Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.

Data: 2011-08-28 06:12:05
Autor: Leprechaun
Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j3bgia$fr$2news.onet.pl...
- Myślę, że Jarosław Kaczyński wyraźnie w ostatniach dniach się wściekł. I to dwukrotnie na posła Hofmana (rzecznik PiS - red.) - powiedział w "Faktach po faktach" w TVN 24 rzecznik rządu Paweł Graś. - Hofman sprawił, że kampania PiS znalazła się na zakręcie - dodał.

Hofman to pajac. Jego dni w PiS są policzone.

BomBel

Data: 2011-08-28 09:30:02
Autor: stevep
Dnia 28-08-2011 o 06:12:05 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Chyba nie, przecież on tylko naśladował swojego prezia, wystarczy sobie  przypomnieć tę o internautach, którzy chleją piwsko i ślepią na  pornografię.
--
stevep

Kurdupel wściekły na kaliskiego prostaka.