Kurdupel broñ go, to twój wyborca!

Data: 2011-05-14 14:31:13
Autor: Leprechaun
Kurdupel broñ go, to twój wyborca!

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqlr73$rf2$1inews.gazeta.pl...
Brutalny atak na ulicy. Pseudokibice dotkliwie pobili 20-latka
Sobota, 14 maja (10:33)
Aktualizacja: Sobota, 14 maja (11:59)

Chorzowscy policjanci ustalaj± sprawców brutalnego pobicia 20-latka. M³ody mê¿czyzna zosta³ zaatakowany przez sympatyków katowickiego klubu pi³karskiego. Napastnicy uciekli, s± poszukiwani przez policjê, która ustala szczegó³owe okoliczno¶ci zdarzenia. Dotkliwie pobity 20-latek przebywa w szpitalu.

Prezes bawi gdzie¶ w Polsce gdzie otumanionym wyborcom wciska kit, ¿e kibole to skrzywdzone przez rz±d Tuska dzieciaki!

BomBel

Data: 2011-05-14 14:07:09
Autor: obserwator
Prowokacja rzadu Tuska. Bezprawne, brutalne zatrzymania
...przypadkowych ludzi.

Policja w domach kibicow - aresztowania - pokazowka w Bydgoszczy. Zenada. http://www.youtube.com/watch?v=xkG0TaAa32c

Data: 2011-05-14 14:10:20
Autor: obserwator
Prowokacja rzadu Tuska. Bezprawne, brutalne zatrzymania
¯enada do kwadratu. Znajomy kibic pisze, ¿e zatrzymali dzisiaj z rana jego
kolegê który ca³y mecz siedzia³ na krzese³ku. Ponoæ teraz mu robi± rewizjê w
domu. Wszystko na podstawie jakiego¶ rozmytego zdjêcia na którym podobno -
podobny do siebie jest.

calosc tutaj:

http://www.mmszczecin.pl/blog/entry/270070/Zatrzymania+pseudokibic%C3%B3w+po+burdach+na+finale+PP+w+Budgoszczy+%5Bfilm%5D.html

Data: 2011-05-14 14:58:54
Autor: jadrys
Kurdupel broń go, to twój wyborca!
W dniu 2011-05-14 14:31, Leprechaun pisze:

Prezes bawi gdzieś w Polsce gdzie otumanionym wyborcom wciska kit, że kibole to skrzywdzone przez rząd Tuska dzieciaki!

BomBel

Trochę racji to ten prezes ma. Tylko nie dzieciaki a skrzywdzeni ludzie - także dorośli. Skrzywdzeni ponieważ ten złodziej mający się za premiera okradł ich z możliwości tego za co wielu już zapłaciło, - czyli wykupili karnety na mecze.

Data: 2011-05-14 15:01:58
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqlu95$h1b$1news.onet.pl...
[...]

Kibole to skrzywdzenie ludzie? Czy ty koleś masz dobrze w głowie?

BomBel

Data: 2011-05-14 15:10:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 15:01, Leprechaun pisze:

[...]

"Kibol" to z poznańska kibic. Nie chuligan i zadymiarz ale ten który idzie na stadion oglądać mecz. I to właśnie ich uczciwych ludzi którzy zapłacili za bilet uczciwie zarobionymi pieniędzmi twój idol stosujący odpowiedzialność zbiorową okradł.

Data: 2011-05-14 17:37:20
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqluvp$jh8$1news.onet.pl...
[...]

Najczęściej oglada mecz stojąc tyłem do boiska.

--
stevep

Data: 2011-05-14 21:38:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 17:37, cirrus pisze:

[...]

I to już uprawnia samozawńczego władykę do okradania go? A tak w ogóle to nie brnij Stefan w ten absurd i nie broń tego co i sam Tusk się z pewnością wstydzi.

Data: 2011-05-15 03:27:41
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqmllc$rd1$1news.onet.pl...
[...]

Gdybym jak ty bronił stadionowych bandytow spaliłbym się ze wstydu.

--
stevep

Data: 2011-05-15 09:35:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-15 03:27, cirrus pisze:
[...]

