Kurdupel drugi raz akwizytorem?

Data: 2011-12-03 08:39:30
Autor: Przemysław W
Kurdupel drugi raz akwizytorem?
O. Tadeusz Rydzyk połączy 20. urodziny Radia Maryja ze startem nowej telefonii komórkowej W Naszej Rodzinie. Telefony do Radia Maryja i TV Trwam mają być za darmo

Tysiące słuchaczy Radia Maryja z całej Polski zjadą dzisiaj do Torunia, by razem z redemptorystami świętować urodziny stacji. Obchody odbędą się w kościele św. Józefa na Bielanach i w dwóch wielkich namiotach obok świątyni. W jednym z nich na gości czekać będzie stoisko nowego operatora.

"Osoby, które przybędą na uroczystości, będą miały okazję na specjalnych, promocyjnych warunkach zakupić starter W Naszej Rodzinie. Akcja ta ma na celu zachęcenie do szerokiego włączenia się w proces testowania usług nowej telefonii komórkowej" - czytamy na stronie internetowej Radia Maryja. "Po uzyskaniu opinii i uwag pierwszych użytkowników i ewentualnym udoskonaleniu usług nowa marka telefonii komórkowej W Naszej Rodzinie stanie się dostępna w sieci sprzedaży w całej Polsce".

Start nowej sieci ma nastąpić w sobotę w Toruniu, bo redemptoryści liczą, że skorzystają z niej licznie słuchacze ich rozgłośni.

"W Naszej Rodzinie to telefonia, która ma zaspokajać potrzeby bezpieczeństwa i przynależności do grupy tkwiące w każdym z nas. Chcemy zapewnić miejsce W Naszej Rodzinie także osobom czującym się do tej pory samotnie, spychanym na margines życia, na przykład z powodu swojego wieku i statusu" - informują ojcowie na stronie radia.

Telefonia ma działać na terenie całej Polski, a jej abonenci będą mogli dzwonić, wysyłać SMS-y, MMS-y, korzystać z poczty głosowej i internetu. Połączenie z Radiem Maryja i TV Trwam ma być bezpłatne. Użytkownicy będą korzystali z telefonów na kartę.

W sobotę będzie można kupić pamiątkowe startery z okazji 20. rocznicy Radia Maryja. Mają one zapoczątkować limitowaną kolekcjonerską serię kart przedstawiających najważniejsze wydarzenia z historii rozgłośni.

Nowa sieć jest tworzona we współpracy ze Spółdzielczymi Kasami Oszczędnościowo-Kredytowymi (SKOK). Jaki będzie koszt rozmów w sieci o. Rydzyka? Na razie nie wiadomo. Strona, na którą kieruje rozgłośnia (www.wnaszejrodzinie.pl), w piątek nie działała, podobnie jak telefon Biura Obsługi Klienta. Rzecznik SKOK zapowiedział, że na nasze pytania odpowie w poniedziałek.

Dwie osoby z branży telekomunikacyjnej powiedziały nam, że operatorem W Naszej Rodzinie ma być warszawska spółka Polskie Sieci Cyfrowe. Wiceprezesem PSC jest redemptorysta o. Jan Król, a udziałowcami Narodowy Fundusz Inwestycyjny "Magna Polonia" oraz spółka Bonum (której prezesuje o. Król). Gdy zadzwoniliśmy do siedziby PSC, zostaliśmy poproszeni o przesłanie pytań mailem, czekamy na odpowiedź.

Telefonia W Naszej Rodzinie nie jest pierwszym biznesem komórkowym redemptorystów z Radia Maryja. W lipcu 2009 r. podczas pielgrzymki słuchaczy rozgłośni na Jasną Górę ogłoszono z pompą start sieci wRodzinie. Fundacja Lux Veritatis stworzyła ją z firmą CenterNet. - My już od dawna jesteśmy w rodzinie, ale teraz przez połączenie telefonii wRodzinie. I bardzo dobrze się nam rozmawia! - wołał wówczas o. Król, demonstrując pielgrzymom dwa telefony.

Współpraca z CenterNetem trwała niespełna rok, w czerwcu 2010 r. redemptoryści wypowiedzieli umowę firmie. Zdaniem fundacji CenterNet nie wprowadziła zapowiadanych usług, m.in. dostępu do mobilnego internetu, poczty głosowej i MMS-ów, natomiast CenterNet zarzucał partnerowi, że nie zbudował m.in. zakładanej liczby punktów sprzedaży. Później doszło do porozumienia między obiema stronami. WRodzinie działa nadal, ale nie współpracuje już z o. Rydzykiem (jej użytkownicy nie mogą dzwonić za darmo do jego stacji).

