Kurier rowerowy Rzeszów

Data: 2010-09-28 06:59:57
Autor: Rowerex
Kurier rowerowy Rzeszów
On 28 Wrz, 14:05, Grzegorz <gregoryma...@gmail.com> wrote:

Mam przyjemność poinformować, że w Rzeszowie w końcu powstała rowerowa
firma kurierska.

Będziecie po Rzeszowie chodnikami jeździć?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-09-29 07:02:04
Autor: PeJot
Kurier rowerowy Rzeszów
W dniu 2010-09-28 15:59, Rowerex pisze:
On 28 Wrz, 14:05, Grzegorz<gregoryma...@gmail.com>  wrote:

Mam przyjemność poinformować, że w Rzeszowie w końcu powstała rowerowa
firma kurierska.

Będziecie po Rzeszowie chodnikami jeździć?

A  to kurierzy wzorem szoszonów brzydzą się DDRkami ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-09-29 12:00:00
Autor: Fabian
Kurier rowerowy Rzeszów
W dniu 29.09.2010 07:02, PeJot pisze:
[...]

Chyba wszyscy, którym zależy na dojechaniu do celu lub wygodnej jeździe
brzydzą się DDR. Przynajmniej w polskim standardowym wydaniu :/

Fabian.

Data: 2010-09-29 13:15:18
Autor: arturbac
Kurier rowerowy Rzeszów
W dniu 2010-09-29 12:00, Fabian pisze:
Chyba wszyscy, którym zależy na dojechaniu do celu

w rozsądnym czasie :-D

Data: 2010-09-29 17:59:34
Autor:
Kurier rowerowy Rzeszów
PeJot <PeJot@02.pl> napisał(a):
> Będziecie po Rzeszowie chodnikami jeździć?

A  to kurierzy wzorem szoszonów brzydzą się DDRkami ?

Oszałamiająca sieć dróg rowerowych(a konkretnie to ciągów pieszo-rowerowych bo tylko takie są) Rzeszowa umożliwia jazdę "komunikacyjną" w zasadzie jedynie wzdłuż obwodnicy południowej i kilku tras wylotowych z miasta. Centrum jest gołe w tej kwestii, więc kurierzy tak czy siak rzadko będą mieć okazje jazdy takimi. O tu ktoś to ładnie na mapce przedstawił - http://maps.google.pl/maps/ms?
ie=UTF8&hl=pl&msa=0&msid=113161729538320139983.00048faf505915edb2e7d&t=h&z=12

Ze swej strony zapytam czy prowadzony jest jakiś nabór na kurierów i ewentualnie jakie wymagania stawia się kandydatom?

Data: 2010-09-29 11:59:43
Autor: Grzegorz
Kurier rowerowy Rzeszów
Na razie jeżdżę sam, jak się zrobi ruch w interesie to z przyjemnością
przyjmę kogoś do jazdy. Jeśli chodzi o wymagania to przede wszystkim
musi to być ktoś bardzo w rowerowym klimacie. Dla mnie dwa kółka to
ogromna pasja i chcę pracować z ludźmi, którym taka praca będzie
sprawiała przyjemność :)

pOZ:Drower
Grzesiek

Data: 2010-09-30 10:45:20
Autor: Alfer_z_pracy
Kurier rowerowy Rzeszów
Grzegorz napisał:
Na razie jeżdżę sam, jak się zrobi ruch w interesie to z przyjemnością przyjmę kogoś do jazdy.

Jak na jednosobową firmę Twoja strona robi wrażenie mocno na wyrost :-) Zwłaszcza zdania pisane w liczbie mnogiej. Ale ja nie o tym.

"Kurierka rowerowa to więcej niż praca, to styl życia!"

Czy masz może zdjęcia tej kurierki? Zwłaszcza w letnim wdzianku?

Pzdr
A.

Data: 2010-09-30 16:54:24
Autor: MichałG
Kurier rowerowy RzeszĂłw
W dniu 2010-09-30 10:45, Alfer_z_pracy pisze:
Grzegorz napisał:
[...]

MoĹźe byc taka?

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/T9G0zVae2bcV5548YRJGXA?feat=directlink

;)
--
Podrdrawiam
Michał

Data: 2010-10-01 07:00:43
Autor: PeJot
Kurier rowerowy RzeszĂłw
W dniu 2010-09-30 16:54, MichałG pisze:

MoĹźe byc taka?

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/T9G0zVae2bcV5548YRJGXA?feat=directlink

Siodełko ma za wąskie, chociaż to może siodłostringi są :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-10-03 19:51:04
Autor: Titus Atomicus
Kurier rowerowy Rzeszów
In article <i7uh7i$7e2$1@inews.gazeta.pl>, PeJot <PeJot@02.pl> wrote:

> Będziecie po Rzeszowie chodnikami jeździć?

A  to kurierzy wzorem szoszonów brzydzą się DDRkami ?

A kto sa szoszoni ( w tym kontekscie)?

TA

Data: 2010-10-03 20:03:29
Autor: PeJot
Kurier rowerowy Rzeszów
W dniu 2010-10-03 19:51, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

A  to kurierzy wzorem szoszonów brzydzą się DDRkami ?

A kto sa szoszoni ( w tym kontekscie)?

Szosowcy.

--
P. Jankisz