Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!

Data: 2012-02-08 19:01:46
Autor: Przemysław W
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
Jeżeli chodzi o działania policji to z cał± pewno¶ci± można wyci±gn±ć bardzo wiele wniosków - mówił na konferencji prasowej o sprawie ¶mierci sze¶ciomiesięcznej Magdy, szef PiS Jarosław Kaczyński. Jak dodał, policja w tej sprawie działała nieskutecznie. - Z jednej strony trzeba się cieszyć, że SB już nie ma, ale niestety policja nie potrafiła przej±ć tych metod - ocenił.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-o-sprawie-Madzi-zdumiewajace-slowa-o-policji,wid,14237179,wiadomosc.html

Kto jeszcze ma w±tpliwo¶ci kim jest Kaczyński?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-08 19:04:11
Autor: rAzor
Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
Jeżeli chodzi o działania policji to z całą pewnością można wyciągnąć
bardzo wiele wniosków - mówił na konferencji prasowej o sprawie śmierci
sześciomiesięcznej Magdy, szef PiS Jarosław Kaczyński.

Ten to jak pierdolnie to czapki spadają, żałośniak.
Dlaczego na niego głosowałeś?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-08 19:10:11
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgudeq$csk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Teraz załośniak, a jak twojego weszpolaka przygarnął to był ok?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-08 19:16:21
Autor: rAzor
Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-) :
[...]

Chcesz powiedzieć, że na "weszpolaka" też głosowałeś. Pośrednio, czy z góry wiedziałeś?

Data: 2012-02-08 19:21:02
Autor: Przemysław W
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Chcesz powiedzieć, że na "weszpolaka" też głosowałeś. Pośrednio, czy z góry wiedziałeś?

Nie głosuje na ludzi, którym wzrost zastępuje rozum. To twoja specjalność.

Przemek

Data: 2012-02-08 19:27:51
Autor: rAzor
[...]

To się kupy nie trzyma, Kawecki - głosowałeś na kurdupla, a ten wicepremierem zrobił drągala. Pośrednio pasuje ci Lepper. he he he

Data: 2012-02-08 20:41:05
Autor: He®Sk
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
On Wed, 8 Feb 2012 19:21:02 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

> Chcesz powiedzieć, że na "weszpolaka" też głosowałe¶. Po¶rednio, czy z > góry wiedziałe¶?

Nie głosuje na ludzi, którym wzrost zastępuje rozum. To twoja specjalno¶ć.

Przemek

 roman giertych to nie jest glupi facet. niepotrzebnie tylko
 wplatal sie w polityke i dal sie "uwiesc" j.kaczynkiemu.
 widze, ze razorek znow ujada na forum.  chyba zrobimy mu powtorke ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 20:41:05
Autor: He®Sk
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
On Wed, 8 Feb 2012 19:10:11 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jgudeq$csk$1inews.gazeta.pl...

> Ten to jak pierdolnie to czapki spadaj±, żało¶niak.

Teraz zało¶niak, a jak twojego weszpolaka przygarn±ł to był ok?

Przemek

 co tam u romana 1%? wraca do polityki? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 21:05:58
Autor: Przemysław W
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
Użytkownik "HeRSk" <?2012.bigbrednie@interia.pl> napisał

co tam u romana 1%? wraca do polityki?

W jaki sposób miałby to zrobić?

Przemek

Data: 2012-02-08 21:12:45
Autor: rAzor
[...]

O, widzę, że Heniu wrócił. Widzę, że małe qq, które mu zrobiłem przestało działać.

Data: 2012-02-08 21:22:37
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jgukvs$6fv$1inews.gazeta.pl...
[...]

I do mnie ten bełkot adresujesz, po co?

Przemek

Data: 2012-02-09 04:20:22
Autor: Obserwator
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
Ten to jak pierdolnie to czapki spadają, żałośniak.
Dlaczego na niego głosowałeś?

a jednak uwierzyles warzywnemu i wybiorczej? przeczytaj caly
 tekst z *wybiorczej*. Ten fragment wklejony przez warzwniaka, jest kompilacja fragmentow wyciagnietych z kontekstu calej wypowiedzi.

Skurwiel ktory ten tekst napisal, dopuscil sie z cala premedytacja bezczelnej manipulacji wypowiedzia polityka.

Teraz trzeba by bylo domagac sie sprostowania, co ci lajdacy z *wybiorczej*
znowu wykorzystaliby przeciwko politykowi opozycji.

