Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam

Data: 2012-01-20 18:32:52
Autor: Przemysław W
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
PiS chce, by Najwyższa Izba Kontroli zbadała proces przyznawania koncesji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji m.in. Telewizji Trwam. Jednak NIK może to zrobić tylko na wniosek Sejmu lub sejmowej komisji

Jak powiedział PAP Paweł Biedziak, rzecznik NIK, Izba nie może kontrolować procesu koncesyjnego na wniosek grupy posłów albo na podstawie skarg. Może to zrobić na wniosek Sejmu czy komisji sejmowej.

W czwartek z szefem NIK spotkał się prezes PiS. - Prezes Jezierski wyjaśnił prezesowi Kaczyńskiemu, że proces koncesyjny Izba może badać tylko na wniosek Sejmu lub jego organów, czyli np. komisji sejmowych. Musimy działać na podstawie ustawy. Z własnej inicjatywy możemy kontrolować budżet, wydatki KRRiT, natomiast proces koncesyjny, owszem tak, ale tylko na wniosek Sejmu lub jego organów - relacjonował Biedziak.

Dodał, że do NIK wpłynęło wiele skarg m.in. od posłów i podmiotów ubiegających się o koncesje na nadawanie naziemnej telewizji cyfrowej.

Klub PiS przygotował projekt uchwały Sejmu w sprawie zlecenia Najwyższej Izbie Kontroli przeprowadzenia kontroli w KRRiT dot. udzielania koncesji na nadawanie naziemnej telewizji cyfrowej. Projekt został przekazany marszałek Sejmu Ewie Kopacz.

Posłowie PiS przygotowali też wnioski o postawienie członków KRRiT przed Trybunałem Stanu.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11004891,Prezes_PiS_odwiedzil_prezesa_NIK_w_sprawie_TV_Trwam.html#ixzz1k1KozXfj

To jest dowód na to jak można ukończyć studia prawnicze za pieniądze podatnika i być prawniczym tumanem.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-20 17:42:30
Autor: Obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
To jest dowód na to jak można ukończyć studia prawnicze za pieniądze podatnika i być prawniczym tumanem.

to niestety jest dowod na to, ze jestes wtornym analfabeta albo botem ktory
wkleja teksty kompletnie bezrozumnie.

Data: 2012-01-20 19:12:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfc926$dll$1inews.gazeta.pl...
[...]

To, że nie rozumiesz słowa pisanego nie oznacza, że Przemus jest botem.

BomBel

Data: 2012-01-20 18:36:02
Autor: Leprechaun
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jfc8g8$brt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Posłowie PiS zamiast wydurniać się z kolejnymi wnioskami powinni podstawić taczkę, wymościć ją gazetami z czasów PRL i wpakowac na nią prezesa. Będzie lepiej dla PiS i dla Polski!

BomBel

Data: 2012-01-20 18:41:36
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 18:32:

Posłowie PiS przygotowali też wnioski o postawienie członków KRRiT przed
Trybunałem Stanu.

http://wyborcza.pl/1,75248,11004891,Prezes_PiS_odwiedzil_prezesa_NIK_w_sprawie_TV_Trwam.html#ixzz1k1KozXfj

PiS i Solidarna Polska ścigają się już o zdobycie "Złotej patelni" satelitarnej? :-)

Data: 2012-01-20 17:45:00
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
PiS i Solidarna Polska ścigają się już o zdobycie "Złotej patelni" satelitarnej? :-)

wspolczuje twojej zonie ktora podobna cie kocha.Musi byc bardzo zaslepiona
skoro nie widzi twoich razacych niedostatkow intelektualnych:))

Data: 2012-01-20 18:54:54
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 18:45:

[...]

Rozstrzygnięcie konkursu wkrótce. Tv Trwam nadaje bodajże z satelity też, a chce naziemnie i cyfrowo? Zainteresowanych odsyłam na stronę SP (http://kp-
solidarnapolska.blogspot.com/), tam jest trochę więcej o prawicowych potyczkach wizualnych.

Data: 2012-01-20 18:07:23
Autor: Obserwator
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Rozstrzygnięcie konkursu wkrótce.

jaki konkurs? Podaj konkretna informacje, np. link.

Przeczytaj tez ze zrozumieniem to, co wkleil z portalu niezalezna.pl - ktos na
tej grupie oraz inne wypowiedzi w sieci na temat tego Dworaka:

niezalezna.pl/22084-nie-przyznalismy-wam-koncesji-i-co-nam-zrobicie

Data: 2012-01-20 19:09:53
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 19:07:

[...]

O "Złotą patelnię". Oglądnij "Misia" Barei. Przeczytaj słowa Kempy na blogu, ona już 18.01 domagała się Trybunału Stanu. PiS nie może być gorszy. :-)

Data: 2012-01-20 18:15:08
Autor: Obserwator
[...]

link podaj a nie krec i nie weksluj, pelowcu.

