Kurdupel drugi raz akwizytorem?

Data: 2011-12-03 09:59:54
Autor: Leprechaun
Kurdupel drugi raz akwizytorem?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości
news:jbcjnl$h9a$1inews.gazeta.pl...
O. Tadeusz Rydzyk połączy 20. urodziny Radia Maryja ze startem nowej
telefonii komórkowej W Naszej Rodzinie. Telefony do Radia Maryja i TV
Trwam mają być za darmo

No proszę, ojczulek z Torunia robi kolejny biznes na naiwnych. Kogo określasz mianem kurdupla?

BomBel

Data: 2011-12-03 12:33:30
Autor: Przemysław W
Kurdupel drugi raz akwizytorem?
Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał

No proszę, ojczulek z Torunia robi kolejny biznes na naiwnych. Kogo określasz mianem kurdupla?

A kto na Jasnej Górze reklamował telefony toruńskiego sekciarza?

Przemek

--

Wyścig na radykalizm rozpadającego się PiS i Solidarnej Polski nie służy debacie  (Paweł Graś)

Data: 2011-12-03 14:00:25
Autor:
Kurdupel drugi raz akwizytorem?

 nie mozesz odpowiedziec wprost? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-03 17:37:02
Autor: Przemysław W
pisem@...pl> wrote:

> [...]

> określasz mianem kurdupla?

A kto na Jasnej Górze reklamował telefony toruńskiego sekciarza?

Masz problem ze skojarzeniem?

Przemek

--

Wyścig na radykalizm rozpadającego się PiS i Solidarnej Polski nie służy debacie  (Paweł Graś)

Data: 2011-12-03 17:38:34
Autor: pluton
Kurdupel drugi raz akwizytorem?

> A kto na Jasnej Górze reklamował telefony toruńskiego sekciarza?

 nie mozesz odpowiedziec wprost?

Odpowiadam wprost: kurdupel.

Nullification

Data: 2011-12-03 16:53:56
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Odpowiadam wprost: kurdupel.

jak zwykle argument na poziomie szamba.

A powiedz no bratku, co robi twoj idol, Tusk? Sprzedal juz Polske w calosci Niemcom, czy jeszcze cos zostalo, np. twoj dom?

Data: 2011-12-03 21:09:48
Autor: pluton
Kurdupel drugi raz akwizytorem?

> Odpowiadam wprost: kurdupel.

jak zwykle argument na poziomie szamba.

Ja nie argumentuje. Po prostu odpowiedzialem na pytanie.

A powiedz no bratku, co robi twoj idol, Tusk?

jak zwykle argument na poziomie szamba.
Moim idolem jest Stas Tarkowski, z Pustyni i w puszczy.

Sprzedal juz Polske w calosci Niemcom, czy jeszcze cos zostalo, np. twoj
dom?

O ile wiem, to stara sie odzyskac czesc tego, co zajebaly nam czarnuchy.

Nullification

Data: 2011-12-03 14:00:25
Autor:
Kurdupel drugi raz akwizytorem?
On Sat, 3 Dec 2011 09:59:54 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]
> Trwam mają być za darmo

No proszę, ojczulek z Torunia robi kolejny biznes na naiwnych. Kogo określasz mianem kurdupla?

 rydzyk jest chyba wzrostu prezesa PiS ale chyba to ten drugi
 polecal telefony wsrod wiernych mu poddanych. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kurdupel drugi raz akwizytorem?