Radio Maryja informuje na swojej stronie, że po wypowiedzeniu umowy redemptoryści otrzymali "wiele sygnałów, że istnieje potrzeba kontynuowania idei pogłębiania więzi rodzinnych i społecznościowych". "Uznaliśmy, iż nie możemy zawieść osób, które obdarzyły nas zaufaniem i chcą dać nam drugą szansę. To przede wszystkim dla nich dołożyliśmy wszelkich starań, aby przygotować jak najlepszą ofertę usług nowej telefonii komórkowej" - czytamy.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10752100,Halo__halo__tu_Radio_Maryja.html#ixzz1fSH6EQbV

Przemek

--

Wyścig na radykalizm rozpadającego się PiS i Solidarnej Polski nie służy debacie  (Paweł Graś)

Data: 2011-12-03 09:59:54
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości
O. Tadeusz Rydzyk połączy 20. urodziny Radia Maryja ze startem nowej
telefonii komórkowej W Naszej Rodzinie. Telefony do Radia Maryja i TV
Trwam mają być za darmo

No proszę, ojczulek z Torunia robi kolejny biznes na naiwnych. Kogo określasz mianem kurdupla?

BomBel

Data: 2011-12-03 12:33:30
Autor: Przemysław W
Kurdupel drugi raz akwizytorem?
Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał

No proszę, ojczulek z Torunia robi kolejny biznes na naiwnych. Kogo określasz mianem kurdupla?

A kto na Jasnej Górze reklamował telefony toruńskiego sekciarza?

Przemek

--

Wyścig na radykalizm rozpadającego się PiS i Solidarnej Polski nie służy debacie  (Paweł Graś)

Data: 2011-12-03 14:00:25
Autor:
Kurdupel drugi raz akwizytorem?

 nie mozesz odpowiedziec wprost? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-03 17:37:02
Autor: Przemysław W
pisem@...pl> wrote:

> [...]

> określasz mianem kurdupla?

A kto na Jasnej Górze reklamował telefony toruńskiego sekciarza?

Masz problem ze skojarzeniem?

Przemek

--

Wyścig na radykalizm rozpadającego się PiS i Solidarnej Polski nie służy debacie  (Paweł Graś)

Data: 2011-12-03 17:38:34
Autor: pluton
Kurdupel drugi raz akwizytorem?

> A kto na Jasnej Górze reklamował telefony toruńskiego sekciarza?

 nie mozesz odpowiedziec wprost?

Odpowiadam wprost: kurdupel.

Nullification

Data: 2011-12-03 16:53:56
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Odpowiadam wprost: kurdupel.

jak zwykle argument na poziomie szamba.

A powiedz no bratku, co robi twoj idol, Tusk? Sprzedal juz Polske w calosci Niemcom, czy jeszcze cos zostalo, np. twoj dom?

Data: 2011-12-03 21:09:48
Autor: pluton
Kurdupel drugi raz akwizytorem?

> Odpowiadam wprost: kurdupel.

jak zwykle argument na poziomie szamba.

Ja nie argumentuje. Po prostu odpowiedzialem na pytanie.

A powiedz no bratku, co robi twoj idol, Tusk?

jak zwykle argument na poziomie szamba.
Moim idolem jest Stas Tarkowski, z Pustyni i w puszczy.

Sprzedal juz Polske w calosci Niemcom, czy jeszcze cos zostalo, np. twoj
dom?

O ile wiem, to stara sie odzyskac czesc tego, co zajebaly nam czarnuchy.

Nullification

Data: 2011-12-03 14:00:25
Autor:
Kurdupel drugi raz akwizytorem?
On Sat, 3 Dec 2011 09:59:54 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> Trwam mają być za darmo

No proszę, ojczulek z Torunia robi kolejny biznes na naiwnych. Kogo określasz mianem kurdupla?

 rydzyk jest chyba wzrostu prezesa PiS ale chyba to ten drugi
 polecal telefony wsrod wiernych mu poddanych. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-03 14:00:24
Autor:
Kurdupel drugi raz akwizytorem?
On Sat, 3 Dec 2011 08:39:30 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 tadzio jednak potrafi robic biznes. nie dosc, ze zaprosil PiS i SP
 na impreze to wcisnie im jeszcze po starterze. na dobry poczatek.
 ciekaw jestem kogo z gosci zaprosi do impreze do prywatnych buduarow,
 a kto bedzie brylowal przy koszernych kanapkach w namiocie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-03 17:29:36
Autor: pluton
Kurdupel drugi raz akwizytorem?
"Osoby, które przybędą na uroczystości, będą miały okazję na specjalnych,
promocyjnych warunkach zakupić starter W Naszej Rodzinie.

A cegielki na stocznie tez beda mogli ofiarowac ?

Nullification

Kurdupel drugi raz akwizytorem?