Data: 2012-01-20 19:16:27
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfcavc$jf3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proszę bardzo: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-01-20 19:37:17
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 19:15:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

O "Złotą patelnię". Oglądnij "Misia" Barei. Przeczytaj słowa Kempy na
blogu, ona już 18.01 domagała się Trybunału Stanu. PiS nie może być gorszy.
:-)

link podaj a nie krec i nie weksluj, pelowcu.

Przecież Ci podałem wtórny. No to jeszcze raz
http://kp-solidarnapolska.blogspot.com/
tytul wpisu: Solidarna Polska przeciwko dyskryminacji Tv Trwam
Przyznaję pomyliłem Cymańskiego z Kempą ale reszta się zgadza. :-)

Data: 2012-01-20 19:07:11
Autor: Obserwator
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): przecież Ci podałem wtórny. No to jeszcze raz
http://kp-solidarnapolska.blogspot.com/
tytul wpisu: Solidarna Polska przeciwko dyskryminacji Tv Trwam
Przyznaję pomyliłem Cymańskiego z Kempą ale reszta się zgadza. :-)

link do konkursu podaj, a nie do strony S.P.-  przeciez ktos nie jest
niekumaty i nie moze cie pytac o link ktory do strony S.P. wczesniej podales. Nie pamietasz juz co napisales?

*Rozstrzygnięcie konkursu wkrótce. (!!)

Tv Trwam nadaje bodajże z satelity też, a chce naziemnie i cyfrowo? Zainteresowanych odsyłam na stronę SP (kp-
solidarnapolska.blogspot.com/), tam jest trochę więcej o prawicowych potyczkach wizualnych.*

Mysl LOGICZNIE, bo zona sie odkocha jak przestaniesz byc piekny i mlody:)

Data: 2012-01-20 20:12:14
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 20:07:

[...]

Dobre. Chcesz link do konkursu? Przecież wyraźnie napisałem, że o "Złotą patelnię". W filmie Barei jest scenka, w której kelnerka podchodzi do postaci granej przez Tyma i mówi bodajże: "dwie herbaty i wuzetka". Oni że przecież nie zamawiają tego. A ona: "dwie herbaty i wuzetka jest obowiązkowa. Bijemy się o >>Złotą patelnię<<". Więc teraz Trybunał Stanu w wykonaniu zarówno, SP jak i PiS jest obowiązkowy, biją się o "Złotą patelnię". Chwytasz? :-)

Data: 2012-01-20 19:22:47
Autor: Obserwator
[...]

nie znam tego filmu, ale wiem, ze nie potrafisz otwarcie pisac co ci lezy na
watrobie.

Ale po tym tekscie tez nie widze zwiazku z tym filmem, bo to cie dzieje z w tej chwili z wyautowaniem TV ojca Rydzyka, wcale takie zabawne nie jest.
To swiadczy o zapedach totalitarnych obecnego rezimu, ktory chce wyeliminowac kolejne media jemu nieprzychylne.

Jest gorzej anizeli za PRl-u numero uno. --

Data: 2012-01-20 20:24:58
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 20:22:

[...]

Nie znasz tego filmu? Ty naprawdę mieszkasz na Księżycu. To jest lektura obowiązkowa.

Data: 2012-01-20 19:37:02
Autor: Obserwator
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Nie znasz tego filmu? Ty naprawdę mieszkasz na Księżycu. To jest lektura obowiązkowa.

nie mieszkam na Ksiezycu, tylko mam inne zainteresowania.

To co sie dzieje w Polsce od tzw. transformacji ustrojowej, przerasta wszelkie
filmy tragi-komiczne oraz horrory razem wziete. --

Data: 2012-01-20 20:45:37
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 20:37:

[...]

Ty zacznij w końcu mówić skąd nadajesz. Twoje słowa świadczące o kompletnej ignorancji na podstawowe i znane wszystkim Polakom fakty świadczą po prostu o tym, że nadajesz z Księżyca albo usiech. :-)
Ja jakoś nie dostrzegłem abym brał udział w horrorze. A mieszkam w Polsce.

Data: 2012-01-20 20:00:03
Autor: Obserwator
[...]

juz pisalem skad nadaje. Probujesz zadawc kolejny raz to samo pytanie jak zwykly ubek?

To ty mi napisz dlaczego jakos nie pytasz skad nadaja ci, co popieraja PO?
Wielu z nich nadaje z serwerow niepolskich: niemieckich, rosyjskich oraz
jankeskich. Wielu z nich pisze tu pod roznymi nickami i dowala partii
opozycyjnej - PIS. Co to ma do rzeczy, ze ty mieszkasz w Polsce i nie dostrzegasz tego co sie
dzieje? Nie dostrzegasz, bo tak ci pasuje. Dopiero jak dostaniesz solidnego
kopa w tylek to sie obudzisz. Poza tym inni dostrzegaja. Siedzisz na tej grupie i nie widzisz, albo uwazasz
ze musisz krakac tak jak inni, aby ci jakis glupek, cham i prostak pelowski
nie naublizal? Boisz sie? Ponadto rzetelne informacje o sytuacji w Polsce sa zamieszczane wlasnie w necie. Pisza na ten temat profesjonalisci: ekonomisci, historycy, politycy.

