Kurdupel zawłaszczył twórczość poety. KATARZYNA HERBERTOWA protestuje!

Data: 2011-04-14 13:47:06
Autor: Asxzse
Kurdupel zawłaszczył twórczość poety. KATARZYNA HERBERTOWA protestuje!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:io646a$5g3$1inews.gazeta.pl...
KATARZYNA HERBERTOWA O ZAWŁASZCZANIU SPUŚCIZNY

Przeciwko instrumentalnemu używaniu twórczej spuścizny Zbigniewa Herberta do celów politycznych zaprotestowała żona poety - Katarzyna Herbertowa. W rocznicę smoleńskiej katastrofy - podczas inauguracji ruchu Lecha Kaczyńskiego - prezes PiS Jarosław Kaczyński, nawiązując do jednego z wierszy poety stwierdził, że ci, którzy zginęli 10 kwietnia "zostali zdradzeni o świcie".

Nie wiem, która go zdradziła i o której godzinie. Nie wiem też jak prezes rozumie świt. Ja rozumiem, że jest to pora kiedy czas kończyć picie i wracać do domu.

AAA

Kurdupel zawłaszczył twórczość poety. KATARZYNA HERBERTOWA protestuje!