Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!

Data: 2012-02-08 19:27:59
Autor: jadryś
Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!
W dniu 2012-02-08 19:01, Przemysław W pisze:

Kto jeszcze ma wątpliwości kim jest Kaczyński?

Przemek

Zainteresowani nigdy nie mieli wątpliwości - członkiem kliki zwanej układem okrągłostołowym.

Data: 2012-02-08 20:41:05
Autor: HeÂŽSk
On Wed, 08 Feb 2012 19:27:59 +0100, jadryś <rg@yachoo.com> wrote:

> [...]
>

> Przemek

Zainteresowani nigdy nie mieli wątpliwości - członkiem kliki zwanej układem okrągłostołowym.

 ooo, widze, ze zmieniles zdanie. co sie stalo?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-02-08 21:08:00
Autor: Przemysław W
Użytkownik "HeRSk" <?2012.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:c2j5j79hfiemcci1rp1hob0k2k7hkueieb4ax.com...
> [...]

układem okrągłostołowym.

ooo, widze, ze zmieniles zdanie. co sie stalo?

Jadrys ewoluuje. W zależności od podanych psychotropów.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-02-08 22:06:56
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-08 21:08, Przemysław W pisze:

Jadrys ewoluuje. W zależności od podanych psychotropów.

Przemek

Próbujesz naciągnąć rzeczywistość, Jacek.

Data: 2012-02-08 22:07:01
Autor: jadryś
W dniu 2012-02-08 20:41, HeÂŽSk pisze:

[...]

Ależ skąd! Ostatnie nikłe złudzenia prysły gdy zobaczyłem jego wojnę ze swoimi koalicjantami LPR i Samoobroną.

Kurdupel żałuje, że policja nie przejeła metod SB!