Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...

Data: 2012-06-03 05:56:46
Autor: Homo Sapiens
Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...
Przemek przyznam nie czytałem twojego artykuły do końca gdyż po
pierwszych wersach było widać o czym i jaka będzie mowa.
Jednak przeczytałem do końca i dogłębnie starałem sie zrozumieć Twoją
złotą myśl zawartą w stopce na samym dole...
W związku z tym mam pytanie.

- Czy uważasz że w kraju wszystko gra i jest w pożądku?

Pozdrawiam

Data: 2012-06-03 19:51:20
Autor: Grzegorz Z.
Homo Sapiens napisał:

[...]

A kiedy ostatnio "grało" ? --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-03 11:17:38
Autor: Homo Sapiens
On 3 Cze, 19:51, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Homo Sapiens napisał:

> [...]
> złotą myśl zawartą w stopce na samym dole...
> W związku z tym mam pytanie.

> - Czy uważasz że w kraju wszystko gra i jest w pożądku?

A kiedy ostatnio "grało" ?

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Wg. mnie przed pierwszym rozbiorem... Mieliśmy szansę w 89 ale
wpadliśmy z deszczu pod rybne... Tzn. z socjalizmu w korporacyjnych
socjalizm. Z dwojga złego niewiem co gorsze. Dostać kulke w potylice
od towarzysza czy zostać poharatany pod blokiem przez
zhamerykanizowanego dresa...

Pozdro

Data: 2012-06-03 12:09:41
Autor: Homo Sapiens
Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...
https://www.youtube.com/watch?v=cY49TNxNgAQ&feature=youtube_gdata_player

To tak na marginesie odnośnie 89go...

Kurdupel bełkocze a Parada Równości idzie dalej...