Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...

Data: 2012-06-02 21:28:34
Autor: Przenysław W
Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...
Po Euro rząd powinien przedstawić bilans zamknięcia mistrzostw: co zrobiono w zakresie infrastruktury w porównaniu z tym, do czego rząd się zobowiązał oraz ile Polska i Polacy zarobili na organizacji mistrzostw - zażądała dziś partia Jarosława Kaczyńskiego.

W podpisanej przez Kaczyńskiego uchwale czytamy (pisownia oryginalna): "Gdy 5 lat temu rząd Prawa i Sprawiedliwości wywalczył organizację mistrzostw Europy w piłce nożnej, głęboko wierzyliśmy, że to jest projekt nie tylko sportowy, ale przede wszystkim cywilizacyjny. Euro 2012 miało dać Polakom autostrady, drogi ekspresowe, lotniska, dobrą kolej. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej były szansą na cywilizacyjny skok i promocję naszego kraju.

Niestety rząd koalicji PO-PSL nie wykonał tego zadania. Miasta gospodarze Euro nie są połączone autostradami i szybkimi kolejami, nie ma dobrej drogi do granicy z Ukrainą. Coraz większe obawy budzi kwestia bezpieczeństwa transportu, szczególnie na kolei. Rząd Donalda Tuska nie wykorzystał szansy i możliwości jakie dały nam te mistrzostwa. Z tych zaniechań i błędów trzeba wyciągnąć wnioski. Po Euro 2012 rząd powinien przedstawić bilans zamknięcia mistrzostw. Oczekujemy, że znajdzie się tam porównanie, tego co zrobiono w zakresie infrastruktury, z tym do czego rząd zobowiązał się wobec polskiej opinii publicznej, a także wobec UEFA w 2007 roku. Chcemy również, by rząd przedstawił podsumowanie ile Polska i Polacy zarobili na organizacji Euro 2012".

PiS podkreśla też: "Rząd nie sprostał zadaniu, ale Polacy nie zawiedli. Gratulujemy polskim samorządom i polskim przedsiębiorcom tego, czego dokonali w kontekście Euro 2012. Należy im się za to uznanie i podziękowanie. Polacy oraz odwiedzający nasz kraj turyści muszą mieć pewność, że ich bezpieczeństwo było dla władz Polski priorytetem i że w tej kwestii dopełniono wszystkich procedur. Bezpieczeństwo w trakcie mistrzostw to jest osobista odpowiedzialność Premiera Donalda Tuska i jego gabinetu".

Dziś naszym wspólnym celem jest powodzenie Euro 2012. Kibicujmy biało - czerwonym. Dbajmy o turystów i kibiców, pokażmy im, że Polska to piękny i przyjazny kraj, który warto odwiedzać. Wygrajmy te mistrzostwa".

Kaczyński ma jednak z takimi apelami problem we własnej partii - poseł Jan Tomaszewski od dawna zapowiada, że nie będzie kibicował drużynie Franciszka Smudy. Uważa, że to kadra "niemieckich i francuskich kolaborantów" oraz "przestępców" (jeden z piłkarzy został skazany za korupcję). - Wstydzę się, że kiedyś grałem w koszulce z orłem na piersi - mówił były świetny bramkarz.

PiS ukarał Tomaszewskiego zawieszeniem w prawach członka klubu i naganą, ale poseł nie zamierza się uginać i słów odwoływać.

W uchwale partia Kaczyńskiego zapewnia również: "W tym miejscu chcemy jeszcze raz powtórzyć, iż Prawo i Sprawiedliwość nie będzie w czasie mistrzostw organizować wieców i manifestacji politycznych. To powinien być jedynie czas pozytywnych sportowych emocji".

Komorowski dostaje za emerytury

Podpisując w piątek ustawę o wydłużeniu wieku emerytalnego, prezydent okazał się reprezentantem jednej opcji politycznej, a nie całego narodu - stwierdził też PiS.

Kaczyński mówił dziennikarzom o "zawodzie decyzją prezydenta" i " o zerwaniu pewnego porozumienia społecznego, o przymusie pracy, o tym, że zarówno sens tej ustawy, o którą tutaj chodzi, jak i sposób, w jaki została przeprowadzona, jest całkowicie nie do zaakceptowania i że ta sprawa pozostanie w dalszym ciągu sprawą ważną".

PiS jest konsekwentnie przeciwny podniesieniu wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn do 67. roku życia. Jest to niezbędne, by system emerytalny nie zbankrutował - społeczeństwo starzeje się i coraz mniej osób będzie odprowadzać składki, a coraz więcej - pobierać emerytury.

Kaczyński chciał w piątek spotkać się z Komorowskim i przekonywać go, by ustawy - przyjetej głosami PO, PSL i Ruchu Palikota - nie podpisywał. Do rozmowy nie doszło, bo prezydent zaprosił na spotkanie reprezentantów innych partii. PiS twierdził, że było to złamanie wcześniejszej umowy z Komorowskim. Kancelaria Prezydenta zaprzeczała i tłumaczyła, że prezydent nigdy nie miał zamiaru spotykać się tylko z Kaczyńskim, bo sprawa emerytur dotyczy wszystkich Polaków. To podczas piątkowego spotkania Komorowski ogłosił, że podpisze ustawę emerytalną.

PiS przyjął też dziś inną uchwałę - "o polskiej rodziny i jej prawach". - O tym, jak szkodliwy jest proces podważania polskiej rodziny, postulowanie innych modeli życia, jak ważne są tradycje, jak ważna jest rodzina dla całokształtu życia społecznego, utrzymania narodu, jego trwałości, jego przyszłości. Wydaje mi się, że te kwestie są dzisiaj na pewno bardzo, ale to bardzo istotne - tłumaczył Kaczyński.

Kiedy prezes PiS wypowiadał te słowa, w Warszawie od godziny trwała Parada Równości.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11851225,PiS__W_sprawie_Euro_rzad_nie_sprostal_zadaniu.html#ixzz1wfL5fWRX

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-06-03 05:56:46
Autor: Homo Sapiens
Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...
Przemek przyznam nie czytałem twojego artykuły do końca gdyż po
pierwszych wersach było widać o czym i jaka będzie mowa.
Jednak przeczytałem do końca i dogłębnie starałem sie zrozumieć Twoją
złotą myśl zawartą w stopce na samym dole...
W związku z tym mam pytanie.

- Czy uważasz że w kraju wszystko gra i jest w pożądku?

Pozdrawiam

Data: 2012-06-03 19:51:20
Autor: Grzegorz Z.
Homo Sapiens napisał:

[...]

A kiedy ostatnio "grało" ? --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-03 11:17:38
Autor: Homo Sapiens
On 3 Cze, 19:51, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Homo Sapiens napisał:

> [...]
> złotą myśl zawartą w stopce na samym dole...
> W związku z tym mam pytanie.

> - Czy uważasz że w kraju wszystko gra i jest w pożądku?

A kiedy ostatnio "grało" ?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Wg. mnie przed pierwszym rozbiorem... Mieliśmy szansę w 89 ale
wpadliśmy z deszczu pod rybne... Tzn. z socjalizmu w korporacyjnych
socjalizm. Z dwojga złego niewiem co gorsze. Dostać kulke w potylice
od towarzysza czy zostać poharatany pod blokiem przez
zhamerykanizowanego dresa...

Pozdro

Data: 2012-06-03 12:09:41
Autor: Homo Sapiens
Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...
https://www.youtube.com/watch?v=cY49TNxNgAQ&feature=youtube_gdata_player

To tak na marginesie odnośnie 89go...

Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...