Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.

Data: 2011-08-27 21:29:12
Autor: Przemysław W
Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.
- Myślę, że Jarosław Kaczyński wyraźnie w ostatniach dniach się wściekł. I to dwukrotnie na posła Hofmana (rzecznik PiS - red.) - powiedział w "Faktach po faktach" w TVN 24 rzecznik rządu Paweł Graś. - Hofman sprawił, że kampania PiS znalazła się na zakręcie - dodał.

http://wybory.onet.pl/parlamentarne-2011/aktualnosci/prezes-kaczynski-wyraznie-ostatnio-sie-wsciekl,1,4831975,aktualnosc.html

Przemek

--

"Oświadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynają się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznają w nich, że mówili nieprawdę twierdząc, iżPlatforma Obywatelska ma bądź to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach bądź "nie brała w nich udziału" bądź 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-08-27 19:50:11
Autor: obserwator
Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.

- Myślę,

:))))))))))))

Data: 2011-08-28 06:12:28
Autor: Leprechaun
Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3bhpj$cmd$1inews.gazeta.pl...

- Myślę,

:))))))))))))

Tylko tyle masz do powiedzenia MATOLE?

BomBel

Data: 2011-08-28 08:43:36
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-08-28 06:12, Leprechaun pisze:
Tylko tyle masz do powiedzenia MATOLE?

To jak rozumiem była prezentacja "języka miłości" To było bardzo jewropejskie. Z naciskiem na *pejskie*

Data: 2011-08-28 09:53:03
Autor: Tomaszek
Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.
W dniu 2011-08-28 09:27, stevep pisze:
Ale bełkot.

I tylko tyle. Bez wyzwisk? Postaraj się, bo przelewu od peło nie będzie;)

Data: 2011-08-29 01:12:45
Autor: stevep
Dnia 28-08-2011 o 09:53:03 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-28 09:27, stevep pisze:
Ale bełkot.

I tylko tyle. Bez wyzwisk? Postaraj się, bo przelewu od peło nie będzie;)
Ale jak będziesz gdzieś w zasięgu to moze być przelew kretynie.

--
stevep

Data: 2011-08-27 22:13:06
Autor: HaMMeR
On 27 Sie, 21:29, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
- Myślę, że Jarosław Kaczyński wyraźnie w ostatniach dniach się wściekł. I
to dwukrotnie na posła Hofmana (rzecznik PiS - red.) - powiedział w "Faktach
po faktach" w TVN 24 rzecznik rządu Paweł Graś
ciach- badziewie

Aaaaa, tak powiedzial guru Gras!:)))
Powielaj cwoku, powielaj i wsluchuj sie bacznie,jaki gnooj wyborczy
twoi pupile
wydzielaja na lewo i prawo, bo przeciez zyjesz z tego gnoju
propagandysto, nieprawdaz?

Jak ja was koorwy nienawidze, jak ja wami gardze, jednych za uprawiana
z premedytacja i za kase,
haniebna gre wlasnym krajem i drugich za ulomnosc, bo nie sa w stanie
zrozumiec nieczego z otaczajacego
ich swiata, a tylko skrawki swiadomosci im podpowiadaja trzymanie sie
wszelkiej lewizny od SLD po PO,
bo tylko u nich jest zapotrzebowanie na matolow i glabow, a te nie
pozwola
zginac tej porzytecznej, wyborczej padlinie..!
Na pohybel wam lachudry!

Data: 2011-08-28 00:36:00
Autor: stevep
Dnia 27-08-2011 o 21:29:12 Przemysław W <brońmy RP przed <pisem@op.pl>  napisał(a):

[...]

A dlaczego miałby się wściekać, przecież Hofman powielił opinie z wielu  wypowiedzi swojego prezia wyrażających lekceważenie różnych grup  społecznych. A co do samej wypowiedzi to tak sobie myślę, że p. Hofman nie  musi wcale baranieć bo on jest po prostu baranem.

--
stevep

Data: 2011-08-28 08:01:52
Autor: Przemysław W
Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał

[...]

Wściekał się na Hofmana dlatego, że po jego wypowiedzi posypał się grad krytyki. To, że kurdupel też to mówił nie ma znaczenia. Ta karłowata, antypolska menda już nie raz udowodniła, że tylko sukces go interesuje. Bez względu na wszystko.

Przemek

Data: 2011-08-28 06:12:05
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j3bgia$fr$2news.onet.pl...
[...]

Hofman to pajac. Jego dni w PiS są policzone.

BomBel

Data: 2011-08-28 09:30:02
Autor: stevep
Dnia 28-08-2011 o 06:12:05 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Chyba nie, przecież on tylko naśladował swojego prezia, wystarczy sobie  przypomnieć tę o internautach, którzy chleją piwsko i ślepią na  pornografię.
--
stevep

Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.