Kurdupel bro go, to twj wyborca!

Data: 2011-05-14 14:05:53
Autor: Przemysaw W
Kurdupel bro go, to twj wyborca!
Brutalny atak na ulicy. Pseudokibice dotkliwie pobili 20-latka
Sobota, 14 maja (10:33)
Aktualizacja: Sobota, 14 maja (11:59)

Chorzowscy policjanci ustalaj sprawcw brutalnego pobicia 20-latka. Mody mczyzna zosta zaatakowany przez sympatykw katowickiego klubu pikarskiego. Napastnicy uciekli, s poszukiwani przez policj, ktra ustala szczegowe okolicznoci zdarzenia. Dotkliwie pobity 20-latek przebywa w szpitalu.

Dramatyczne sceny rozegray si w pitek okoo godziny 17.00 przy ulicy Bytkowskiej w Chorzowie, niedaleko jednej ze szk - informuje Komenda Wojewdzka Policji w Katowicach.

Jak wstpnie ustalili pracujcy nad spraw ledczy, napastnicy zaczepiali przechodniw i uczniw. Ich ofiar pad take 20-latek, ktry przyszed odebra ze szkoy swojego modszego brata. Chopak mia na sobie koszulk Ruchu Chorzw i to - wedug wstpnych ustale - wystarczyo, by doszo do rkoczynw.

- Napastnicy zaatakowali 20-letniego chorzowianina przecznic dalej, niedaleko szkoy. Dotkliwie go pobili i uciekli - relacjonuj przebieg zdarze lscy policjanci.

Rannego modego mczyzn przetransportowano do jednego z miejscowych szpitali.

Z relacji matki 20-latka wynika, e zosta on pobity do nieprzytomnoci. - Jeden z pseudokibicw okada go piciami w rkawicach bokserskich po twarzy i rani kastetem. Reszta napastnikw go trzymaa - informuje stacja TVN24. Chopak ma liczne obraenia gowy i przesunit szczk.

Z ustale funkcjonariuszy wynika, e sprawcy byli sympatykami katowickiego klubu pikarskiego, a pokrzywdzony najprawdopodobniej fanem chorzowskiej druyny.

Policja przesuchuje obecnie wiadkw zajcia.

Wszystkie osoby mogce pomc w ustaleniu sprawcw przestpstwa lub posiadajce informacje, ktre mog przyczyni si do ich zatrzymania, proszone s o kontakt osobisty bd telefoniczny z Wydziaem Kryminalnym Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie lub telefonicznie pod numerem telefonu: (032) 7715 255 lub najblisz jednostk policji - telefon: 997.

Policjanci gwarantuj anonimowo.

rdo informacji: INTERIA.PL

http://polskalokalna.pl/wiadomosci/slaskie/news/brutalny-atak-na-ulicy-pseudokibicie-dotkliwie-pobili,1638706,225

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawni, e pk Florczak kilka miesicy przed tragedi przeczuwa, e do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zezna, e pukownik fatalnie ocenia wspprac z kancelari prezydenta Lecha Kaczyskiego. "Szefie, kiedy dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osb"- mia powiedzie po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-05-14 14:31:13
Autor: Leprechaun
Kurdupel bro go, to twj wyborca!

Uytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:iqlr73$rf2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prezes bawi gdzie w Polsce gdzie otumanionym wyborcom wciska kit, e kibole to skrzywdzone przez rzd Tuska dzieciaki!

BomBel

Data: 2011-05-14 14:07:09
Autor: obserwator
Prowokacja rzadu Tuska. Bezprawne, brutalne zatrzymania
...przypadkowych ludzi.

Policja w domach kibicow - aresztowania - pokazowka w Bydgoszczy. Zenada. http://www.youtube.com/watch?v=xkG0TaAa32c

Data: 2011-05-14 14:10:20
Autor: obserwator
Prowokacja rzadu Tuska. Bezprawne, brutalne zatrzymania
enada do kwadratu. Znajomy kibic pisze, e zatrzymali dzisiaj z rana jego
koleg ktry cay mecz siedzia na krzeseku. Pono teraz mu robi rewizj w
domu. Wszystko na podstawie jakiego rozmytego zdjcia na ktrym podobno -
podobny do siebie jest.

calosc tutaj:

http://www.mmszczecin.pl/blog/entry/270070/Zatrzymania+pseudokibic%C3%B3w+po+burdach+na+finale+PP+w+Budgoszczy+%5Bfilm%5D.html

Data: 2011-05-14 14:58:54
Autor: jadrys
Kurdupel broń go, to twój wyborca!
W dniu 2011-05-14 14:31, Leprechaun pisze:

Prezes bawi gdzieś w Polsce gdzie otumanionym wyborcom wciska kit, że kibole to skrzywdzone przez rząd Tuska dzieciaki!

