Kurdupel w¶ciek³y na kaliskiego prostaka.

Data: 2011-08-27 19:50:11
Autor: obserwator
Kurdupel w¶ciek³y na kaliskiego prostaka.

- My¶lê,

:))))))))))))

Data: 2011-08-28 06:12:28
Autor: Leprechaun
Kurdupel w¶ciek³y na kaliskiego prostaka.

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j3bhpj$cmd$1inews.gazeta.pl...

- My¶lê,

:))))))))))))

Tylko tyle masz do powiedzenia MATOLE?

BomBel

Data: 2011-08-28 08:43:36
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-08-28 06:12, Leprechaun pisze:
Tylko tyle masz do powiedzenia MATOLE?

To jak rozumiem by³a prezentacja "jêzyka mi³o¶ci" To by³o bardzo jewropejskie. Z naciskiem na *pejskie*

Data: 2011-08-28 09:27:59
Autor: stevep
Kurdupel w¶ciek³y na kaliskiego prostaka.
Dnia 28-08-2011 o 08:43:36 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-08-28 06:12, Leprechaun pisze:
Tylko tyle masz do powiedzenia MATOLE?

To jak rozumiem by³a prezentacja "jêzyka mi³o¶ci" To by³o bardzo  jewropejskie. Z naciskiem na *pejskie*

Ale be³kot.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-28 09:53:03
Autor: Tomaszek
Kurdupel w¶ciek³y na kaliskiego prostaka.
W dniu 2011-08-28 09:27, stevep pisze:
Ale be³kot.

I tylko tyle. Bez wyzwisk? Postaraj siê, bo przelewu od pe³o nie bêdzie;)

Data: 2011-08-29 01:12:45
Autor: stevep
Kurdupel w¶ciek³y na kaliskiego prostaka.
Dnia 28-08-2011 o 09:53:03 Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-08-28 09:27, stevep pisze:
Ale be³kot.

I tylko tyle. Bez wyzwisk? Postaraj siê, bo przelewu od pe³o nie bêdzie;)
Ale jak bêdziesz gdzie¶ w zasiêgu to moze byæ przelew kretynie.