Kurduplowy "hak"!

Data: 2010-02-18 09:15:57
Autor: Artur Borubar
Kurduplowy "hak"!
W gazetach głównie odgrzewane kotlety: o prawyborach w Platformie, hakach na Sikorskiego ("Polska" napisała wczoraj, że prawdopodobnie chodzi o aresztowanie jakiegoś białoruskiego agenta w 2007 roku; Sikorski, zamiast aresztować, chciał go użyć jako karty przetargowej w negocjacjach z administracją Łukaszenki, co rozsierdziło premiera Kaczyńskiego).

http://wyborcza.pl/1,75478,7569450,Zrownac_z_ziemia_telewizje_publiczna_.html

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-02-18 09:45:29
Autor: awe
Kurduplowy "hak"!
Palikot twierdzi ze te haki na Sikorskiego maja pomoc mu startowac do palacu prezydenckiego, gdyz w takiej sytuacji Komorowski jest medialnie marginalizowany.
Zauwazylem to wczesniej, a wy kawecki tez myslicie ze miedzy PiS a Sikorskim doszlo do jakiegos tajnego ukladu?
awe

Data: 2010-02-18 12:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Kurduplowy "hak"!
On Thu, 18 Feb 2010 09:15:57 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

http://wyborcza.pl/1,75478,7569450,Zrownac_z_ziemia_telewizje_publiczna_.html

 JESTEM ZA!!! niby dlaczego mam placic haracz na slugusow pis ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Kurduplowy "hak"!