Kurdupel ze stajni tuska

Data: 2012-11-18 16:38:08
Autor: Przemysław W
Kurdupel ze stajni tuska
Marian Jerzy Janicki - Był kierowcą w kolumnie transportowej; w 1990 woził m.in. ówczesnego kandydata na prezydenta – Lecha Wałęsę.
26 listopada 2007 nowo powołany premier Donald Tusk powierzył mu urząd szefa Biura Ochrony Rządu. 15 czerwca 2011 mianowany został przez prezydenta Bronisława Komorowskiego na stopień generała dywizji BOR

Warszawscy śledczy winią szefa Biura Ochrony Rządu gen. Mariana Janickiego za niedopełnienie obowiązków przy wizytach premiera i prezydenta w Smoleńsku w 2010 r. W tej sprawie prokuratorzy pisemnie wystąpili do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.

Jak ujawniła wczorajsza "Gazeta Wyborcza", prowadzący śledztwo prok. Józef Gacek i zastępca prokuratora okręgowego Paweł Nowak zarzucili gen. Janickiemu nieznajomość nałożonych na niego obowiązków i brak właściwego kierownictwa nad służbami. Zdaniem śledczych szef BOR odpowiadał za ochronę premiera i prezydenta podczas wizyt w kwietniu 2010 r., ale tych obowiązków nie wypełniał. Obowiązki gen. Janickiego miał przejąć - bez upoważnienia - jego zastępca gen. Paweł Bielawny

To właśnie jego prokuratura oskarżyła w czerwcu o złe przygotowanie wizyt w Smoleńsku. Co na to szef BOR? - Nie widziałem tego dokumentu prokuratury. Ani go nie czytałem. Nie chcę więc komentować tej sprawy. Dla mnie najważniejszy jest raport NIK, według którego przygotowanie przez Biuro wizyt w Smoleńsku w 2010 r. było najlepszym przygotowaniem tego typu wizyt w ostatnich latach - mówi w rozmowie z "SE" gen. Marian Janicki.

Data: 2012-11-19 17:09:55
Autor: Przemys³aw M.
Kurdupel ze stajni tuska
Dnia Sun, 18 Nov 2012 16:38:08 -0600, Przemysław W napisał(a):

Marian Jerzy Janicki - Był kierowcą w kolumnie transportowej; w 1990 woził m.in. ówczesnego kandydata na prezydenta – Lecha Wałęsę.

Gdybyś bardziej pogrzebał w zyciorysie wiedziałbyś, że pracował gdzie się
dało by utrzymać rodzinę. Twoi ukochani komuniści dali mu "wilczy bilet".
Natomiast ten facet http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U nie skalał
się nigdy pracą, a zachowuje się tak jakby to on obalił komunę. Gdyby
dopadła cię skleroza to obaj Kaczyńscy braki udział w chlaniu przy tzw
okrągłym stole, a twoj kolejny idol Antoni Macierewicz zamiast bronić ciała
prezydenta swoją marynarą nażarł się w ruskiej knajpie, wypił setę ruskiego
samogonu i zadowolony z siebie wrócił do warszawy zostawiąc prezydenta w
putinowskich Å‚apach.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Kurdupel ze stajni tuska