Kurdupel szantażuje kandydatów.

Data: 2011-08-03 08:48:53
Autor: Przemysław W
Kurdupel szantażuje kandydatów.
PO i SLD mają już kandydatów do Sejmu. Najwięcej niewiadomych jest w Prawie i Sprawiedliwości. - W partii ścierają się interesy wysoko postawionych działaczy. Każdy forsuje swoich kandydatów - mówi polityk PiS-u.
Numerem jeden na liście SLD będzie Dariusz Joński, a dwójką poseł Sylwester Pawłowski. Sojusz najprawdopodobniej wystawi do Senatu Krzysztofa Makowskiego, byłego lidera partii, którego Joński pominął, układając listę wyborczą. Liderem listy PO będzie Cezary Grabarczyk, dwójką Iwona Śledzińska-Katarasińska, a trójką Krzysztof Kwiatkowski. Kandydatami Platformy do izby wyższej są senator Maciej Grubski i radny sejmiku Ryszard Bonisławski.

Tymczasem prace nad listami wyborczymi PiS-u są w powijakach. Prezes Jarosław Kaczyński ma zamiar jak najdłużej trzymać kandydatów w niepewności. Mają się wykazać, zanim dowiedzą się, czy startują i z którego miejsca. Oprócz tego Kaczyński chce, żeby do Senatu kandydowali profesorowie, którzy tworzyli popierające go komitety w ubiegłorocznych wyborach prezydenckich. Mają przyciągnąć do PiS-u inteligencję.

Prawo i Sprawiedliwość zatwierdzi listy dopiero pod koniec sierpnia. - Ta zwłoka jest na rękę szefom lokalnych struktur, bo mają więcej czasu, żeby umieszczać na listach swoich ludzi - słyszymy w PiS-ie.

W Łodzi prezydencką kampanię Jarosława Kaczyńskiego wspierał m.in. prof. Michał Seweryński, były rektor Uniwersytetu Łódzkiego i minister edukacji oraz nauki. To jego prezes Kaczyński chce zobaczyć w senackich ławach. Jednak - jak dowiaduje się "Gazeta" - Jarosław Jagiełło, szef miejskich struktur partii, woli, żeby kandydatami PiS-u zostali byli radni Jerzy Loba i Zbigniew Klejnert. Dlatego coraz głośniej mówi się, że Seweryński wystartuje z Sieradza.

Jagiełło ma też swoją wizję listy do Sejmu. Wśród nazwisk zgłoszonych przez niego w czerwcu zabrakło Witolda Waszczykowskiego, dyplomaty, kandydata PiS-u na prezydenta Łodzi w zeszłorocznych wyborach, i Urszuli Krupy, byłej europosłanki związanej ze środowiskiem Radia Maryja. Dlatego Kaczyński skrytykował listę. - Jest idealna, jeśli chcemy przegrać - miał powiedzieć na posiedzeniu kierownictwa partii.

Z kolei Antoni Macierewicz, który wystartuje do Sejmu z pierwszego miejsca na piotrkowskiej liście, chce, żeby w każdym okręgu w Łódzkiem wysokie miejsce mieli ludzie związani z Radiem Maryja. W Sieradzu ma to być Krystyna Grabicka. Jednak Kaczyński wolałby wystawić tam Beatę Mateusiak-Pieluchę, swoją bliską współpracownicę jeszcze z czasów Porozumienia Centrum.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10052711,Prawo_i_Sprawiedliwosc_w_tyle_z_listami_wyborczymi.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-03 13:35:09
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1ar0o$kcn$1inews.gazeta.pl...
PO i SLD mają już kandydatów do Sejmu. Najwięcej niewiadomych jest w Prawie i Sprawiedliwości. - W partii ścierają się interesy wysoko postawionych działaczy. Każdy forsuje swoich kandydatów - mówi polityk PiS-u.

Ciekawa jestem czy prezes dotrzyma obietnicy i umieści 50% działaczek na 1-wszych miejscach list?

BomBel

Data: 2011-08-04 06:20:58
Autor: .[HeÂŽSk].
Kurdupel szantażuje kandydatów.
On Wed, 3 Aug 2011 13:35:09 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Ciekawa jestem czy prezes dotrzyma obietnicy i umieści 50% działaczek na 1-wszych miejscach list?

 na ktorym miejscu listy bedzie samiczka losia? ;o))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Kurdupel szantażuje kandydatów.