Kurdupel zrozumiał, że etnograf nie jest partnerem do dyskusji o ekonomii.

Data: 2011-08-25 14:03:12
Autor: Przemysław W
Kurdupel zrozumiał, że etnograf nie jest partnerem do dyskusji o ekonomii.
Według informacji do jakich udało się dotrzeć dziennikarzom TVP Info, w debacie z ministrem finansów Jackiem Rostowskim nie stanie wiceprezes PiS Beata Szydło, która wcześniej była przygotowywana do roli eksperta ds. ekonomicznych partii. - Do debaty stanie osoba doświadczona jeśli chodzi o finanse publiczne i z tytułem profesorskim - informuje w rozmowie z TVP Info Mariusz Błaszczak.

Zdaniem szefa klubu PiS, problemem w debacie z Rostowskim byłyby braki w ekonomicznym wykształceniu Beaty Szydło, co jest często podkreślane przez polityków PO. Jak sam wskazuje wykształcenie Rostowskiego również budzi wątpliwości. - Sam minister jest bakałarzem, czyli w praktyce ma tylko licencjat - mówi.

W rzeczywistości Rostowski ma tytuł profesora, ale tzw. mianowanego. Nadała mu go amerykańska uczelnia Central European University mieszcząca się w Budapeszcie. Wiceprezes PiS Beata Szydło jest z wykształcenia etnografem, jednak ukończyła też studia podyplomowe na krakowskim Uniwersytecie Ekonomicznym i warszawskiej Szkole Głównej Handlowej.

Szydło, która w ostatnich miesiącach była ekonomiczną twarzą partii, w rozmowie z TVP Info wydawała się być zaskoczona, jednak jak przyznała w PiS jest "wielu ekspertów". - Na pewno znajdziemy kogoś do debaty - zapowiedziała.

Według rzecznika klubu PO Pawła Olszewskiego zamieszanie związane z debatą ws. finansów pokazuje, że "PiS nie ma pomysłu na debaty". - (Szydło - red.) została potraktowana tak, że może czuć się urażona - dodaje.

PO i PiS zapraszają się do debat

PO przekazała w poniedziałek PiS zaproszenie do debat tematycznych. PiS zaprasza z kolei na debatę min. edukacji Katarzynę Hall, ale w swoim ośrodku programowym. Prezes PiS Jarosław Kaczyński zaprosił min. Hall na debatę z b. wiceministrem edukacji prof. Andrzej Waśko na temat edukacji. Debata miałaby się odbyć w piątek o godz. 12.

http://wybory.onet.pl/parlamentarne-2011/aktualnosci/pis-szuka-eksperta-wiceprezes-na-boczny-tor,1,4830008,aktualnosc.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-25 16:20:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j35dm3$nmi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prezes PiS? Skończył podobno jakiś kurs u Rydzyka czy innej ekonomicznej uczelni prowadzonej przez sukienkowych. Wyobraźcie sobie jak prezes zadziera brodę by spojrzeć w twarz Jacusiowi.

BomBel

Data: 2011-08-27 07:25:56
Autor: =HeÂŽSk=
Kurdupel zrozumiał, że etnograf nie jest partnerem do dyskusji o ekonomii.
On Thu, 25 Aug 2011 16:20:37 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Prezes PiS? Skończył podobno jakiś kurs u Rydzyka czy innej ekonomicznej uczelni prowadzonej przez sukienkowych. Wyobraźcie sobie jak prezes zadziera brodę by spojrzeć w twarz Jacusiowi.

 tak samo jak zadzieral patrzac w twarz romanowi 0.1%. ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kurdupel zrozumiał, że etnograf nie jest partnerem do dyskusji o ekonomii.