Kurdupla powinno piek³o poch³on±c!

Data: 2010-04-07 15:17:59
Autor: karwanjestkretynem
Kurdupla powinno piek³o poch³on±c!

Roman Giertych zezna³ dzisiaj, ¿e Jaros³aw Kaczyñski, gdy by³ premierem, mówi³ mu o informacjach z archiwów MO dotycz±cych Donalda Tuska a tak¿e o mo¿liwo¶ci zatrzymania ¿ony Grzegorza Schetyny oraz dzia³aniach prokuratury wobec matki S³awomira Nowaka.

B. wicepremier zezna³ przed sejmow± komisj± ¶ledcz± ds. nacisków, ¿e J. Kaczyñski powiedzia³ mu, ¿e ma informacje pochodz±ce z archiwów Milicji Obywatelskiej dotycz±ce "dzia³añ MO w odniesieniu do Donalda Tuska", które mia³y byæ zwi±zane z "rodzinnymi sprawami". Zdaniem Giertycha, prezes PiS zastanawia³ siê nad wykorzystaniem tych materia³ów.

Wed³ug Giertycha prezes PiS mówi³ mu te¿ o "mo¿liwo¶ci zatrzymania" ¿ony Grzegorza Schetyny (PO) ze wzglêdu na "nieprawid³owo¶ci w dzia³aniu" jej firmy. - Jaros³aw Kaczyñski zastanawia³ siê, jak by zareagowa³ Donald Tusk na uderzenie w najbli¿szego wspó³pracownika - doda³.

Giertych podkre¶li³, ¿e J. Kaczyñski wspomina³ te¿ o dzia³aniach prokuratury wobec matki polityka PO S³awomira Nowaka.

W ocenie Giertycha podobne materia³y mog³y byæ zbierane tak¿e na polityków innych klubów parlamentarnych ni¿ PO.

Giertych w swobodnej wypowiedzi uzna³, ¿e tzw. afera gruntowa by³a przygotowana w celu podzielenia i zmarginalizowania Samoobrony, po to, aby PiS "uzyska³ w³adzê absolutn±".

Giertych podkre¶li³, ¿e w wywiadach, w których mówi³ o zbieraniu haków w trakcie rz±dów PiS, jedynie powtórzy³ rzeczy, o których ju¿ mówi³ w 2007 roku. - Dlaczego Jaros³aw Kaczyñski nie pozwa³ mnie w 2007? - pyta³.

"J. Kaczyñski interesowa³ siê politykami PO"
B. wicepremier Roman Giertych powiedzia³ przed komisj± ¶ledcz± ds. nacisków, ¿e Jaros³aw Kaczyñski, gdy by³ premierem, "interesowa³ siê wa¿niejszymi osobami z PO".

Pos³owie pytali Giertycha m.in. o jego wypowied¼ z wywiadu prasowego, w który mówi³, ¿e wszyscy politycy PO mieli teczki za³o¿one przez PiS. Giertych podkre¶li³, ¿e nie nale¿y dos³ownie odczytywaæ jego s³ów. Zaznaczy³, ¿e jego wiedza na ten temat jest "fragmentaryczna" i pochodzi z którego¶ "z ponad 100" rozmów, jakie, bêd±c cz³onkiem rz±du, przeprowadzi³ z J. Kaczyñskim.

Zezna³ te¿, ¿e s³ysza³ od by³ego ministra sprawiedliwo¶ci Zbigniewa Ziobro o zarzutach jakiej¶ osoby wobec by³ego szefa SLD Wojciecha Olejniczaka. Zadeklarowa³, ¿e o szczegó³ach powie na posiedzeniu niejawnym.

Giertych szeroko opisywa³ stosunki panuj±ce w koalicji Samoobrona-LPR-PiS. - Jaros³aw Kaczyñski uleg³ pokusie w³adcy, dla którego najwa¿niejsz± spraw± staje siê to, ¿eby tej w³adzy nie utraciæ. Sytuacja polityczna mia³a byæ taka, ¿eby ¿adne wybory nie mog³y jej zmieniæ - powiedzia³.

