Kurdupel nie jest chrześcijaninem!

Data: 2010-12-25 21:38:13
Autor: Azor jest pedałem
Kurdupel nie jest chrześcijaninem!
- W chrześcijaństwie nigdy nie ma miejsca na zawziętość, brak przebaczenia, brak miłości - mówił w sobotę podczas uroczystego ingresu do warszawskiej archikatedry abp Kazimierz Nycz, który pod koniec listopada został wyniesiony przez papieża Benedykta XVI do godności kardynalskiej.

http://www.tvn24.pl/-1,1687306,0,1,nie-wolno-sie-lamac-oplatkiem-majac-zacisniete-dlonie,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-26 00:48:12
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-25 21:38, Azor jest pedałem pisze:
- W chrześcijaństwie nigdy nie ma miejsca na zawziętość, brak
przebaczenia, brak miłości

Tak jak 90% społeczeństwa ;-p

Data: 2010-12-26 01:45:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kurdupel nie jest chrześcijaninem!
niedziela, 26 grudnia 2010 00:48. carbon entity 'Lorn' <ateagina@poczta.fm>

Tak jak 90% społeczeństwa ;-p

LUDU POLAN POWSTAŃ Z KOLAN

 Ĺťywiołak - Epopeja Wandalska

Dmą w rogi zaklęte.
Dudni ziemia, kurz staje.
Jako burze w szale
Idą, idą Wandale.
Szaleją topory.
Dzicy jako zwierzory.
Szpony bogĂłw w szale.
Idą, idą Wandale.

http://www.youtube.com/watch?v=0HWR4GHk0ho

Data: 2010-12-26 02:15:42
Autor: Lorn
W dniu 2010-12-26 01:45, Jakub A. Krzewicki pisze:
niedziela, 26 grudnia 2010 00:48. carbon entity 'Lorn'<ateagina@poczta.fm>

Tak jak 90% społeczeństwa ;-p

LUDU POLAN POWSTAŃ Z KOLAN

Ono nie powstanie, bo byłoby powstanie? ;-p

Data: 2010-12-26 03:54:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kurdupel nie jest chrześcijaninem!
niedziela, 26 grudnia 2010 02:15. carbon entity 'Lorn' <ateagina@poczta.fm>

Ono nie powstanie, bo byłoby powstanie? ;-p

TÝR - Hold The Heathen Hammer High (Official)
http://www.youtube.com/watch?v=fu2bgwcv43o
(nie wiem, czy już było)

Honor - Tysiącletnie kajdany
http://www.youtube.com/watch?v=mBVldNVgO5w

PS.

Honor  - NajeĹşdĹşcy
http://www.youtube.com/watch?v=vZWeUKMpr_E

"Jak długo będziesz po stronie tej stał?
Jak długo będziesz w obronę brał krzyż?
Jak długo będziesz nawracał do zła?
Jak długo możesz oszustwem tym żyć?"

Data: 2010-12-26 09:57:19
Autor: cyc

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:if6383$eg7$2news.onet.pl...
niedziela, 26 grudnia 2010 00:48. carbon entity 'Lorn' <ateagina@poczta.fm>

Tak jak 90% społeczeństwa ;-p

LUDU POLAN POWSTAŃ Z KOLAN

Żywiołak - Epopeja Wandalska

Dmą w rogi zaklęte.
Dudni ziemia, kurz staje.
Jako burze w szale
Idą, idą Wandale.
Szaleją topory.
Dzicy jako zwierzory.
Szpony bogów w szale.
Idą, idą Wandale.

Nie przesadzaj . Tak zle z PiS-em nie jest . Zachowuja sie rzeczywiscie jak barbarzyncy ale nie ma  w tym sily . Juz tylko smiesza , glownie mistrz i prezes .
W tym kontekscie nawolywanie do "powstawania z kolan" staje sie niepotrzebnym podgrzewaniem politycznej atmosfery . PiS w agonii i nieludzkim byloby wyciaganie im teraz poduszki spod glowy .

cyc

Data: 2010-12-26 10:18:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-26 09:57, cyc pisze:

[...]

Tak, PiS i jego Prezes czasem bywa  śmieszny, natomiast Tusk ze swoją szemraną ekipą jest wręcz przerażający.

