Kurdupel potrafi

Data: 2011-10-14 08:03:56
Autor: Przemysław W
Kurdupel potrafi
Jarosław Kaczyński nie pali się do rozliczeń przegranej kampanii i ja go rozumiem.

Dzięki wyborom mniej więcej wiemy, ile kosztowało PiS choćby to zdanie prezesa: "Śląskość jest po prostu pewnym sposobem odcięcia się od polskości i przypuszczalnie przyjęciem po prostu zakamuflowanej opcji niemieckiej" z wiosennego raportu o stanie państwa.

Mimo rozpaczliwych prób tłumaczenia, że prezesowi chodziło nie o śląskość po prostu, lecz o zły Ruch Autonomii Śląska, zdanie wryło się w pamięć śląskich wyborców. Gdy przyszło do wyborów, to w porównaniu z 2007 r. partia Kaczyńskiego straciła w województwie śląskim co szósty głos - z 31 proc. spadła do 26 proc. Zamiast 20 posłów PiS reprezentuje 15.

W każdym z sześciu okręgów wyborczych w województwie śląskim PiS stracił procentowo więcej niż średnio w całej Polsce.

W 2007 r. na PiS głosowało 636 tys. mieszkańców woj. śląskiego. Teraz - 458 tys., czyli o 178 tys. mniej, choć uczciwie trzeba dodać, że niższa była frekwencja i Platforma też straciła część głosów.

Tak czy inaczej teza, że Jarosław Kaczyński to zarazem skarb i przekleństwo PiS, jest okropnie wyświechtana, ale jak się jej oprzeć, gdy tak ładnie potwierdzają ją liczby?

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10468369,Prezes_potrafi.html#ixzz1ajW92d97

Po każdym takim wyczynie kurdupla nasuwa  się pytanie: kto tego zakłamanego półgłówka nazwał "genialnym strategiem"?

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-13 23:44:15
Autor: HaMMeR
Kurdupel potrafi
On 14 Paź, 08:03, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Jarosław Kaczyński nie pali się do rozliczeń przegranej kampanii i ja go
rozumiem.

ciach

No juz dobrze! Wygraliscie! Przestan sie juz tak bac, bo juz wam
sowieckie pacholki nic nie grozi! Po co zatem, ciagle albo
o Kaczynskim, albo o PISie jeczycie i jeczycie jakby on wam
NADAL zagrazal?!
Widac stad, ani chybi, ze ciezko pozbyc sie tego gnoju jaki
was zalewal ze strachu przed wyborami.., ale juz.., juz..
nie bojcie sie lajdaki, PIS przegral a wy wygraliscie!!!
Tylko dlaczego ciagle dreczy was ..ten PIS...?

Data: 2011-10-14 09:05:23
Autor: Przemysław W
Kurdupel potrafi

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

[...]

Już ci kiedyś napisałem sklerotyku, że wariata należy się bać, bo jest NIEOBLICZALNY! Wariata nie można spuszczać z oka i trzeba cały czas kontrolować. Wariat może narobić wiele szkód np. coś podpalić, doprowadzić do wybuchu, czy napisać idiotyzmy w swoich wypocinach szumnie nazwanych książką. Może tak jak już to zrobił, zepsuć kontakty z sąsiadami, ponawydurniać się za granicą itp szkody. Wariat to wariat. Żywy wariat zawsze zagraża. Optymalna sytuacja jest taka gdy wariaci wzajemnie się eliminują. Czasem to się zdarza nawet wśród rodzeństwa.

Przemek

Data: 2011-10-14 00:25:58
Autor: HaMMeR
Kurdupel potrafi
On 14 Paź, 09:05, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

[...]

Acha..., to niby ty jestes tym 'straznikiem'?
:)))
Jestes zniewolonym umyslowo POZYTECZNYM IDIOTA',
aby juz powiedziec delikatnie.., bowiem dla mnie jestescie
piata kolumna naszych wrogow, kapusiami i strachliwymi
konformistami lizacymi zady waszym politycznym sponsorom
za poklepanie po plecach! Jestescie tchorzami, ktorzy zrobia wszystko,
aby nie spowodowac grymasu niezadowolenia na szwabskiej lub ruskiej
mordzie!
Dlattego zastanawiam sie, czy ty jestes godzien mojej plwociny,
smieciu...

Data: 2011-10-14 15:33:27
Autor: stevep
Kurdupel potrafi
Dnia 14-10-2011 o 09:25:58 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

A jakiej jeszcze formułki nauczyłeś się na pamięć realny idioto?

--
stevep

Data: 2011-10-14 16:27:53
Autor: Przemysław W
Kurdupel potrafi
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Dlattego zastanawiam sie, czy ty jestes godzien mojej plwociny,
smieciu...

Ja się nie zastanawiam. W najlepszym wypadku mogę cię zeszczać, boplszewicki gnoju.

Przemek

Data: 2011-10-14 10:05:08
Autor: HaMMeR
Kurdupel potrafi
On 14 Paź, 16:27, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
[...]

No no, stylistyka cie zawodzi.., widac, ze nieco sie zagotowales
tym 'nie godzien..' no dobra, dam ci szanse, piata kolumno...
Chociaz z ta stylistyka, to w twoim przypadku normalka,
samodzielnie jestes  'nie pisaty' zgnilku, jak to zazwyczaj u
pasciarza.

Data: 2011-10-14 10:19:48
Autor: HaMMeR
Kurdupel potrafi
[...]

Dostap 'zaszczytu' zacytowania ciebie w jednym z
postow ..:

'Cipa nie mężczyzna z ciebie chamek. Nie dość, że cipa to jeszcze
nieumiejąca
pisać po polsku. Pewnie z ciebie taki Polak jak i z tego co się pytał
Murzyna :"gdzieś ty się nie mył"?'

Po pierwsze, jestes homoseksualista, skoro we mnie widzisz 'cipe',
a po drugie, to zacznij sobie udzielac rad, odnosnie pisania
po polsku, albo ja  'moge cie zeszczac', chociaz technicznie,
jest to niewykonalne, a jakby nawet, to czuje do ciebie obrzydzenie,
polszewicki, ruski pachole.

Przemek

Data: 2011-10-14 15:32:26
Autor: stevep
Kurdupel potrafi
Dnia 14-10-2011 o 08:44:15 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

Ale bełkot psychola.

--
stevep

Data: 2011-10-14 08:25:11
Autor: cytreyna
Kurdupel potrafi
[...]

************************************

No wiesz, przy takich załganych i tępych bucach jak twoi prowadzeni z Moskwy i Berlina sponsorzy to już nie "genialny sytateg" ale uczciwy i mądry Polak - o ile wiesz zasrańcu co to znaczy.

Data: 2011-10-14 20:45:12
Autor: pluton
Kurdupel potrafi
cytreyna, co to jest "genialny sytateg" ?

Nullification

Data: 2011-10-14 10:29:35
Autor: Zahir
Kurdupel potrafi

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j78jcf$3vc$1news.onet.pl...
Jarosław Kaczyński nie pali się do rozliczeń przegranej kampanii i ja go rozumiem.

Oczywiście, że się nie pali bo to on jest winien. V kolumna czy barany z PSL wbiły mu szpilę w tyłek.

--
Zahir

Data: 2011-10-14 13:57:10
Autor: T.
Kurdupel potrafi

[...]

"Polskość to nienormalność"... - to słowa Tuska.
T.

Kurdupel potrafi