Nigdy nie broniłem i nie będę bronił stadionowych (i poza stadionowych) zadymiarzy.

Data: 2011-05-15 12:11:12
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iqnvob$d4p$2news.onet.pl...
[...]

To widocznie pomroczność ciemna i nie wiesz co piszesz.

--
stevep

Data: 2011-05-14 17:56:53
Autor: pluton
Kurdupel broñ go, to twój wyborca!
Trochê racji to ten prezes ma. Tylko nie dzieciaki a skrzywdzeni ludzie
- tak¿e doro¶li. Skrzywdzeni poniewa¿ ten z³odziej maj±cy siê za
premiera okrad³ ich z mo¿liwo¶ci tego za co wielu ju¿ zap³aci³o, - czyli
wykupili karnety na mecze.

I doszli do wniosku, ze dobrym zadoscuczynieniem za te straty bedzie
poslanie kogos do szpitala.

Ja ostatnio kupilem nieswieza smietane. Wpadnij do mnie, wybije ci 2 zeby
Nullification

Data: 2011-05-14 21:37:58
Autor: jadrys
Kurdupel broń go, to twój wyborca!
W dniu 2011-05-14 17:56, pluton pisze:
TrochÄ™ racji to ten prezes ma. Tylko nie dzieciaki a skrzywdzeni ludzie
[...]

To my będziemy fanaberie samozwańczego władyki zadośćuczynić z własnej kieszeni tym okradzionym z pieniędzy i wolności kibicom, więc zupełnie nie pojmuję dlaczego ten ukaz Tuska spotyka się z taką twoją i tobie podobnym aprobatą?

Data: 2011-05-14 23:08:41
Autor: pluton
> [...]
> poslanie kogos do szpitala.
>
> Ja ostatnio kupilem nieswieza smietane. Wpadnij do mnie, wybije ci 2

To my bêdziemy fanaberie samozwañczego w³adyki zado¶æuczyniæ z w³asnej
kieszeni tym okradzionym z pieniêdzy i wolno¶ci kibicom, wiêc zupe³nie
nie pojmujê dlaczego ten ukaz Tuska spotyka siê z tak± twoj± i tobie
podobnym aprobat±?

Wpadnij do mnie, skopie cie po jajach.

P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for T

Data: 2011-05-15 09:35:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-14 23:08, pluton pisze:
[...]

nie pojmujÄ™ dlaczego ten ukaz Tuska spotyka siÄ™ z takÄ… twojÄ… i tobie
podobnym aprobatÄ…?

Wpadnij do mnie, skopie cie po jajach.

A konkretnie potrafisz odpowiedzieć, dlaczego tak rajcuje ciebie płacenie odszkodowań za despotyzm Tuska?

Data: 2011-05-14 15:14:33
Autor: Marek Czaplicki
Leprechaun pisze na pl.soc.polityka w dniu 14/5/2011 14:31:

[...]

nale¿y poczekaæ na s³owa m±dro¶ci by³ego senatora z Bydgoszczy który wyka¿e,
¿e za pobicie odpowiedzialny jest rz±d.

Data: 2011-05-14 15:20:00
Autor: obserwator
Kurdupel broñ go, to twój wyborca!
Marek Czaplicki <emcza@USUNgazeta.pl> napisa³(a):
nale¿y poczekaæ na s³owa m±dro¶ci by³ego senatora z Bydgoszczy który wyka¿e,
¿e za pobicie odpowiedzialny jest rz±d.

twoje teksty sa bezwartosciowe, bo suportuja bezczelnego trolla.
Tym samym pokazujesz kolejny raz kim sam jestes: popierasz klamstwa, bezprawie
i przemoc.

Dno.

Data: 2011-05-15 09:43:08
Autor: Marek Czaplicki
Kurdupel broñ go, to twój wyborca!
 obserwator pisze w wiadomo¶ci iqm6iv$4kp$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 maj 2011 17:20:

[...]

skoro dno, to dlaczego odpowiadasz? ja tam dobrze wiem kto jest trollem, a kto nie. :-)

Kurdupel broñ go, to twój wyborca!