Kurdupel chciał tego w Polsce

Data: 2012-01-05 18:29:44
Autor: Przemysław W
Kurdupel chciał tego w Polsce
Sytuacja gospodarcza Węgier staje się dramatyczna. Oprocentowanie jednorocznego długu rz±dowego sięga 10 proc., a za euro trzeba płacić 324 forinty.
Prawdopodobnie Narodowy Bank Węgier podniesie stopy procentowe, by powstrzymać odpływ kapitału z Węgier, ale to jeszcze bardziej osłabi wzrost gospodarczy. W ubiegłym roku węgierskie PKB wzrosło ok. 1,5 proc., a rok 2012 zapowiada się gorzej. Stagnacja gospodarcza poł±czona z długiem publicznym wynosz±cym 80 proc. PKB i gigantycznymi kosztach jego obsługi to prosta droga do niewypłacalno¶ci.

Rz±d Orbána próbuje ratować sytuację metodami niekonwencjonalnymi - przej±ł pieni±dze prywatnych funduszy emerytalnych, ogranicza niezależno¶ć banku centralnego, okre¶la sztuczny kurs wymiany forinta na franka szwajcarskiego - ale w efekcie traci coraz bardziej zaufanie rynków i instytucji międzynarodowych.

Okazuje się, że suwerenna waluta nie chroni kraju przed bankructwem. Węgry s± o krok od katastrofy i wydaje się, że jedynym sposobem na jej uniknięcie jest podanie się rz±du Orbána do dymisji i utworzenie rz±du pozapartyjnego, maj±cego szanse na odzyskanie zaufania rynków, MFW i Komisji Europejskiej.

W ci±gu roku węgierska waluta straciła 15 proc. Niemal tyle samo co... złoty. Obiegowa m±dro¶ć, głoszona przez komentatorów finansowych i powtarzana przez osoby słabo wyznaj±ce się na finansach głosi, że polska waluta z jakiego¶ niezrozumiałego powodu jest powi±zana z forintem, który ci±gnie j± w dół. Mało kto zauważa, że to złoty, a nie forint był w ostatnim roku najsłabsz± walut± naszej czę¶ci Europy.

Sytuacja finansowa naszego kraju jest wci±ż o niebo lepsza niż Węgier, ale osłabienie złotego i relatywnie wysokie oprocentowanie długu (5-6 proc.) wskazuj± na to, że zaufanie do naszego kraju jest chwiejne. Rz±d powinien zrobić wszystko, by pokazać, że nie idzie "węgiersk± drog±". Każdy sygnał, ¶wiadcz±cy o odkładaniu obiecanych przez premiera Tuska reform, wymuszanie publicznych wydatków przez grupy interesu, próby "niekonwencjonalnego" finansowania długu (niedawno minister Jacek Rostowski wspomniał o możliwo¶ci zakupu rz±dowych obligacji przez NBP), podważ± wiarygodno¶ć naszego kraju. Musimy tak działać, by inwestorzy widzieli różnicę między Polsk± i Węgrami. Nie tylko w bież±cych wynikach gospodarczych, ale w polityce rz±du.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10920354,Uciec_z_Budapesztu.html#ixzz1ibczsKvL

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-05 17:41:15
Autor: Obserwator
Niech kurduple z GazWyb napisza lepiej jaka jest sytuacja Polski

Data: 2012-01-05 18:50:03
Autor: Leprechaun
Niech kurduple z GazWyb napisza lepiej jaka jest sytuacja Polski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:je4nbr$cp4$1inews.gazeta.pl...

Na pewno dużo lepsza niż Węgier. Twój ruch.

BomBel

Data: 2012-01-05 19:09:58
Autor: Przemysław W
Kurdupel chciał tego w Polsce.
Nie zmieniaj tematów nie swoich wiadomo¶ci kretynie obsrywatorze.

Przemek

Data: 2012-01-05 18:37:34
Autor: Leprechaun
Kurdupel chciał tego w Polsce

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:je4mma$aku$1inews.gazeta.pl...
Sytuacja gospodarcza Węgier staje się dramatyczna. Oprocentowanie jednorocznego długu rz±dowego sięga 10 proc., a za euro trzeba płacić 324 forinty.

To ile trzeba płacić za euro nie ma znaczenia. Jaka jest siła nabywcza forinta?  Może jaki¶ pisowski ekonomista zabierze w tej sprawie głos?

