Kurdupel ogłasza raport: Polska w zgliszczach.

Data: 2011-04-02 13:08:44
Autor: swstr
Kurdupel ogłasza raport: Polska w zgliszczach.
Jesli rozwiazaniem na bezrobocie wg PO jest wyslanie 2mln mlodych na zachod , a
rozwiazaniem na dziure budzetowa wyprzedanie majatku narodowego to co bedzie
dalej jak zachod  bedzie mial dosc emigracji a w kraju nie bedzie juz nic do
wyprzedania ? Vat do 30% czy nastepny dziwolag typu "rodzina na swoim"
wspierajacym tylko banki .  --

Data: 2011-04-02 13:33:31
Autor: złodziej podatków
[...]

Ja mam nadzieję że PO " przewiezie " się na tym co robi a właściwie na tym czego nie robi a co miało robić.  Tyle że nie widzę alternatywy. Chyba że SLD ?

--

Kurdupel ogłasza raport: Polska w zgliszczach.