To jest walka z wiatrakami. Oni bez przerwy wywoluja konflikty.
To jest stalinowska metoda  niszczenia opozycji.

ja nie rozumiem jak ludzie moga nadal po 20 latach klamstw tej gazety, jej wierzyc.

Data: 2012-02-09 04:41:29
Autor: Obserwator
kiedys strzelali w potylice i wyrywali paznokcie, dzisiaj

przeciwnikow politycznych wykanczaja tylko psychicznie. Klamia, nekaja, oczerniaja - to dziala na czlowieka tak, jak monotonnie kapiaca kropla wody na glowe wieznia. To wyjatkowo wyrafinowana metoda tortury.

Robia to, bo wiedza, iz na argumenty merytoryczne wygrac nie maja szans. Stosuja wiec po prostu przemoc psychiczna, ktora trudno udowodnic, bo zawsze sie obronia np.przepraszajac za niedopatrzenie, ale news juz poszedl do ludzi.

To rowniez wina Walesy, ze nie odebral im tej gazety kiedy jeszcze mial taka mozliwosc.

Data: 2012-02-09 16:18:46
Autor: rAzor
Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!
Rynce opadli! Patrzcie co -  Obserwator napisaĹ‚ :-)  :
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaĹ‚(a):

[...]

Ja rozumiem doskonale kontekst wypowiedzi Kaczyńskiego, bo też i słyszałem ją w całości w TV. Ale, też i nie moja wina, że facet tak prtoli, ma takie skojarzenia, że łatwo go za takie frazy łapać.

I generalnie - mam pretensje do Kaczorka, że zawłaszczając prawą, narodową stronę tak ją spierdolił, skompromitował i ośmieszył. Sorry, ale za to dziękować mu nie będę - wypadałoby, żeby gościu usunął się w cień razem z Rydzolem i zrobił miejsce dla lepszych, rozwazniejszych i sensowniej wygadanych. Rzygać się chce, kiedy się widzi burdel i słabość tej strony.

Data: 2012-02-09 15:31:32
Autor: Obserwator
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a): Ja rozumiem doskonale kontekst wypowiedzi Kaczyńskiego, bo też i słyszałem j± w cało¶ci w TV. Ale, też i nie moja wina, że facet tak prtoli, ma takie skojarzenia, że łatwo go za takie frazy łapać.

I generalnie - mam pretensje do Kaczorka, że zawłaszczaj±c praw±, narodow± stronę tak j± spierdolił, skompromitował i o¶mieszył. Sorry, ale za to dziękować mu nie będę - wypadałoby, żeby go¶ciu usun±ł się w cień razem z Rydzolem i zrobił miejsce dla lepszych, rozwazniejszych i sensowniej wygadanych. Rzygać się chce, kiedy się widzi burdel i słabo¶ć tej strony.

nic nie rozumiesz. Jaka slabosc tej strony? Opozycja ma wziac karabiny do reki
i zaczac strzelac? Jak Kaczynski milczy, to tez jest podejrzany.

Wy chyba nadal nie zdajecie sobie w ogole sprawy z tego, co to sa za ludzie
i do czego sa zdolni. Nie bylby kaczor, to kazdy inny ktory walilby im prawde w oczy, tak samo bylby
wykanczany. Mozna isc z nimi tylko na wspolprace, ale to jest KOLABORACJA
ktora tez kompletnie  NICZEGO nie zmieni.

Data: 2012-02-09 15:40:57
Autor: Obserwator
*Chc± więzienia dla dziennikarki

*Chc± więzienia dla dziennikarki
Chc± więzienia dla dziennikarki - niezalezna.pl(foto. Igor Smirnow )
Za publikację prasow± były rektor Uniwersytetu Gdańskiego prof. Andrzej
Ceynowa i jego adwokat domagaj± się kary pozbawienia wolno¶ci dla Doroty Kani,
która w 2007 roku napisała artykuł pt. &#8222;Agenci w gronostajach&#8221;.  W ¶rodę w
mowie końcowej prawnik z substytucji mec. Romana Nowosielskiego zaż±dał dla
dziennikarki kary więzienia, grzywny oraz nawi±zki na cel społeczny &#8211;  te
ż±dania w cało¶ci poparł prof. Ceynowa. Wyrok zapadnie za tydzień.*

http://niezalezna.pl/23116-chca-wiezienia-dla-dziennikarki

prof. Andrzej Cynow - klamca lustracyjny i jeden z najzacieklejszych obroncow
lustracji, broniony rownie zaciekle przez *wybiorcza*. Ten czlowiek jest
wychowawca mlodych Polakow. http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/51,35636,9911281.html?i=7

Oni z cala premedytacje niszcza Polske, bo nienawidza Polakow.
Popieraja kazde kurewstwo. Po co to robia? Zastanowcie sie...