Wed³ug Giertycha, o chêci zdominowania przez PiS sceny politycznej ¶wiadczy³a przygotowywana w Ministerstwie Sprawiedliwo¶ci ustawa o TK, która mia³a zmieniaæ sposób wyboru prezesa trybuna³u, aby wiêkszy wp³yw na ten wybór mia³ prezydent oraz ustawa o s±dzie prasowym.

Giertych powiedzia³, ¿e J.Kaczyñski planowa³ os³abienie Samoobrony przez pozbawienie przewodnictwa w partii Andrzeja Leppera oraz podzia³ klubu tej partii - czê¶ci± pos³ów mia³ kierowaæ Krzysztof Filipek, druga czê¶æ mia³a przej¶æ do LPR.

Giertych mówi³ równie¿ o spotkaniu z udzia³em J. Kaczyñskiego, Przemys³awa Gosiewskiego i Leppera tu¿ przed fina³em akcji CBA w ministerstwie rolnictwa, w zwi±zku z tzw. afer± gruntow± w lipcu 2007 roku. - Mia³em wra¿enie, ¿e Jaros³aw Kaczyñski ¶wietnie bawi siê sytuacj±, ¿e do wieczora z kim¶ rozmawia, kawkê pije, a na drugi dzieñ rano ta osoba ma byæ zatrzymana na wiele lat. Wiele rzeczy cynicznych w polityce widzia³em, ale to przekroczy³o wszelkie granice mojego ówczesnego do¶wiadczenia politycznego - podkre¶li³.

Podczas pytañ pos³a Lewicy Krzysztofa Matyjaszczyka dosz³o do scysji miêdzy nim a ¶wiadkiem. -Pan sobie jaja robi czy odpowiada przed komisj±? - zapyta³ w pewnym momencie Giertycha Matyjaszczyk, gdy ten zwraca³ mu uwagê, ¿e pose³ pyta go o opinie, a nie o fakty.

Giertych: Rozmawia³em z Lepperem nt. akcji CBA
Roman Giertych zezna³ przed komisj± ds. nacisków, ¿e 6 lipca 2007 roku rozmawia³ w Sejmie z Andrzejem Lepperem na temat akcji CBA w ministerstwie rolnictwa ws. tzw. afery gruntowej.

6 lipca CBA zatrzyma³a bohaterów afery gruntowej Piotra Rybê i Andrzeja K. Prokuratura bada³a kilka wersji dlaczego operacja, polegaj±ca na wrêczeniu im ³apówki za za³atwienie odrolnienia gruntów w Ministerstwie Rolnictwa kierowanym przez Andrzeja Leppera, nie powiod³a siê. Rozwa¿ano m.in. scenariusz, wed³ug którego 6 lipca rano o akcji uprzedzi³ Leppera pose³ Samoobrony Lech Woszczerowicz.

Giertych podkre¶li³, ¿e nie wie, kto by³ ¼ród³em przecieku ws. akcji CBA w resorcie rolnictwa. Wed³ug Giertycha, Lepper mówi±c o akcji CBA "by³ wzburzony". - Mówi³, ¿e ma kogo¶ w CBA, ale nie wiem czy to jest prawda - doda³.

Romana Giertych powiedzia³ te¿, ¿e przed wybuchem afery gruntowej, odwiedzi³ go polityk LPR Wojciech Wierzejski z informacj±, ¿e PiS szykuje "grub± sprawê przeciwko Samoobronie". Wierzejski - wed³ug Giertycha - uzyska³ tê wiedzê od osób z "krêgów PR". - Informacja, ¿e co¶ siê dzieje wokó³ Samoobrony chodzi³a od kilku dni w Sejmie - zaznaczy³.

Giertych by³ pytany przez pos³a PiS Arkadiusza Mularczyka o swoje relacje towarzyskie z by³ym ministrem sprawiedliwo¶ci Zbigniewem Ziobr±. Giertych wspomina³, ¿e gdy razem byli w rz±dzie zaprasza³ go do siebie do domu. - Spotykali¶my siê dosyæ czêsto. Osobi¶cie bardzo go lubiê. Jednak podpisuj±c zgodê na operacjê CBA z³ama³ prawo - powiedzia³.