BomBel

Trochę racji to ten prezes ma. Tylko nie dzieciaki a skrzywdzeni ludzie - także dorośli. Skrzywdzeni ponieważ ten złodziej mający się za premiera okradł ich z możliwości tego za co wielu już zapłaciło, - czyli wykupili karnety na mecze.

Data: 2011-05-14 15:01:58
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqlu95$h1b$1news.onet.pl...
[...]

Kibole to skrzywdzenie ludzie? Czy ty koleś masz dobrze w głowie?

BomBel

Data: 2011-05-14 15:10:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 15:01, Leprechaun pisze:

[...]

"Kibol" to z poznańska kibic. Nie chuligan i zadymiarz ale ten który idzie na stadion oglądać mecz. I to właśnie ich uczciwych ludzi którzy zapłacili za bilet uczciwie zarobionymi pieniędzmi twój idol stosujący odpowiedzialność zbiorową okradł.

Data: 2011-05-14 17:37:20
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqluvp$jh8$1news.onet.pl...
[...]

Najczęściej oglada mecz stojąc tyłem do boiska.

--
stevep

Data: 2011-05-14 21:38:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 17:37, cirrus pisze:

[...]

I to już uprawnia samozawńczego władykę do okradania go? A tak w ogóle to nie brnij Stefan w ten absurd i nie broń tego co i sam Tusk się z pewnością wstydzi.

Data: 2011-05-15 03:27:41
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqmllc$rd1$1news.onet.pl...
[...]

Gdybym jak ty bronił stadionowych bandytow spaliłbym się ze wstydu.

--
stevep

Data: 2011-05-15 09:35:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-15 03:27, cirrus pisze:
[...]

Nigdy nie broniłem i nie będę bronił stadionowych (i poza stadionowych) zadymiarzy.

Data: 2011-05-15 12:11:12
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqnvob$d4p$2news.onet.pl...
[...]

To widocznie pomroczność ciemna i nie wiesz co piszesz.

--
stevep

Data: 2011-05-14 17:56:53
Autor: pluton
Kurdupel bro go, to twj wyborca!
Troch racji to ten prezes ma. Tylko nie dzieciaki a skrzywdzeni ludzie
- take doroli. Skrzywdzeni poniewa ten zodziej majcy si za
premiera okrad ich z moliwoci tego za co wielu ju zapacio, - czyli
wykupili karnety na mecze.

I doszli do wniosku, ze dobrym zadoscuczynieniem za te straty bedzie
poslanie kogos do szpitala.

Ja ostatnio kupilem nieswieza smietane. Wpadnij do mnie, wybije ci 2 zeby
Nullification

Data: 2011-05-14 21:37:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 17:56, pluton pisze:
[...]

To my będziemy fanaberie samozwańczego władyki zadośćuczynić z własnej kieszeni tym okradzionym z pieniędzy i wolności kibicom, więc zupełnie nie pojmuję dlaczego ten ukaz Tuska spotyka się z taką twoją i tobie podobnym aprobatą?

Data: 2011-05-14 23:08:41
Autor: pluton
> [...]
> poslanie kogos do szpitala.
>
> Ja ostatnio kupilem nieswieza smietane. Wpadnij do mnie, wybije ci 2

To my bdziemy fanaberie samozwaczego wadyki zadouczyni z wasnej
kieszeni tym okradzionym z pienidzy i wolnoci kibicom, wic zupenie
nie pojmuj dlaczego ten ukaz Tuska spotyka si z tak twoj i tobie
podobnym aprobat?

Wpadnij do mnie, skopie cie po jajach.

P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for T

Data: 2011-05-15 09:35:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 23:08, pluton pisze:
[...]

A konkretnie potrafisz odpowiedzieć, dlaczego tak rajcuje ciebie płacenie odszkodowań za despotyzm Tuska?

Data: 2011-05-14 15:14:33
Autor: Marek Czaplicki
Leprechaun pisze na pl.soc.polityka w dniu 14/5/2011 14:31:

[...]

naley poczeka na sowa mdroci byego senatora z Bydgoszczy ktry wykae,
e za pobicie odpowiedzialny jest rzd.

Data: 2011-05-14 15:20:00
Autor: obserwator
Kurdupel bro go, to twj wyborca!
Marek Czaplicki <emcza@USUNgazeta.pl> napisa(a):
naley poczeka na sowa mdroci byego senatora z Bydgoszczy ktry wykae,
e za pobicie odpowiedzialny jest rzd.

twoje teksty sa bezwartosciowe, bo suportuja bezczelnego trolla.
Tym samym pokazujesz kolejny raz kim sam jestes: popierasz klamstwa, bezprawie
i przemoc.

Dno.

