Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam

Data: 2012-01-20 18:41:36
Autor: Marek Czaplicki
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 18:32:

Posłowie PiS przygotowali też wnioski o postawienie członków KRRiT przed
Trybunałem Stanu.

http://wyborcza.pl/1,75248,11004891,Prezes_PiS_odwiedzil_prezesa_NIK_w_sprawie_TV_Trwam.html#ixzz1k1KozXfj

PiS i Solidarna Polska ścigają się już o zdobycie "Złotej patelni" satelitarnej? :-)

Data: 2012-01-20 17:45:00
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
PiS i Solidarna Polska ścigają się już o zdobycie "Złotej patelni" satelitarnej? :-)

wspolczuje twojej zonie ktora podobna cie kocha.Musi byc bardzo zaslepiona
skoro nie widzi twoich razacych niedostatkow intelektualnych:))

Data: 2012-01-20 18:54:54
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 18:45:

[...]

Rozstrzygnięcie konkursu wkrótce. Tv Trwam nadaje bodajże z satelity też, a chce naziemnie i cyfrowo? Zainteresowanych odsyłam na stronę SP (http://kp-
solidarnapolska.blogspot.com/), tam jest trochę więcej o prawicowych potyczkach wizualnych.

Data: 2012-01-20 18:07:23
Autor: Obserwator
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Rozstrzygnięcie konkursu wkrótce.

jaki konkurs? Podaj konkretna informacje, np. link.

Przeczytaj tez ze zrozumieniem to, co wkleil z portalu niezalezna.pl - ktos na
tej grupie oraz inne wypowiedzi w sieci na temat tego Dworaka:

niezalezna.pl/22084-nie-przyznalismy-wam-koncesji-i-co-nam-zrobicie

Data: 2012-01-20 19:09:53
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 19:07:

[...]

O "Złotą patelnię". Oglądnij "Misia" Barei. Przeczytaj słowa Kempy na blogu, ona już 18.01 domagała się Trybunału Stanu. PiS nie może być gorszy. :-)

Data: 2012-01-20 18:15:08
Autor: Obserwator
[...]

link podaj a nie krec i nie weksluj, pelowcu.

Data: 2012-01-20 19:16:27
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfcavc$jf3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proszę bardzo: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-01-20 19:37:17
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 19:15:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

O "Złotą patelnię". Oglądnij "Misia" Barei. Przeczytaj słowa Kempy na
blogu, ona już 18.01 domagała się Trybunału Stanu. PiS nie może być gorszy.
:-)

link podaj a nie krec i nie weksluj, pelowcu.

Przecież Ci podałem wtórny. No to jeszcze raz
http://kp-solidarnapolska.blogspot.com/
tytul wpisu: Solidarna Polska przeciwko dyskryminacji Tv Trwam
Przyznaję pomyliłem Cymańskiego z Kempą ale reszta się zgadza. :-)

Data: 2012-01-20 19:07:11
Autor: Obserwator
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): przecież Ci podałem wtórny. No to jeszcze raz
http://kp-solidarnapolska.blogspot.com/
tytul wpisu: Solidarna Polska przeciwko dyskryminacji Tv Trwam
Przyznaję pomyliłem Cymańskiego z Kempą ale reszta się zgadza. :-)

link do konkursu podaj, a nie do strony S.P.-  przeciez ktos nie jest
niekumaty i nie moze cie pytac o link ktory do strony S.P. wczesniej podales. Nie pamietasz juz co napisales?

*Rozstrzygnięcie konkursu wkrótce. (!!)

Tv Trwam nadaje bodajże z satelity też, a chce naziemnie i cyfrowo? Zainteresowanych odsyłam na stronę SP (kp-
solidarnapolska.blogspot.com/), tam jest trochę więcej o prawicowych potyczkach wizualnych.*

Mysl LOGICZNIE, bo zona sie odkocha jak przestaniesz byc piekny i mlody:)

Data: 2012-01-20 20:12:14
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 20:07:

[...]

Dobre. Chcesz link do konkursu? Przecież wyraźnie napisałem, że o "Złotą patelnię". W filmie Barei jest scenka, w której kelnerka podchodzi do postaci granej przez Tyma i mówi bodajże: "dwie herbaty i wuzetka". Oni że przecież nie zamawiają tego. A ona: "dwie herbaty i wuzetka jest obowiązkowa. Bijemy się o >>Złotą patelnię<<". Więc teraz Trybunał Stanu w wykonaniu zarówno, SP jak i PiS jest obowiązkowy, biją się o "Złotą patelnię". Chwytasz? :-)

Data: 2012-01-20 19:22:47
Autor: Obserwator
[...]

nie znam tego filmu, ale wiem, ze nie potrafisz otwarcie pisac co ci lezy na
watrobie.

Ale po tym tekscie tez nie widze zwiazku z tym filmem, bo to cie dzieje z w tej chwili z wyautowaniem TV ojca Rydzyka, wcale takie zabawne nie jest.
To swiadczy o zapedach totalitarnych obecnego rezimu, ktory chce wyeliminowac kolejne media jemu nieprzychylne.

Jest gorzej anizeli za PRl-u numero uno. --

Data: 2012-01-20 20:24:58
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 20:22:

[...]

