Kurdupel pisze książkę.

Data: 2011-03-15 09:34:58
Autor: Przemysław W
Kurdupel pisze książkę.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prezes-pis-pisze-kod-kaczynskich,1,4210402,wiadomosc.html

Myślę, że o wiele większe kwalifikacje ma kurdupel do napisania książki pt."Kot Kaczyńskich". Poza tym jest bardziej prawdopodobne, że książka pod tymtytułem będzie zawierała prawdę.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Kurdupel pisze książkę.