Data: 2011-05-15 09:43:08
Autor: Marek Czaplicki
Kurdupel bro go, to twj wyborca!
 obserwator pisze w wiadomoci iqm6iv$4kp$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 maj 2011 17:20:

[...]

skoro dno, to dlaczego odpowiadasz? ja tam dobrze wiem kto jest trollem, a kto nie. :-)

Data: 2011-05-14 19:48:30
Autor: Darecki
Przemysław W wrote:
Brutalny atak na ulicy. Pseudokibice dotkliwie pobili 20-latka

Napisz nam warzywny, kiedy ten twoj szalikowiec zamknie kilka szkol, bo z jakiegos dziwnego
powodu, juz od kilku lat zupelnie nie przeszkadza
mu przestepczosc wsrod mlodych ktorzy ukradli
babci dowod i zaglosowali na pewoski cud.

Przestępczość w szkołach

W 2010 roku policjanci skutecznie wykrywali nieletnich sprawców przestępstw. Ogólna liczba nieletnich, którzy popełnili czyny zabronione, tylko nieznacznie była wyższa niż w 2009 r., kiedy to wyniosła 50 872. W 2010 roku liczba podejrzanych nieletnich zwiększyła się przez cały rok o 291 osób i w konsekwencji wyniosła 51 163 czyli o 0,6 % więcej. Mimo nie zwiększonej znacząco liczby podejrzanych nieletnich, ujawiono zdecydowanie więcej czynów karalnych przez nich popełnionych. Policyjni specjaliści z zakresu zwalczania przestępczości nieletnich, ale także policjanci pionów kryminalnych wykazali, że nieletni dopuścili się znacznie większej liczby przestępstw. Takich zdarzeń Policja przypisała podejrzanym nieletnim 100 425 czyli aż o 15 405 więcej niż rok wcześniej. Oznacza to wzrost na poziomie 18,1 %. To największa liczba czynów karalnych popełnionych przez nieletnich przez ostatnich 20 lat.

Do części przestępstw tych doszło w szkołach. Szkoły podstawowe i gimnazja były miejscem 26 197 przestępstw. Dla porównania w latach wcześniejszych dane te były następujące:
• 2004 - 17.275
• 2005 - 17.724
• 2006 - 19.067
• 2007 - 17.471
• 2008 - 19.443
• 2009 - 21.040
Dane te dotyczą wszystkich przestępstw popełnionych w szkole, zarówno przez nieletnich jak też dorosłych sprawców. Nie obejmują natomiast kradzieży, w których wartość strat nie przekroczyła 250 zł (są to wykroczenia, a nie przestępstwa. Policja nie dysponuje statystyką wykroczeń tego typu popełnionych w szkole).
W poszczególnych kategoriach przestępstw wygląda to następująco:

2009       2010

Uszczerbek na zdrowiu

2 208     2 953

wzrost o 33,7 %

Udział w bójce lub pobiciu

1021       1307

wzrost o 28 %

Zgwałcenie

26         20

spadek o 23,1 %

Kradzież cudzej rzeczy

2 639     2 778

wzrost o 5,3 %

włamania

650       815

wzrost o 25,4 %

Przestępstwa rozbójnicze

3 918     6.221

wzrost o 58,8 %

Przestępstwa narkotykowe

433    520

wzrost o 20,1 %

Przestępstwa przeciwko funkcjonariuszowi publicznemu

2 223    2 810

wzrost o 26,4 %

- w tym naruszenie nietykalności cielesnej

212     276

wzrost o 30,2 %

Łącznie (także inne przestępstwa, nie wymienione wyżej)

21 040   26 197

wzrost o 24,5 %

W szkołach średnich i zawodowych doszło do 2 486 przestępstw.Policjanci w ciągu roku przeprowadzają w szkołach setki akcji prewencyjnych, związanych z aktualnymi zagrożeniami, skierowanych zarówno do uczniów, jak też do rodziców i nauczycieli.Ogólne tendencje przestępczości nieletnich to coraz niższy wiek sprawców dokonujących tych czynów oraz coraz większa liczba przestępstw dokonywanych z dużą dozą agresji. Zauważyć można także rosnącą liczbę sprawców - dziewczyn, zwłaszcza w przestępstwach dokonywanych z agresją.Wykrywalność przestępstw popełnionych w szkołach (czyli ustalenie podejrzanego ) jest bardzo wysoka – w 2010 roku wyniosła 92,8 % i jest nieco wyższa niż rok wcześniej (91,1 %). Oznacza to, że w ponad 9 na każdych 10 przypadków zaistnienia przestępstwa w szkole, jego sprawca nie pozostanie anonimowy.

Data: 2011-05-15 11:32:38
Autor: White Power
Kurdupel bro go, to twj wyborca!
Przemysaw W <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa(a):