Data: 2010-12-26 10:33:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if718c$jbk$1news.onet.pl...
[...]

A co cię tak przeraża?
Może jesteś za bardzo strachliwy?

Data: 2010-12-26 10:44:25
Autor: jadrys
[...]

Jestem przerażony tym dokąd ten kraj zmierza. Przyklad - jeszcze 2 lata temu miałem do wyboru 10 jezior do wędkowania w najbliższej okolicy. Teraz mam już tylko 3 .. Reszta przeszła w ręce prywatne i nowi jaśniepanowie nie udostępniają ich do wędkowania. Gdy pomyślę o tym co będzie za następne 2 lata to autentycznie ogarnia mnie przerażenie. Czy będzie w gdziekolwiek  Polsce miejsce gdzi można będzie łowić ryby? Czy w lasach dziś ogólnie dostępnych będzie można zbierać grzyby?
Tak panie kolego - Tusk ze swoją bandą jest gorszy od zarazy morowej. I każdy uczciwy człowiek powinien się bać.

Data: 2010-12-26 11:11:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if72q6$nia$1news.onet.pl...

[...]

Czy akurat dobrze kierujesz pretensje?
Kto dysponował tymi jeziorami? - proszę o konkretną odpowiedź!
Kto sprzedał te jeziora? - proszę o konkretną odpowiedź!

Data: 2010-12-26 11:19:19
Autor: jadrys
[...]

To ja się pytam kto rządzi w tym kraju i pozwala na coraz większe ograniczanie swobód ogółu na rzecz pojedynczych jednostek?

Data: 2010-12-26 13:51:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:if74re$t0i$2news.onet.pl...

[...]

A to na podstawie prawa własności. Jak ci się nie podoba, to kup se jezioro.

Data: 2010-12-26 22:47:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jadrys nie potrzebuje wody do kręcenia lodów, tylko do łowienia ryb.
--
Pit

Data: 2010-12-26 23:37:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-26 22:47, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

A to na podstawie prawa własności. Jak ci się nie podoba, to kup se
jezioro.
Jadrys nie potrzebuje wody do kręcenia lodów, tylko do łowienia ryb.

Tak, i do spokojnego relaksu nad wodą.

Data: 2010-12-27 00:45:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Zupełnie jak ja. :)

--
Pit

Data: 2010-12-27 01:07:43
Autor: Jaksa

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:if8k2v$h1m$1news.onet.pl...
jadrys wrote:

> Tak, i do spokojnego relaksu nad wodą.

Zupełnie jak ja. :)

Co to k.. za komuna? To kupta se chłopaki jezioro.

Jaksa

Data: 2010-12-26 23:37:39
Autor: jadrys
[...]

Ja też mam udziały w tym jeziorze, i nikt mi nie złożył propozycji odsprzedania ich jakiemuś kapitaliscie. Ty jesteś z tych co lubią być okradani w biały dzień przez k*tasa ktory ma sie za własciciela kraju, czy tylko się tak droczysz?

Data: 2010-12-26 08:37:09
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:if5vrt$7fj$2news.onet.pl...
W dniu 2010-12-25 21:38, Azor jest pedałem pisze:
- W chrześcijaństwie nigdy nie ma miejsca na zawziętość, brak
przebaczenia, brak miłości

Tak jak 90% społeczeństwa ;-p

Tylko 90% społeczeństwa nie tworzy spiskowej teorii dziejów z zaciśniętymi pięściami, nie opowiada publicznie pospolitych kłamstw, nie sprzedaje telefonów na Jasnej Górze itp.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-26 01:48:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kurdupel nie jest chrześcijaninem!
sobota, 25 grudnia 2010 21:38. carbon entity '' <%EMAIL>

- W chrześcijaństwie nigdy nie ma miejsca na zawziętość, brak
przebaczenia, brak miłości - mówił w sobotę podczas uroczystego ingresu do
warszawskiej archikatedry abp Kazimierz Nycz, ktĂłry pod koniec listopada
został wyniesiony przez papieża Benedykta XVI do godności kardynalskiej.

http://www.tvn24.pl/-1,1687306,0,1,nie-wolno-sie-lamac-oplatkiem-majac-
zacisniete-dlonie,wiadomosc.html

Nowa polska religia:
http://www.baronbob.com/celebriducks-buddha400.jpg