Kuredupel powalczy

Data: 2012-06-10 05:29:56
Autor: Przemysław W.
Kuredupel powalczy
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11899133,_Newsweek___Tusk_chce_byc_dalej_szefem_PO__powalczy.html

Rok temu zapowiadał, że to jego ostatnia kadencja na stanowisku szefa PO.
Teraz, jak nieoficjalnie dowiedział się "Newsweek", Donald Tusk chce walczyć o
reelekcję na stanowisko przewodniczącego Platformy Obywatelskiej. "Klimat w
Kancelarii Premiera się zmienił" - pisze tygodnik.Już nikt nie mówi tam o
szukaniu następcy, ale o tym, jak doprowadzić do reelekcji - powiedział
tygodnikowi jeden ze współpracowników szefa rządu. A to oznacza, że deklaracja
premiera z września 2010 r. ("Ile można takiego typa jak ja znosić? Zakładam,
że to moja ostatnia kadencja") to już przeszłość. Według "Newsweeka" w
Kancelarii Premiera rozważa się teraz nawet wariant przyspieszenia wyborów
przewodniczącego PO. W normalnym trybie miały się one odbyć w 2014 roku. Teraz
rozważany jest 2013.

Rozmówca "Newsweeka" twierdzi, że pozycja Tuska może być coraz gorsza, bo trwa
kryzys. "Im wcześniej Tusk odświeży swój mandat, tym lepiej dla niego" - mówi
źródło "Newsweeka". Podkreśla też, że 2014 to rok wyborów samorządowych i do
Parlamentu Europejskiego, partii nie może dzielić wewnętrzna polityka.

Data: 2012-06-10 10:46:51
Autor: mkarwan
Kuredupel powalczy
From: "=?ISO-8859-2?Q?_Przemys=B3aw_W.?=" <bull.y300.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Kuredupel powalczy
Date: Sun, 10 Jun 2012 05:29:56 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.253.150
IP address state: Slaskie
IP address city: Tarnowskie Gory

Data: 2012-06-10 08:53:04