W opinii Giertycha Ziobro "da³ siê u¿yæ jako narzêdzie" Jaros³awowi Kaczyñskiemu. Giertych mówi³ równie¿, ¿e tak¿e po rozpadzie koalicji PiS i LPR Ziobro zjawi³ siê kilkakrotnie w jego kancelarii prawnej.

Giertych zezna³, ¿e nie wie czy jego telefon by³ na pods³uchu. - My¶lê, ¿e je¿eli chodzi o czê¶æ pos³ów taka obawa by³a uzasadniona. Czê¶æ moich rozmów by³a nagrana - powiedzia³.

Giertych powiedzia³ pos³om, ¿e gdy odwiedza³ premiera Jaros³awa Kaczyñskiego wielokrotnie w jego gabinecie spotyka³ przedstawicieli s³u¿b specjalnych, w tym szefa CBA Mariusza Kamiñskiego, szefa ABW Bogdana ¦wiêczkowskiego oraz Antoniego Macierewicza. - Jaros³aw Kaczyñski ulega³ nastrojowi wytwarzanemu przez Mariusza Kamiñskiego i Andrzeja Leppera - oceni³.

B. wicepremier pokusi³ siê te¿ o przedstawienie "wizji psychologicznej" rz±du Jaros³awa Kaczyñskiego. - Przez ca³y czas chodzi³o o potwierdzenia istnienia uk³adu - podkre¶li³. Doda³, ¿e PiS mia³o "uproszczon± wizjê ¶wiata, który sk³ada siê z dobrych i z³ych".

Giertych mówi³ te¿ o relacjach miêdzy prezydentem Lechem Kaczyñkim a jego bratem. - Generalnie je¿eli jak±kolwiek decyzjê w naszym kraju podejmuje prezydent to musi mieæ ona najpierw zgodê Jaros³awa Kaczyñskiego. Ca³y szereg przypadków, w których uczestniczy³em osobi¶cie tak± praktykê potwierdza - zaznaczy³.

http://fakty.interia.pl/polska/news/giertych-zeznaje-materialy-z-mo-na-tuska,1461317

--
Artur Borubar
--

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 259 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-07 07:00:45
Autor: Mariusz Merta
wooow, giertych to autorytet teraz, moralny ? :-)))
widzê, ¿e strach wam do d**** zagl±da
skoro zagrywacie giertychem...
a tak z ciekawo¶ci razem do ko¶cio³a bêdziecie chodziæ ?
Mariusz Merta

Data: 2010-04-08 10:24:56
Autor:
wooow, giertych to autorytet teraz, moralny ? :-)))
On Wed, 7 Apr 2010 07:00:45 -0700 (PDT), Mariusz Merta
<gumisiu1@wp.pl> wrote:

widzê, ¿e strach wam do d**** zagl±da
skoro zagrywacie giertychem...

 eeee tam. giertych znalazl okazje by obrzucic blotkiem prezesa pis
 wiec nie zaluje sobie. zemsta jest slodka.  tuskowi tylko sie przygladaja jak prezes dostaje lanie ;o)))

a tak z ciekawo¶ci razem do ko¶cio³a bêdziecie chodziæ ?

 to giertych chodzi do kosciola ? razem z prezesm pis ?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-07 15:25:29
Autor:
Kurdupla powinno piekło pochłon±c!
On Wed, 7 Apr 2010 15:17:59 +0200, "karwanjestkretynem" <brońmy RP
przed pisem@op.pl> wrote:

Roman Giertych zeznał dzisiaj, że Jarosław Kaczyński, gdy był premierem, mówił mu o informacjach z archiwów MO dotycz±cych Donalda Tuska a także o możliwo¶ci zatrzymania żony Grzegorza Schetyny oraz działaniach prokuratury wobec matki Sławomira Nowaka. [...]

 zakladajac, ze 01% mowil czesciowo prawde potwierdzil tym samym,
 ze osoba prezesa PiS jest szkodliwa dla naszego kraju. od dawna  twierdze, ze trzeba go wywalic na smietnik historii by swymi
 chorymi ambicjami nie blokowal przemian gospodarczych. twierdze
 tez, ze uwolnienie lecha spod wplywu prezesa byloby korzystne  dla lecha. mogloby sie okazac, ze to calkiem sympatyczny koles.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-07 15:48:35
Autor: HaMMeR
przed pisem@op.pl>  wrote:

[...]
wobec matki SÅ‚awomira Nowaka. [...]

