stanie podpisać się pod programem PiS i go realizować.

Kaczyński nie ukrywał swojej antypatii dla Ruchu Palikota, który prawdopodobnie znajdzie się w przyszłym Sejmie. - Już bym wolał, aby PO miała więcej, a Palikot jednak nie wszedł do parlamentu, bo to naprawdę będzie straszne zatrucie naszego życia publicznego - mówił prezes PiS.

Kaczyński był pytany również o jego wypowiedź dotyczącą niemieckiej kanclerz. W książce "Polska naszych marzeń" prezes PiS napisał, że nie sądzi, "żeby kanclerstwo Angeli Merkel było wynikiem czystego zbiegu okoliczności".

- Mogę powiedzieć tak, jeśli Donald Tusk znajdzie się po tych wyborach w opozycji, albo będzie miał jakieś stanowisko w Unii Europejskiej i będzie go atakowała prasa niemiecka, rosyjska, wszystko jedno jaka, fińska, to my go będziemy bronić, ja go będę bronił, sądzę, że to jest jedyna metoda, którą należy stosować w tego rodzaju wypadkach - powiedział Kaczyński.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/454925,Kaczynski-bede-bronil-Tuska-przed-niemieckimi-mediami

Co ten zakłamany półgłówek jeszcze nie powie żeby poprawić swoje notowania? Chce bronić człowieka, którego opluwa od lat, na punkcie którego ma dożywotni kompleks i świadomość, że przez swój ptasi możdżek nie jest w stanie nawet zbliżyć się do niego. Żałość człowieka bierze jak słucha tego przegranego zawistnego karła.

Przemek

--

"Głos na Jarosława Kaczyńskiego będzie głosem na kandydata najwyższego ryzyka dla kraju.
Będzie głosem przeciwko Polsce!"

http://www.youtube.com/watch?v=K2isBQSYTl0

Data: 2011-10-07 16:38:59
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6mu7p$4kq$1news.onet.pl...
Jarosław Kaczyński przyznaje, że jeśli Donald Tusk znajdzie się po wyborach w opozycji i będzie atakowany przez niemieckie media, będzie go bronił jako premier.

Chyba przed sobą! Co za satyr! O-mało-co-prezydent! ;)))))

BomBel

Kurdupel będzie bronił Tuska, he, he, he!