Nadal tego nie rozumiecie o co im chodzi?

Data: 2012-02-09 15:45:47
Autor: Obserwator
Korekta: prof. Andrzej Cynow - PRZECIWNIK lustracji
...a nie obronca.

Data: 2012-02-09 06:29:19
Autor: stevep
Dnia 08-02-2012 o 19:04:11  napisał(a):

[...]

Nie weksluj Dupikowski, powiedz co ty na tę wypowiedĽ swojego idola?
--
stevep

Data: 2012-02-08 19:27:59
Autor: jadry¶
W dniu 2012-02-08 19:01, Przemysław W pisze:

Kto jeszcze ma w±tpliwo¶ci kim jest Kaczyński?

Przemek

Zainteresowani nigdy nie mieli w±tpliwo¶ci - członkiem kliki zwanej układem okr±głostołowym.

Data: 2012-02-08 20:41:05
Autor: He®Sk
On Wed, 08 Feb 2012 19:27:59 +0100, jadry¶ <rg@yachoo.com> wrote:

> [...]
>

> Przemek

Zainteresowani nigdy nie mieli w±tpliwo¶ci - członkiem kliki zwanej układem okr±głostołowym.

 ooo, widze, ze zmieniles zdanie. co sie stalo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 21:08:00
Autor: Przemysław W
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
Użytkownik "HeRSk" <?2012.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c2j5j79hfiemcci1rp1hob0k2k7hkueieb4ax.com...
> [...]

układem okr±głostołowym.

ooo, widze, ze zmieniles zdanie. co sie stalo?

Jadrys ewoluuje. W zależno¶ci od podanych psychotropów.

Przemek

Data: 2012-02-08 22:06:56
Autor: jadry¶
W dniu 2012-02-08 21:08, Przemysław W pisze:

Jadrys ewoluuje. W zależno¶ci od podanych psychotropów.

Przemek

Próbujesz naci±gn±ć rzeczywisto¶ć, Jacek.

Data: 2012-02-08 22:07:01
Autor: jadryĹ›
Kurdupel żałuje, że policja nie przej eła metod SB!
W dniu 2012-02-08 20:41, He®Sk pisze:

Kto jeszcze ma wątpliwości kim jest Kaczyński?

Przemek

Zainteresowani nigdy nie mieli wątpliwości - członkiem kliki zwanej
układem okrągłostołowym.

  ooo, widze, ze zmieniles zdanie. co sie stalo?

Ależ skąd! Ostatnie nikłe złudzenia prysły gdy zobaczyłem jego wojnę ze swoimi koalicjantami LPR i Samoobroną.

Data: 2012-02-08 20:41:05
Autor: He®Sk
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
On Wed, 8 Feb 2012 19:01:46 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 jak to kim? geniuszem kryminalistyki polskiej.  przy nim taki rutkowski to neptyk. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 21:06:31
Autor: Obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Kto jeszcze ma w±tpliwo¶ci kim jest Kaczyński?
 ja nie mam watpliwosci, ze ty w swojej NIENAWISCI i zacietrzewieniu, masz problem z czytaniem tekstow ze zrozumieniem i nadajesz nie swoim tekstom, wlasne, klamliwe tytuly.

Ty widentnie siejesz NIENAWISC i szczujesz na polityka opozycyjnego innych ludzi. To jest karalne i jeden juz taki wariat usilowal. zamordowac politykow opozycji.

Jakie jest rozwiazanie dla tego typu szczucia z cala premedytacja, skoro tlumaczenie nie daje zadnych rezultatow? Obawiam sie, ze takiego niebezpiecznegp psychopate, jak ty warzywny, nie da sie jednak przywolac do porzadku innymi metodami, jak tylko prawnymi z wzgledu na wymogi bezpieczenstwa. --

Data: 2012-02-09 06:28:22
Autor: stevep
Dnia 08-02-2012 o 19:01:46 Przemysław W <Brońmy RP przed <pisem@...pl>  napisał(a):

[...]

Znowu co¶ powiedział szczerze, a ty go krytykujesz, chyba nikt nie może  mieć w±tpliwo¶ci co do uwielbienia Kaczyńskiego dla metod totalitaryzmu.

--
stevep

Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!