BomBel

Data: 2012-01-05 19:18:31
Autor: pluton
Kurdupel chciał tego w Polsce
Sytuacja gospodarcza Węgier staje się dramatyczna.

A kogo to obchodzi ? Wazne, ze zdelegalizowali jakas tam partyjke.
Tylko to sie liczy.

Nullification

Data: 2012-01-05 20:15:33
Autor: raff
Kurdupel chciał tego w Polsce
On Thu, 5 Jan 2012 18:29:44 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Sytuacja gospodarcza Węgier staje się dramatyczna. Oprocentowanie jednorocznego długu rz±dowego sięga 10 proc., a za euro trzeba płacić 324

No boscie wy czerwone robactwo doprowadzili wpierw do bankructwa
kraju.

Orban robi co moze.

R.

Data: 2012-01-05 20:17:04
Autor: u2
W dniu 2012-01-05 20:15, raff pisze:
No boscie wy czerwone robactwo doprowadzili wpierw do bankructwa
kraju.

Nie dziwota. Wiedza jak klamac, krasc i mordowac.

Data: 2012-01-06 04:24:25
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

[...]

Nie idĽcie t± drog± Kurwikowski bo czeka was połknięcie własnego języka.

--
stevep

Data: 2012-01-06 12:41:04
Autor: Leprechaun
Kurdupel chciał tego w Polsce

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v7m7qzl050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

pisem@...pl> wrote:

[...]

Następny genetyczny imbecyl raff zacz±ł ujadać na siebie.

http://wiadomosci.oriet.pl/1/34/1,110163/32/88/rAzor,item.html

BomBel

Data: 2012-01-05 20:53:53
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Sytuacja gospodarcza Węgier staje się dramatyczna.

Sytuacja była dramatyczna już w 2006 roku, drewniany pajacu, tyle, ze wtedy rzadziły komuchy, ale GWno, w którym się z taką rozkoszą tarzasz, jak ta świnia, chwaliło Węgry, pokazywało statystyki, grzało atmosferę ambitnymi zamierzeniami, chociaż węgierska gospodarka i finanse już wtedy się waliły i sięgały dna! Gdzie wtedy byłeś, głąbie? Dlaczego nie grzmiałeś i nie trąbiłeś w bawoli róg?
Ty koński łbie! Ty tumanie! Ty blaszana fajerko! :-))))
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-05 21:21:40
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je4v4i$6o6$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i po co tumanie otwierasz gębę jak nie masz pojęcia o czym piszesz? Zamiast się ośmieszać poczytałbyś coś na temat hałdziany grypserze. Czytaj tumanie:

 WÄ™gry zostaĹ‚y dotkniÄ™te Ĺ›wiatowym kryzysem finansowym w paĹşdzierniku 2008 r. Wbrew narastajÄ…cym gĹ‚osom z zagranicy, ktĂłre przewidywaĹ‚y dĹ‚ugi, bezprecedensowy kryzys gospodarczy jeszcze zanim siÄ™ rozpoczÄ…Ĺ‚, wiÄ™kszość instytucji gospodarczych i politycznych na WÄ™grzech zachowaĹ‚a spokĂłj. Gdy kryzys zaczÄ…Ĺ‚ siÄ™ nasilać, wzrosĹ‚y rĂłwnieĹĽ napiÄ™cia polityczne i ekonomiczne, co doprowadziĹ‚o do miaĹĽdĹĽÄ…cego zwyciÄ™stwa prawicy w wyborach na wiosnÄ™ 2010 r.

http://krakowskie.nazwa.pl/test/index.php?option=com_content&view=article&id=38:andras-lanczi-qkryzys-finansowy-a-wgierska-politykaq&catid=1:artykuy&Itemid=2

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-05 20:39:53
Autor: Obserwator
Kurdupel chciał tego w Polsce
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a): Węgry zostały dotknięte ¶wiatowym kryzysem finansowym w paĽdzierniku 2008 r. Wbrew narastaj±cym głosom z zagranicy, które przewidywały długi, bezprecedensowy kryzys gospodarczy jeszcze zanim się rozpocz±ł, większo¶ć instytucji gospodarczych i politycznych na Węgrzech zachowała spokój. Gdy kryzys zacz±ł się nasilać, wzrosły również napięcia polityczne i ekonomiczne, co doprowadziło do miażdż±cego zwycięstwa prawicy w wyborach na wiosnę 2010 r.

ale kto tam geniuszu rzadzil ? I co ci co rzadzili pozniej powiedzieli, a co
zostalo naglosnione?

