Kurdupel wie.

Data: 2011-06-29 08:19:22
Autor: Przemysław W
Kurdupel wie.
Przede wszystkim bardzo interesujące kalendarium wydarzeń, które jest nie do podważenia, a z którego można wyciągnąć wiele nieprzyjemnych wniosków zarówno dla strony rosyjskiej, jak i polskich władz - mówi "Rzeczpospolitej" szef PiS Jarosław Kaczyński

W wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" zastrzega jednak od razu: - Nie będzie tam jednak jakichś nadzwyczajnych sensacji.

Białą księgę w sprawie smoleńskiej katastrofy PiS zamierza ogłosić w środę przed południem.

Szef PiS precyzuje: - Twierdzenia niektórych dziennikarzy, jakobyśmy z góry przyjęli pewną tezę - w skrajnych opiniach tezę o zamachu - nie są niczym poparte. Nie postawimy kropki nad "i", bo tak naprawdę nadal w 100 procentach nie wiemy, co się wydarzyło. Coś się jednak stać musiało, a twierdzenie, że na skutek błędu pilotów samolot nie trafił w pas i się rozpadł, jest - w świetle dostępnej dziś wiedzy - całkowicie wykluczone. Natomiast ogromna liczba zaniedbań zarówno w czasie organizacji lotu, jak i już po katastrofie jest poza wątpliwością.

Kaczyński odrzuca podejrzenia, że publikacja białej księgi wiąże się z tym, że premier Tusk zapowiadał, iż do końca czerwca opinia publiczna pozna treść raportu komisji ministra Millera. - To przypadkowa zbieżność. Swój raport chcieliśmy opublikować wcześniej, ale termin przesunęliśmy, ponieważ brakowało nam jeszcze pewnych informacji - mówi Kaczyński. I ocenia: - Dziś wiemy, że samolot zgodnie z procedurami i na życzenie Rosjan zszedł do 100 metrów, gdzie zapadła decyzja o odejściu. Ale samolot nie odszedł, tylko się rozbił. Należy też pamiętać, że biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne, Rosjanie mieli obowiązek zamknąć lotnisko.

Szef PiS podkreśla: - Biała księga nie jest finałem prac naszego zespołu. Finałem będzie uzyskanie odpowiedzi na pytanie: co się stało?

I ocenia, że "nawet największy zwolennik PO nie może się upierać przy tym, że rząd robi wszystko, by te kwestie wyjaśnić" a "to, co się działo po katastrofie, to jeden wielki skandal".

Szefa PiS pytają też o wypowiedź o. Tadeusza Rydzyka o państwie totalitarnym. Kaczyński prostuje: - Ojciec Rydzyk wcale nie powiedział, że żyjemy w państwie totalitarnym. On stwierdził, iż czuje się, jakby żył w takim państwie. A to znacząca różnica (...) Każdy ma prawo do wyrażania własnych opinii. Można się z nimi nie zgadzać, ale należy je uszanować. Na tym właśnie polega wolność słowa.

I o sondaże - tradycyjnie odpowiada, że nie bardzo im wierzy.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9861055,Co_PiS_napisal_w_bialej_ksiedze_smolenskiej_katastrofy_.html#ixzz1Qdw5OQ3D

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" ryczące z głośników podczas gdy prezes plącze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępując do niej."

Data: 2011-06-29 09:57:15
Autor: [heÂŽsk]
Kurdupel wie.
On Wed, 29 Jun 2011 08:19:22 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 stawiam na hel ukryty we mgle oraz spisek putin-tusk-komorowski.
 buta i pieniactwo kaczynskich zostanie wykluczone. tak ustalila
 komisja macierewicz-fotyga ktorytm to przekonywujacych danych
 dostarczyl niezyjacy od 50 lat amerykanski senator.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-29 14:03:57
Autor: cirrus
Kurdupel wie.
pisem@...pl> wrote:
[...]

Wszystko rozstrzygnie "Zaszumiony Antek".

--
stevep

Data: 2011-06-29 12:18:49
Autor:
Kurdupel wie.

Data: 2011-06-29 12:21:03
Autor: obserwator
Trzy kurduple i czerwone robaki- rozmaiaja se w swoim jezyku

...i w/g logiki czerwonych robakow:)

Data: 2011-06-29 16:28:34
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iuf5bf$70a$1inews.gazeta.pl...

..i w/g logiki czerwonych robakow:)

--
Co Ty masz z tymi robakami ?
Zalęgły się ?

Data: 2011-06-29 14:51:22
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iuf5bf$70a$1inews.gazeta.pl...

> ..i w/g logiki czerwonych robakow:)

> -- Co Ty masz z tymi robakami ?
Zalęgły się ?

ja juz pare razy probowalem z toba tu rozmawiac jak z czlowiekiem normalnym.
Ale zwolennik *demokracji* w stylu putinowskim, ktorym jestes, jest niestety
jak widac bardzo odporny na logike zwolennika demokracji cywilizowanej.

Generalnie czerwone robactwo nie respektuje faktow i ma bardzo wybiorcze postrzeganie rzeczywistosci.

Ile razy mozna komus powtarzac,ze w demokracji cywilizowanej nie urzadza sie
nagonek na partie opozycyjna (nie wazne czy to jest akurat w tej chwili PiS).

W demokracji cywilizowanej, punktuje sie i rozlicza konsekwentnie tylko i
wylaczni partie aktualnie rzadzaca, a nie bezmyslnie broni nieudacznikow
ktorzy nie potrafia rzadzic i nie troszcza sie o spoleczenstwo ktore dalo im
mandat na to rzadzenie.

Tak postepuje sie tylko w systemach totalitarnych.

na to rzadzenie. --

Data: 2011-06-29 17:36:14
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iufe5a$ach$1inews.gazeta.pl...
> [...]

mandat na to rzadzenie.

Tak postepuje sie tylko w systemach totalitarnych.

A co ten uczony wywód ma wspólnego z robakami.
Zamiast bluzgać przedstaw jakieś argumenty.

bolek

Data: 2011-06-30 03:37:18
Autor: cirrus
[...]

Masz racje, twoje odrobaczenie jest koniecznością dziejową.

--
stevep

Data: 2011-06-29 15:28:43
Autor: [heÂŽsk]
Kurdupel wie.
On Wed, 29 Jun 2011 14:03:57 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote:

> [...]
> dostarczyl niezyjacy od 50 lat amerykanski senator.

Wszystko rozstrzygnie "Zaszumiony Antek".

 wszystko rozstrzygnie sie na jesieni.  wtedy ujawnione zostana dowody na udzial
 jaroslawa w zamachu.