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co ty przymule za glupoty wypisujesz z okazji popuszczenia gnojem
przez nowego(?) wspolpracownika PO, Romana Giertycha (tfu..,
czuje potrzebe wziecia kapieli.., samo wymienianie tego nazwiska
'brudzi' ludzka przyzwoitosc!)
Gratulacje za pozyskanie tak 'duzego'(mimo ze zwykla lajza) zwolennika PO:))))

Data: 2010-04-07 17:11:05
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Czemu tak nie ćwierkałeś jak Jarkacz się waflował z Romkiem ??

Data: 2010-04-07 18:17:36
Autor: HaMMeR
On 2010-04-07 17:11, Jerzy Tabortowski wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

On sie z nim nie waflowal, jedynie wachlowal... i to z musu!
Przyznaje, nie kazdy musi to wyczuwac i jak widac, dla ciebie
ten 'mus', to nadal zbyt delikatny stan, bys go dostrzegl...
Ani jednego slowa akceptacji w stosunku do Giertycha (tfu!) nie wyrazilem
na tej liscie przed, w trakcie i po rzadach PISu!

Data: 2010-04-07 19:17:03
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Z musu ?? Wolne żarty men, wolne, Jarkacz sam sobie nasrał na buty, nie z "musu" tylko z WYBORU. Pozdrawiam. I dla tego peło robi co chce. Trzeba wyciągać wnioski ze swoich czynów, a nie bałakać pierdoły.
PIS przemoczył i przemoczy z kompletnymi fiutexami, na własne życzenie.

Data: 2010-04-08 10:24:56
Autor:
On Wed, 07 Apr 2010 15:48:35 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> [...]
>   tez, ze uwolnienie lecha spod wplywu prezesa byloby korzystne
>   dla lecha. mogloby sie okazac, ze to calkiem sympatyczny koles.

 sam jestes przymul. i to bagienny.

za glupoty wypisujesz z okazji popuszczenia gnojem
> przez nowego(?) wspolpracownika PO,

 giertych TW PO ? ;o)))

Romana Giertycha (tfu.., czuje potrzebe wziecia kapieli..,

 2 razy do roku wypada ;o)))

samo wymienianie tego nazwiska 'brudzi' ludzka przyzwoitosc!)

 jakos jaroslawa kaczynskiego to nie "brudzilo", nawet ministrem
 giertycha zrobil, wspolne kolacyjki spozywali, malpki pili.

Gratulacje za pozyskanie tak 'duzego'(mimo ze zwykla lajza) zwolennika PO:))))

 dopadla cie skleroza czy amnezja puszens?  czy to nie lpr i giertych byli najlepszymi kumplami prezesa pis ?

Data: 2010-04-09 16:03:24
Autor: HaMMeR
On 2010-04-08 10:24, "<he®sk>" wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Tym razem Giertych nie jest kumplem debili z PO.., on im sie wysluguje
za 'czapke gruszek' ..na wierzbie!
A wogole, to udajesz naiwniaka bujajac, ze nie wiesz jaka kloaka jest
polityka i ze politycy, w stosunku wobec samych siebie, nie stosuja pojec
'kumpel', 'przyjazn', lojalnosc czy tez 'uczciwosc', a jesli naprawde
to ciebie dziwi, to oznacza, ze jest jeszcze gorzej z toba, niz ja cie
postrzegam...

Data: 2010-04-07 16:29:52
Autor: Pistacjusz
Kurdupla powinno piek³o poch³on±c!
Hahaha

Tusk i Giertych dwaj przyjaciele z boiska.

Data: 2010-04-07 20:24:17
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-07 15:17, karwanjestkretynem pisze:
[...]
uk³ad istnieje :-)
http://blueballfixed.ytmnd.com/

Kurdupla powinno piek³o poch³on±c!