Nadal nie kojarzysz, ze w tej chwili w Polsce sytuacja jest analogiczna i ty bardzo w to GooWno jestes zaangazowany? Sma sobie pierzesz mozg proszkiem Dosia?

Data: 2012-01-05 21:30:26
Autor: rAzor
[...]

Ja dobrze wiem o czym piszę i dobrze wiem, dlaczego Gyurcsany z twoimi ulubieńcami dostał kopa, ośla łąko.

Data: 2012-01-05 22:05:10
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je5190$d1b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Głupiś kundel jak but z lewej nogi, nie masz pojęcia i próbujesz się wymądrzać. Tak na marginesie to możesz podrzucisz linka do choćby jednego artykułu GW, o których piszesz.

Przemek

Data: 2012-01-05 22:38:15
Autor: rAzor
[...]

Ja dobrze wiem o czym piszÄ™ i dobrze wiem, dlaczego Gyurcsany z twoimi
[...]

A pokażesz mi jakikolwiek artykuł z GWna sprzed 2006 roku, krytycznie i ostrzegawczo opisujący sytuację na Węgrzech? :-)

Data: 2012-01-06 08:43:18
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je5585$p1e$2inews.gazeta.pl...
[...]

No ico bidoku, znowu wyszedłeś na idiotę powołując się na artykuły prasowe, których nigdy nie było.

Przemek

Data: 2012-01-06 09:29:49
Autor: rAzor
[...]

Bidoku - ja w przeciwieństwie do ciebie czytam to co ty tylko bezmyślnie pastujesz. I mam dobrą pamięć.

Data: 2012-01-06 09:44:48
Autor: Przemysław W
Kurdupel chciał tego w Polsce
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Bidoku - ja w przeciwieństwie do ciebie czytam to co ty tylko bezmyślnie pastujesz. I mam dobrą pamięć.

DobrÄ… pamięć, he, he, he? Ilekroć ciÄ™ pytam na kogo gĹ‚osowaĹ‚eĹ›, albo dlaczego chciaĹ‚eĹ› bronić  do ostatniej kropli krwi, pedofila i donosiciela ubeckiego, zapominasz odpowiedzieć.

Przemek

Data: 2012-01-06 09:49:22
Autor: rAzor
[...]

Dobrą pamięć, he, he, he? Ilekroć cię pytam na kogo głosowałeś,

Nie głosowałem na PiS. W przeciwieństwie do ciebie.

albo
dlaczego chciałeś bronić do ostatniej kropli krwi, pedofila i
donosiciela ubeckiego, zapominasz odpowiedzieć.

Przemek

Tyle razy już ci odpowiadałem, ze nigdy nie broniłem Bonieckiego. No, może czasem pytałem, co ty właściwie masz do tego pedofilskiego sukienkowego katabasa.

Data: 2012-01-06 09:54:02
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je6cif$j41$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo to nie o księdza Bonieckiego chodzi, tylko o Jankowskiego, którego chciałeś bronić do ostatniej kropli krwi, pomimo, że powszechnie było wiadomo, iż był TW "Delegatem" i pedofilem.

Przemek

Data: 2012-01-06 10:03:44
Autor: rAzor
[...]

Powszechnie? No tak GWno jest powszechne i jak ktoś ma ślepia "wiadomoczym" zarośnięte to musi w nie wdepnąć, a nawet się na nim pośliznąć i porządnie wytarzać.

Data: 2012-01-06 10:24:11
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je6dde$la7$2inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiście Wasz Nocnik tego nie pisał, tylko normalne media podawały. Jak chcesz to ci poszukam ekspertyzę prof. Starowicza mówiącą o tym jak Jankowski klepał chłopców po pośladkach i całował ich w usta.

A tutaj masz o tym, że Jankowski był ubeckim agentem i nie napisała tego Gazeta Wyborcza:

http://www.wprost.pl/ar/175120/

Przemek

Data: 2012-01-07 11:40:56
Autor: raff
Kurdupel chciał tego w Polsce
On Fri, 6 Jan 2012 10:24:11 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:je6dde$la7$2inews.gazeta.pl...
[...]

bezmy¶lnie pastujesz. I mam dobr± pamięć.