Nie znasz tego filmu? Ty naprawdę mieszkasz na Księżycu. To jest lektura obowiązkowa.

Data: 2012-01-20 19:37:02
Autor: Obserwator
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Nie znasz tego filmu? Ty naprawdę mieszkasz na Księżycu. To jest lektura obowiązkowa.

nie mieszkam na Ksiezycu, tylko mam inne zainteresowania.

To co sie dzieje w Polsce od tzw. transformacji ustrojowej, przerasta wszelkie
filmy tragi-komiczne oraz horrory razem wziete. --

Data: 2012-01-20 20:45:37
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 20:37:

[...]

Ty zacznij w końcu mówić skąd nadajesz. Twoje słowa świadczące o kompletnej ignorancji na podstawowe i znane wszystkim Polakom fakty świadczą po prostu o tym, że nadajesz z Księżyca albo usiech. :-)
Ja jakoś nie dostrzegłem abym brał udział w horrorze. A mieszkam w Polsce.

Data: 2012-01-20 20:00:03
Autor: Obserwator
[...]

juz pisalem skad nadaje. Probujesz zadawc kolejny raz to samo pytanie jak zwykly ubek?

To ty mi napisz dlaczego jakos nie pytasz skad nadaja ci, co popieraja PO?
Wielu z nich nadaje z serwerow niepolskich: niemieckich, rosyjskich oraz
jankeskich. Wielu z nich pisze tu pod roznymi nickami i dowala partii
opozycyjnej - PIS. Co to ma do rzeczy, ze ty mieszkasz w Polsce i nie dostrzegasz tego co sie
dzieje? Nie dostrzegasz, bo tak ci pasuje. Dopiero jak dostaniesz solidnego
kopa w tylek to sie obudzisz. Poza tym inni dostrzegaja. Siedzisz na tej grupie i nie widzisz, albo uwazasz
ze musisz krakac tak jak inni, aby ci jakis glupek, cham i prostak pelowski
nie naublizal? Boisz sie? Ponadto rzetelne informacje o sytuacji w Polsce sa zamieszczane wlasnie w necie. Pisza na ten temat profesjonalisci: ekonomisci, historycy, politycy.

Data: 2012-01-20 21:10:24
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 21:00:

Ponadto rzetelne informacje o sytuacji w Polsce sa zamieszczane wlasnie w
necie.

Kolega czyta to co w sieci? A czy rozgląda się wokół? Czy wiedza  wyniesiona z sieci nie zasłania spokojnego oglądu rzeczywistości? Nazwałeś się Obserwatorem. Po poczynaniach i zajmowaniu się różnymi osobami na grupie, można odnieść wrażenie że jesteś bardziej ORMO-owcem grupy niż jej obserwatorem i uczestnikiem. Przestań w końcu zajmować się i opier....lać innych i jak czegoś nie rozumiesz to gdy dostajesz wyjaśnienie przejmij się nim.

Data: 2012-01-21 05:38:50
Autor: stevep
Dnia 20-01-2012 o 20:45:37 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A koniec własnego nosa też dostrzegasz?

--
stevep

Data: 2012-01-21 16:16:38
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 styczeń 2012 05:38:

A koniec własnego nosa też dostrzegasz?

Tak bardzo przeraża Cię system, w którym żyjesz, że to ma być "horror"?

Data: 2012-01-22 04:29:45
Autor: stevep
Dnia 21-01-2012 o 16:16:38 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 styczeń 2012 05:38:

A koniec własnego nosa też dostrzegasz?

Tak bardzo przeraża Cię system, w którym żyjesz, że to ma być "horror"?

Akurat raczej trudno się przerażam.

--
stevep

Data: 2012-01-21 22:27:16
Autor: pluton
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
Nie znasz tego filmu? Ty naprawdę mieszkasz na Księżycu. To jest lektura
obowiązkowa.

Jego tu zrzucili z Czukotki, po krotkim przeszkoleniu. Po polsku
tez jeszcze slabo mowi (pisze).

Nullification

Data: 2012-01-20 19:40:41
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak "mylisz" mężczyznę z kobietą to jakie ugrupowanie wpierasz? ;-)

Data: 2012-01-20 19:44:45
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 20 styczeń 2012 19:40:

[...]

To mi przypomina słowa "Szamana Morskiego" z książki Borhardta "kobiety, mężczyźni, inne płcie. Co się tyczyło obecnego na pokładzie księdza". :-)

Data: 2012-01-21 10:45:35
Autor: [HeÂŽSk]
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
On Fri, 20 Jan 2012 18:54:54 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

solidarnapolska.blogspot.com/), tam jest trochę więcej o prawicowych potyczkach wizualnych.

 oooo, obsrywator nie ma argumentow wiec wjezdza na rodzine!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-01-20 19:13:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfc96s$e5e$1inews.gazeta.pl...
[...]

My współczujemy tobie. Jako stary pryk nie masz przed sobą żadnych perspektyw.

BomBel

Data: 2012-01-21 10:45:35
Autor: [HeÂŽSk]
Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam
On Fri, 20 Jan 2012 18:41:36 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

PiS i Solidarna Polska ścigają się już o zdobycie "Złotej patelni" satelitarnej? :-)

 to szakale z tego samego miotu ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kurdupel odwiedził prezesa NIK w sprawie TV Trwam