Kurdupel próbuje ukry? aerodromofobie. Oczywi?cie wina PO.

Data: 2011-02-11 15:56:31
Autor: Przemysław Warzywny
Kurdupel próbuje ukry? aerodromofobie. Oczywi?cie wina PO.
Szef PiS Jarosław Kaczyński zapowiedział, że nie weźmie udziału w oficjalnych uroczystościach związanych z rocznicą katastrofy smoleńskiej. Jednym z powodów jest to, że "zaplecze obecnej władzy potrafi także zmarłych obrażać w sposób odrażający". - Dochodzi do zdziczenia - dodał.

- Nie będzie mnie, choćby dlatego, że nie jestem w stanie się rozdzielić, nie mam daru bilokacji - mówił prezes PiS podczas konferencji prasowej w Warszawie, pytany o swój ewentualny udział w oficjalnych uroczystościach.

Jarosław Kaczyński weźmie udział w obchodach organizowanych przez PiS. - Będzie msza o 8 rano jak zwykle, spotkamy się pod Pałacem Prezydenckim. Będzie później w ciągu dnia uroczystość, o szczegółach której nie będę w tej chwili mówił, będzie też msza w katedrze i przemarsz - zapowiedział prezes.

- Mam nadzieję, że Polacy dadzą na różne sposoby wyraz temu, że to (katastrofa smoleńska - red.) nie było włamanie do garażu na Pradze, tylko coś arcypoważnego - podkreślił.

Kaczyński uważa, że "zaplecze obecnej władzy potrafi także zmarłych obrażać w sposób odrażający". - Łamane są wszelkie reguły najbardziej elementarnej kultury, dochodzi do zdziczenia - powiedział.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/obchody-rocznicy-katastrofy-bez-kaczynskiego,1,4171780,wiadomosc.html

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-11 16:25:06
Autor: Ronald Kuczek
Jak zwykle nawet w tytule próbujesz obra?a?
On 02/11/2011 03:56 PM, Przemysław Warzywny wrote:
[...]
Weź człowieku wyluzuj i przestań śmiecić swoimi wypocinami.
Jeśli nie potrafisz w kulturalny sposób pisać to się dokształć.

RK

Data: 2011-02-11 16:55:15
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 02/11/2011 03:56 PM, Przemysław Warzywny wrote:
[...]
Weź człowieku wyluzuj i przestań śmiecić swoimi wypocinami.
Jeśli nie potrafisz w kulturalny sposób pisać to się dokształć.

Czy to że zmieniasz tematy nie swoich wątków to też wina PO?

Data: 2011-02-11 16:14:43
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Ronald Kuczek napisał:

> [...]
> Jeśli nie potrafisz w kulturalny sposób pisać to się dokształć.

Czy to że zmieniasz tematy nie swoich wątków to też wina PO?

pewnie wina PiS i Kaczynskiego.

Data: 2011-02-11 20:12:35
Autor: Polok_prawdziwy
Kurdupel próbuje ukry? aerodromofobie. Oczywi?cie wina PO.

ŁOBSRYWATORUW...!

Data: 2011-02-11 21:48:23
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał w wiadomości news:ij3kr3$q4e$1mx1.internetia.pl...
On 02/11/2011 03:56 PM, Przemysław Warzywny wrote:
[...]
Weź człowieku wyluzuj i przestań śmiecić swoimi wypocinami.
Jeśli nie potrafisz w kulturalny sposób pisać to się dokształć.

Odpowiedziałeś dzisiaj na post pt. "Po czym was kurwy poznać". Uważasz, że tytuł jest napisany kulturalnie? Jeśli nie potrafisz rozróżnić kulturalnego tytułu od nie kilturalnego, to się doucz i nie pouczaj innych, bo póki co twoja działalność na tej grupie do tego się sprowadza.

Przemek

Data: 2011-02-11 17:21:11
Autor: =heÂŽsk=
Kurdupel próbuje ukry? aerodromofobie. Oczywi?cie wina PO.

 http://www.youtube.com/watch?v=DtGUeOSGdi8&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=g6XyIadpy2g&feature=fvwrel

 http://www.youtube.com/watch?v=aI8tMz-kSRQ&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=2cBoydl3HMg&feature=related

Data: 2011-02-11 20:11:25
Autor: Polok_prawdziwy
Kurdupel próbuje ukry? aerodromofobie. Oczywi?cie wina PO.
=?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Warzywny?= =?UTF-8?B?PEJyb8WEbXk=?= RP przed pisem@...pl> wrote:

Chemmmmm...!?

- cota POKRAKA mo, ajeromotoro.... toftoro..., rotoromofobiem...?

ŁOKACESTYWNO-ZIMNE...!!!

- mozno tsabymu łodzaroz klamki zdźwiży powyciongać...?

Pseca ztakimi ajeromotoro, toi niebezpiecny dlo środowiska być moze...!

Kurdupel próbuje ukry? aerodromofobie. Oczywi?cie wina PO.