Dobr± pamięć, he, he, he? Ilekroć cię pytam na kogo głosowałe¶,

Nie głosowałem na PiS. W przeciwieństwie do ciebie.

albo
dlaczego chciałe¶ bronić do ostatniej kropli krwi, pedofila i
[...]

chciałe¶ bronić do ostatniej kropli krwi, pomimo, że powszechnie

Powszechnie? No tak GWno jest powszechne i jak kto¶ ma ¶lepia "wiadomoczym" zaro¶nięte to musi w nie wdepn±ć, a nawet się na nim po¶lizn±ć i porz±dnie wytarzać.

Oczywi¶cie Wasz Nocnik tego nie pisał, tylko normalne media podawały. Jak chcesz to ci poszukam ekspertyzę prof. Starowicza mówi±c± o tym jak Jankowski klepał chłopców po po¶ladkach i całował ich w usta.

A tutaj masz o tym, że Jankowski był ubeckim agentem i nie napisała tego Gazeta Wyborcza:

http://www.wprost.pl/ar/175120/

 Ale przeciez wy lubicie ubeckich donosicieli. Zatrudniacie ich nawet w
gazecie. To w czym problem ?

R.

Data: 2012-01-07 11:50:48
Autor: Leprechaun
Kurdupel chciał tego w Polsce

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:v78gg7pda56ooept7frphq0l7mtbl8rqre4ax.com...
pisem@...pl> wrote:

[...]

Rafałku, biedna psino. Ciebie nawet na kapusia nie zatrudni± bo¶ głupi ciulik.

BomBel

Data: 2012-01-07 17:04:13
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał w wiadomo¶ci
[...]

I masz już etat Kurweikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-06 12:45:57
Autor: Leprechaun
[...]

Nie masz smieciu nic do powiedzenia więc ujadasz. http://wiadomosci.oriet.pl/1/34/1,110163/32/88/rAzor,item.html
.. Śmierdzi od ciebie śmietnikiem.
BomBel

Data: 2012-01-06 12:44:49
Autor: Leprechaun
[...]

Biedny, zawszony kundel z podwinietym ogonem. Nie masz swego pana z LPR to błąkasz się po śmietnikach wokół Realu.

BomBel

Data: 2012-01-06 12:43:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:je6caf$ior$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten zawszony kundel ma mĂłzg przeĹĽarty marychÄ….

Data: 2012-01-06 12:42:17
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:je6bdr$gb4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty kundlu zawszony masz dobrą pamięć? http://wiadomosci.oriet.pl/1/34/1,110163/32/88/rAzor,item.html Ty nawet nie pamietasz daty urodzin Hjenka córki! ;)

BomBel

Data: 2012-01-05 21:36:04
Autor: raff
Kurdupel chciał tego w Polsce
On Thu, 5 Jan 2012 21:21:40 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:je4v4i$6o6$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Sytuacja gospodarcza Węgier staje się dramatyczna.

Sytuacja była dramatyczna już w 2006 roku, drewniany pajacu, tyle, ze wtedy rzadziły komuchy, ale GWno, w którym się z tak± rozkosz± tarzasz, jak ta ¶winia, chwaliło Węgry, pokazywało statystyki, grzało atmosferę ambitnymi zamierzeniami, chociaż węgierska gospodarka i finanse już wtedy się waliły i sięgały dna! Gdzie wtedy byłe¶, gł±bie? Dlaczego nie grzmiałe¶ i nie tr±biłe¶ w bawoli róg?
Ty koński łbie! Ty tumanie! Ty blaszana fajerko! :-))))

No i po co tumanie otwierasz gębę jak nie masz pojęcia o czym piszesz? Zamiast się o¶mieszać poczytałby¶ co¶ na temat hałdziany grypserze. Czytaj tumanie:

Węgry zostały dotknięte ¶wiatowym kryzysem finansowym w paĽdzierniku 2008

Buehehehe, Oni zawsze: "To nie my, to kryzys"

To samo bedzie w Polsce.

R.

Data: 2012-01-06 04:27:05
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

[...]

O nie daj Boh, ale na szczę¶cie Kaczyński robi wszystko, aby nie wygrać  wyborów, Kurwikowski.
--
stevep

Data: 2012-01-06 04:25:10
Autor: stevep
Dnia 05-01-2012 o 20:53:53  napisał(a):

[...]

To prawie jak scheda po Kaczyńskim Dupikowski.
--
stevep

Kurdupel chciał tego w Polsce