Kurdupel przegrał z Dornem!

Data: 2009-04-16 15:07:48
Autor: antyanatinae
Kurdupel przegrał z Dornem!
"Ten wyrok mnie satysfakcjonuje i kończy zły dla mnie czas, w którym w wielu wypowiedziach, także komentatorów, pisano o mojej >aferze alimentacyjnej<, stwierdzano, że >miałem kłopoty z alimentami<" - pisze na swoim blogu w Onet.pl Ludwik Dorn.
Dziś sąd nakazał Jarosławowi Kaczyńskiemu przeproszenie Ludwika Dorna.

Dorn przypomina kroki jakie przedsięwziął w sprawie Kaczyńskiemu: "Chcę przypomnieć, że zrobiłem dosłownie wszystko, by do procesu nie doszło. Najpierw, tuż po wypowiedzi pana Kaczyńskiego, poprosiłem marszałka Putrę, mego kolegę, a bliskiego współpracownika pana Kaczyńskiego, by przekazał mu, że nie chcę rozgłosu wokół tej sprawy i dlatego proszę, by w sposób dla siebie wygodny wycofał się ze zniesławiających mnie stwierdzeń. Następnie, dążąc do uniknięcia procesu cywilnego, zwróciłem się do komisji etyki PiS z wnioskiem o skarcenie pana Kaczyńskiego za niekoleżeńskie zachowanie wobec mnie. Na koniec, przed wystosowaniem pozwu mój adwokat zaproponował panu Kaczyńskiemu załatwienie sprawy w drodze ugody" - pisze.

Jak podkreśla były poseł PiS, "pan Kaczyński wszystkie te propozycje odrzucił; chciał procesu i go przegrał".

Jak deklaruje Dorn, jest gotów do ewentualnej wpółpracy z prezesem PiS w przyszłości. "Jeśli chodzi o mnie, to tak, jeśli tylko pojawi się powód do takiej współpracy. Zawsze oddzielałem sprawy osobiste i związane z nimi urazy i emocje od sfery politycznej. W polityce liczy się dla mnie dobro mojego kraju i mojej partii. W takiej właśnie kolejności" - podkreśla.

http://wiadomosci.onet.pl/1953471,11,item.html

Przemek

--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-16 16:56:03
Autor: awe
Kurdupel przegrał z Dornem!
Dorn jako rasowy zyd jest tak samo upierdliwy jak nasz grupowy zyd Jeshula
awe

Data: 2009-04-16 19:27:23
Autor: awe
Kurdupel przegra3 z Dornem!

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:141705c3-05c5-4714-ae32-393cc6f731c3k27g2000vbb.googlegroups.com...
On 16 Kwi, 16:56, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Dorn jako rasowy zyd jest tak samo upierdliwy jak nasz grupowy zyd Jeshula

Wyrok jest tak absurdalny że chyba (??) nie ma szans utrzymać się w
odwołaniu. Takie sa właśnie skutki zawłaszczenia wymiaru
sprawiedliwości przez skurwysyństwo i pełostwo, co zresztą na jedno
wychodzi.
-- -- -- -- -- -- --
widzialem osobiscie to ich prawo w wykonaniu polskich sadow i prokuratury i wykradli mi 10 lat z zycia pobierajac olbrzymie pensje, a potem jeszcze stana w kolejce w zus po wysokie emerytury a jak ktos chialby usprawnic prawo to zaraz zaczeliby drzec mordy ze ktos psuje prawo...do tego lubia zebrac sie w 100 spasionych na budzetowych pieniadzach profesorow i doktorow prawa i pisac oficjalne otwarte listy aby je nastepnie obca narodowo GW zrobila z tego tytulowa strone. Potem jeszcze oglosza to w usluznej TVN24, przy okazji pokazujac babcie z Radia Maryja ktora grozi im parasolka i wszystko gra....oni sa postepowi, oni sa alytorytetami pytanie tylko dlaczego wszyscy zamiast piet maja kopyta a z tylu zwisajace ogolny...do tego czerwone nochale od rycia nimi po dnie.
awe

Data: 2009-04-17 10:15:58
Autor: Vic
Kurdupel przegraÂł z Dornem!
mrdevilyn@gmail.com wrote:
Wyrok jest tak absurdalny że chyba (??) nie ma szans utrzymać się w
odwołaniu.

Czyli Kaczynski mowil prawde - Dorn nie placil alimentow???

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-17 10:34:45
Autor: Vic
Kurdupel przegraÂł z Dornem!
mrdevilyn@gmail.com wrote:
 Sytuacja podobna do poniĹźszej- ktoś mnie
pyta jak bym ciebie ukarał za zamordowanie człowieka, ja oczywiście
odpowiadam ze powiesiłbym po czym ty wygrywasz zze mną proces o
niesłuszne nazwanie cie morderca ;).

:D

--
Vic