Kurdupel ukradł - to wina Tuska.

Data: 2011-07-11 19:35:19
Autor: Przemysław W
Kurdupel ukradł - to wina Tuska.
PiS rozpoczyna w mediach kampanię "Słowa prawdy", krytykującą rząd i premiera Donalda Tuska. Politycy PiS wzorowali się na niedawnej kampanii amerykańskich republikanów przeciwko prezydentowi Barackowi Obamie. Ale efekt nie porywa. Jedynym pomysłem PiS na kampanię wyborczą jest zohydzanie przeciwnika. I nadzieja, że - jak miał niegdyś powiedzieć Jacek Kurski - ciemny lud to kupi.

Od wtorku do niedzieli w największych telewizjach będzie można obejrzeć spot, w którym wynajęci aktorzy mówią kolejno: "nie jestem ciemniakiem (obciachem, dziurą w drodze, światowym kryzysem) - jestem Polakiem". Na koniec słychać: Panie premierze Tusk, panu już dziękujemy. Czas na odważne decyzje". A z rozgłośni radiowych (poza RMF FM, który odmówił emisji) popłynie spot w sześciu wariantach: z kobietą narzekającą, że nie stać jej na aplikację adwokacją i musi pracować jako recepcjonistka za 1200 zł; z panią Patrycją, która skarży się, że została zwolniona z pracy, bo zaszła w ciążę; z panem Michałem, który musi pracować na trzech etatach, a i tak nie stać go na kupno mieszkania; z przedsiębiorca mówiącym, że jedno okienko nie działa i nadal ma poważne problemy z prowadzeniem firmy; z panem Adamem, który musi leczyć żonę u prywatnych lekarzy; z rolniczką Ireną, która przypomina, że polscy rolnicy dostają mniejsze dopłaty niż niemieccy. I ten sam refren: "Proszę nie mówić, że nie mam prawa krytykować. Mam. Panie Tusk, panu już dziękuję. Czas na odważne decyzje".

Moment emisji spotów nie jest przypadkowy. PiS musiał się spieszyć, bo w kampanii wyborczej, która oficjalnie rozpocznie się za niespełna miesiąc, ma być zakaz spotów reklamujących partie. Poza tym zaczęła się polska prezydencja w UE, sondaże PO poszybowały w górę, a PiS spadły po ostatnich występach europosłów broniących kuriozalnych wypowiedzi o. Rydzyka w Bruskeli.

I choć widać pewien postęp od słynnego spotu z pustą lodówką z 2005 r., czy spotu "Mordo ty moja" z 2007 r., w których PiS straszył Platformą, próbując zniechęcić do niej wyborców, to partia Jarosława Kaczyńskiego ciągle próbuje grać na emocjach.

Rzecznik PiS Adam Hofman pytany przez "Gazetę", czy warto na coś takiego wydawać publiczne pieniądze, przekonuje, że to kampania informacyjna. - Kiedy robiliśmy objazd po kraju, usłyszeliśmy słowa prawdy od ludzi, których aspiracje są blokowane. Oddajemy im głos. Na co dzień nie mają dostępu do mediów, bo jest prezydencja i każdy kto krytykuje rząd, jest oskarżany, że szkodzi Polsce. PiS poszerza wolność debaty - zapewnia Hofman.

Czyli w spotach występują autentyczne osoby?

- Nie, aktorzy. Bo ludzie się boją - odpowiada Hofman.

Po największej partii opozycyjnej z ambicjami powrotu do władzy, która dostaje z budżetu państwa prawie 20 mln zł rocznie (a do zeszłego roku blisko 40 mln), można oczekiwać poważniejszego traktowania wyborców. Polacy chętnie posłuchaliby, jak PiS zamierza otworzyć dostęp do aplikacji, co obiecywał już w 2005 r., ale gdy rządził, tego nie zrobił. I jak ułatwi Polakom dostęp do tanich mieszkań, czy skróci kolejki do publicznych przychodni.

Ale takich spotów nie ma. Przypomina mi się dowcip, który od jakiegoś czasu krąży w sejmowych kuluarach: Jarosław Kaczyński wychodzi ze sklepu, zatrzymuje go ochrona, wskazując butelki z winem, które trzyma za pazuchą. A prezes PiS na to: - To wina Tuska!

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,9929948,PiS__To_wina_Tuska_.html#ixzz1RoqgMnsD

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-11 21:05:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ivfc8o$oq8$1inews.gazeta.pl...
PiS rozpoczyna w mediach kampanię "Słowa prawdy", krytykującą rząd i premiera Donalda Tuska.

A może tak by pokazali parę pomysłów na uzdrowienie gospodarki?

BomBel

Data: 2011-07-11 21:23:59
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Leprechaun" <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e1b4992$1$2484$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Picowskich faszystów celem jest zdobycie władzy, a nie dobro RP.

Przemek

Data: 2011-07-11 21:42:19
Autor: Lorn
W dniu 2011-07-11 21:05, Leprechaun pisze:

[...]

A co ich interesuje gospodarka... Ważne, aby kopnąć Tuska. Typowa bolszewicka gra...

Data: 2011-07-12 17:08:48
Autor: [heÂŽsk]
On Mon, 11 Jul 2011 21:42:19 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

> [...]

A co ich interesuje gospodarka... Ważne, aby kopnąć Tuska. Typowa bolszewicka gra...

 po prostu cieniasy. zalosne dupki majace parcie na wladze.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-12 03:52:09
Autor: cirrus
[...]

W żadnym wypadku, to niezgodne z ich destrukcyjna naturą, niech pogrążają sie dalej.

--
stevep

Kurdupel ukradł - to wina Tuska.