Kurdupel, zostanie z Alikiem, Błaszczakiem i Hofmanem.

Data: 2011-11-15 18:34:23
Autor: Przemysław W
Kurdupel, zostanie z Alikiem, Błaszczakiem i Hofmanem.
Rozrasta się klub Solidarna Polska. Jak nieoficjalnie ustaliły "Wiadomości" TVP1, przystępuje do niego poseł Bartosz Kownacki. Na znak poparcia dla usuniętych z PiS trzech europosłów klub Solidarna Polska utworzyło 16 posłów i jeden senator PiS. Wczoraj dołączył do nich kolejny poseł Andrzej Dąbrowski.
Komitet Polityczny PiS wykluczył w poniedziałek z partii członków Klubu Parlamentarnego Solidarna Polska.

To grupa zwolenników Zbigniewa Ziobry, Jacka Kurskiego i Tadeusza Cymańskiego, którzy nie wychodząc z PiS założyli w Sejmie osobny klub. Domagali się od kierownictwa partii zmiany decyzji o usunięciu europosłów. Zamiast tego sami zostaną usunięci, chyba że do piątku zapiszą się jednak do klubu PiS.

Szef Solidarnej Polski Arkadiusz Mularczyk nazwał uchwałę PiS "dziwną i niezrozumiałą". Dodał, że przed podjęciem tej decyzji Komitet Polityczny PiS nie poprosił o złożenie wyjaśnień żadnego z posłów, którzy odeszli do klubu Solidarna Polska.

Mularczyk mówi, że nie zapadła jeszcze żadna decyzja co do utworzenia nowej formacji złożonej z byłych działaczy Prawa i Sprawiedliwości.

http://tvp.info/informacje/polska/kolejny-posel-zasili-klub-solidarna-polska/5673456

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-15 20:28:16
Autor: Grzegorz Z.
Przemysław W napisał:

http://tvp.info/informacje/polska/kolejny-posel-zasili-klub-solidarna-polska/5673456

Co do Szczypińskiej też nie ma pewności. Jakiś czas temu pojawił się
tajemniczy brunet. Możliwe więc że będą kolejne wykluczenia.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-15 21:09:30
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:urmhfmealn3w.duk7byklukb9.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

http://tvp.info/informacje/polska/kolejny-posel-zasili-klub-solidarna-polska/5673456

Co do Szczypińskiej też nie ma pewności. Jakiś czas temu pojawił się
tajemniczy brunet. Możliwe więc że będą kolejne wykluczenia.

Ciekawe co kurdupel wybierze, cyjanek potasu, sznur, czy może położy się na torach ? ;-)

Przemek

Data: 2011-11-15 23:41:37
Autor: raff

Przemysław W napisał:

[...]

No ciekawe :)

Kawecki, twoje poczucie humoru, jak zwykle, powala.

R.

Data: 2011-11-16 00:43:02
Autor: u2
W dniu 2011-11-15 23:41, raff pisze:
> Ciekawe co kurdupel wybierze, cyjanek potasu, sznur, czy może położy się na > torach ? ;-)

No ciekawe :)

Kawecki, twoje poczucie humoru, jak zwykle, powala.

R.

Jaki kawecki ?  toż to kałecki :)

Data: 2011-11-16 10:21:47
Autor: Bambaryła

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec2f908$0$2194$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> torach ? ;-)

No ciekawe :)

Kawecki, twoje poczucie humoru, jak zwykle, powala.

Gratuluję żałośnie prymitywnego poczucia humoru. Jesteście jak sfora kundli oszczekująca psa rasowego.

BBR

Data: 2011-11-16 10:20:41
Autor: Bambaryła

Przemysław W napisał:

[...]

Przeglądając news zauważyłem twoje złośliwości i obraźliwe uwagi na temat wyglądu żony prezydenta Komorowskiego. Masz poczucie humoru człowieku! Jesteś zadatkiem na bandytę!

BBR

Data: 2011-11-16 06:34:52
Autor: stevep

Przemysław W napisał:

[...]

Zbyt wielki trzęsiportek, raczej Sulejówek.
--
stevep

Kurdupel, zostanie z Alikiem, Błaszczakiem i Hofmanem.