Data: 2012-01-20 21:10:24
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 21:00:

Ponadto rzetelne informacje o sytuacji w Polsce sa zamieszczane wlasnie w
necie.

Kolega czyta to co w sieci? A czy rozgląda się wokół? Czy wiedza  wyniesiona z sieci nie zasłania spokojnego oglądu rzeczywistości? Nazwałeś się Obserwatorem. Po poczynaniach i zajmowaniu się różnymi osobami na grupie, można odnieść wrażenie że jesteś bardziej ORMO-owcem grupy niż jej obserwatorem i uczestnikiem. Przestań w końcu zajmować się i opier....lać innych i jak czegoś nie rozumiesz to gdy dostajesz wyjaśnienie przejmij się nim.

Data: 2012-01-21 05:38:50
Autor: stevep
Dnia 20-01-2012 o 20:45:37 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A koniec własnego nosa też dostrzegasz?

--
stevep

Data: 2012-01-21 16:16:38
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 styczeń 2012 05:38:

A koniec własnego nosa też dostrzegasz?

Tak bardzo przeraża Cię system, w którym żyjesz, że to ma być "horror"?

Data: 2012-01-22 04:29:45
Autor: stevep
Dnia 21-01-2012 o 16:16:38 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 styczeń 2012 05:38:

A koniec własnego nosa też dostrzegasz?

Tak bardzo przeraża Cię system, w którym żyjesz, że to ma być "horror"?

Akurat raczej trudno się przerażam.

--
stevep

Data: 2012-01-21 22:27:16
Autor: pluton
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Nie znasz tego filmu? Ty naprawdę mieszkasz na Księżycu. To jest lektura
obowiązkowa.

Jego tu zrzucili z Czukotki, po krotkim przeszkoleniu. Po polsku
tez jeszcze slabo mowi (pisze).

Nullification

Data: 2012-01-20 19:40:41
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak "mylisz" mężczyznę z kobietą to jakie ugrupowanie wpierasz? ;-)

Data: 2012-01-20 19:44:45
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 19:40:

[...]

To mi przypomina słowa "Szamana Morskiego" z książki Borhardta "kobiety, mężczyźni, inne płcie. Co się tyczyło obecnego na pokładzie księdza". :-)

Data: 2012-01-21 10:45:35
Autor: [HeÂŽSk]
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
On Fri, 20 Jan 2012 18:54:54 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

solidarnapolska.blogspot.com/), tam jest trochę więcej o prawicowych potyczkach wizualnych.

 oooo, obsrywator nie ma argumentow wiec wjezdza na rodzine!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 19:13:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfc96s$e5e$1inews.gazeta.pl...
[...]

My współczujemy tobie. Jako stary pryk nie masz przed sobą żadnych perspektyw.

BomBel

Data: 2012-01-21 10:45:35
Autor: [HeÂŽSk]
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam

 to szakale z tego samego miotu ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 19:54:36
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-20 18:32, Przemysław W pisze:
[...]

Wszyscy Polacy chcą żeby NIK, prokuratura czy nawet sam diabeł skontrolował i ocenił czym si ę kieruje KRRiT przyznając koncesje na nadawanie stacji radiowych i telewizyjnych.

Data: 2012-01-21 10:45:35
Autor: [HeÂŽSk]
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
On Fri, 20 Jan 2012 18:32:52 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

PiS chce, by Najwyższa Izba Kontroli zbadała proces przyznawania koncesji przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji m.in. Telewizji Trwam. Jednak NIK może to zrobić tylko na wniosek Sejmu lub sejmowej komisji

 co ma PiS do prywatnego nadawcy? moze mu kupi 600 m foli?
 sklerotykom przypominam, ze prezes PiS kupil ta folie paprykarzowi
 znanemu z powiedzenia: "jak zyc panie premierze?". cierpiacym na
 amnezje puszens przypominam, ze srednie roczne dochody paprykarza
 szly w setki tysiecy pln. faktycznie, trudno za taka sume zyc.

 tak przy okazji: rydzykowi wlepiono jakas astronomiczna grzywne,
 czy prezes PiS i przydupasy nie mogliby za niego zaplacic? jezeli
 nie oni to rydzyk przycisnie "bogatych" moherow!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-22 17:18:37
Autor: pawel
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
kurdupel to sprawca Smoleńska  to grupa z rudych  . , ryżych co nadali dwa terminy  ...