Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 08:31:44
Autor: karwanjestdebilem
Kurdupel odzyskał głos.
Poza przemówieniami na uroczysto¶ciach pogrzebowych ofiar katastrofy Tu-154 próżno było szukać publicznych wyst±pień Jarosława Kaczyńskiego. Spekulowano, że kandydat PiS na prezydenta przemówi dopiero w drugiej połowie maja. A jednak stanie się to dużo, dużo wcze¶niej. Już dzi¶.

Jarosław Kaczyński wyst±pi publicznie o godzinie 13.oo w siedzibie Prawa i Sprawiedliwo¶ci, przy ulicy Nowogrodzkiej w Warszawie - informuje TVN24. Podobno ma nie tylko wygłosić o¶wiadczenie, ale również odpowiadać na pytania dziennikarzy.

Zmiana taktyki sztabu wyborczego PiS to zapewne efekt powołania na jego rzecznika posła Pawła Poncyljusza, który już wczoraj zapowiadał, że prezes Prawa i Sprawiedliwo¶ci pojawi się publicznie dużo wcze¶niej, niż spekulowały o tym media.

Poncyljusz nie chciał zdradzić szczegółów kampanii, ale podkre¶lił, że kandydat PiS będzie w niej "dostępny publicznie".

http://www.dziennik.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2010/article601106/Kaczynski_w_koncu_przerywa_milczenie.html

Dwa dni temu słyszałem, że publicznie wyst±pi w drugiej połowie maja. Banda idiotów, he, he, he!

--

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-06 05:18:40
Autor: Antenka
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 14:31:14
Autor: karwanjestdebilem
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 05:50:39
Autor: Antenka
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 18:10:49
Autor: karwanjestdebilem
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 15:58:32
Autor: MH
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 08:14:39
Autor: Antenka
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 08:35:30
Autor: azot
Kurdupel odzyskał głos.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrtnoj$iia$1inews.gazeta.pl...

Dwa dni temu słyszałem, że publicznie wyst±pi w drugiej połowie maja. Banda idiotów, he, he, he!

Czyli jak zwykle dałes się zrobić w ciula. Nie przejmuj się. Głowa do góry!

azot

Data: 2010-05-06 13:55:21
Autor: cirrus
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 08:37:31
Autor: `he®sk`
Kurdupel odzyskał głos.
On Thu, 6 May 2010 08:31:44 +0200, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

 [...]

Poncyljusz nie chciał zdradzić szczegółów kampanii, ale podkre¶lił, że kandydat PiS będzie w niej "dostępny publicznie".

 razem ze swoja przyszla 1-wsza dama ?

Dwa dni temu słyszałem, że publicznie wyst±pi w drugiej połowie maja.

 moze roznie rozumiecie "wystapienie publiczne" ?

Banda idiotów, he, he, he!

 tak calkiem powaznie: idiotami to oni nie sa (z wyjatkami),  to banda zlosliwych, klamliwych,zakompleksionych, podejrzliwych
 i bezwzglednych lajdakow majacych w umyslach parcie na wladze  nawet po trupach. wychowankowie gru.

--

 HeSk

Data: 2010-05-06 08:45:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kurdupel odzyskał głos.

"`heRsk`" <.WC15bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
On Thu, 6 May 2010 08:31:44 +0200, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

 [...]

[...]

Zlosliwy, klamliwy, zakompleksiony, podejrzliwy, bezwzgledny
handlarz gownem Heniutek S.

AR

Data: 2010-05-06 08:45:29
Autor: azot
Kurdupel odzyskał głos.

Użytkownik "`heRsk`" <.WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:flo4u597vl6kq95s47ko0mvgi1uqcvi0om4ax.com...
On Thu, 6 May 2010 08:31:44 +0200, "karwanjestdebilem" <Brońmy RP
przed pisem@..pl> wrote:

".

 razem ze swoja przyszla 1-wsza dama ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Lepszy brak damy, niż dama Komory.

 moze roznie rozumiecie "wystapienie publiczne" ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A ty jak rozumiesz? Wydaje ci się, ze wyst±pienie publiczne to twoje dawanie d..y PO?

 to banda zlosliwych, klamliwych,zakompleksionych, podejrzliwych
 i bezwzglednych lajdakow majacych w umyslach parcie na wladze
 nawet po trupach. wychowankowie gru.--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Wymy¶liłe¶ to sam, czy dali ci ¶ci±gę?

azot

Data: 2010-05-06 09:46:49
Autor: raff
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 12:20:27
Autor: jadrys
Kurdupel odzyskał głos.

Data: 2010-05-06 20:05:29
Autor: #he®sk#
Kurdupel odzyskał głos.
On Thu, 06 May 2010 12:20:27 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-05-06 08:37, `he®sk` pisze:

> [...]
>   to banda zlosliwych, klamliwych,zakompleksionych, podejrzliwych
>   i bezwzglednych lajdakow majacych w umyslach parcie na wladze

Tak jak wszyscy politycy w Polsce..
  ikonowicz tez ?

PokaĹĽ mi kogos uczciwego..

 ikonowicz ? ;o)

kogoĹ› kto gotĂłw byĹ‚by pracować dla naszego kraju za darmo?

 kpisz czy o droge pytasz ?

Wszystkim tym niby uczciwym politykom chodzi o jedno - żeby sobie porządzić i nabić kabzę przy okazji.

 wiec zostan politykiem. --

 HeSk

Data: 2010-05-06 22:49:14
Autor: jadrys
Kurdupel odzyskał głos.
W dniu 2010-05-06 20:05, #he®sk# pisze:
[...]

P. Ikonowicz nie działa juz w polityce.

PokaĹĽ mi kogos uczciwego..

  ikonowicz ? ;o)

J. w.

kogoś kto gotów byłby pracować dla naszego kraju za darmo?

  kpisz czy o droge pytasz ?

Pytam.

Wszystkim tym niby uczciwym politykom chodzi o jedno - ĹĽeby
sobie porządzić i nabić kabzę przy okazji.

  wiec zostan politykiem.

Ani jedno ani drugie mnie nie pociąga. Podejrzewam że po roku mojej obecności w polityce wrobiono by mnie w coś jeszcze gorszego niż Marszałka Leppera.

Data: 2010-05-06 14:45:58
Autor: cytryna
Kurdupel odzyskał głos.

Kurdupel odzyskał głos.