Kurier rowerowy w Warszawie - kilka pyta

Data: 2012-09-15 22:20:47
Autor: lepszy model
Kurier rowerowy w Warszawie - kilka pyta
On Fri, 14 Sep 2012 17:10:48 +0200, AK <a@k.pl> wrote:
odpowied na ponisze pytania:

Wszystkiego o co pytasz dowiesz si na rozmowie kwalifikacyjnej. Sam nie pracowaem jako kurier bo nie podoba mi si rywalizacja o zlecenia midzy kurierami.

Data: 2012-09-16 20:05:15
Autor: Titus Atomicus
Kurier rowerowy w Warszawie - kilka pytań
In article <almarsoft.4309705157254015837@news.task.gda.pl>,
 lepszy model <fake@fakeemail.com> wrote:

> [...]

Wszystkiego o co pytasz dowiesz si na rozmowie kwalifikacyjnej. Sam nie pracowaem jako kurier bo nie podoba mi si rywalizacja o zlecenia midzy kurierami.

Qrde, kolega zadal kilka konkretnych pytan, a tu jacys madrale robia podchody... Przynajmniej sie dowiedzial jakiego towarzystwa w pracy sie moze spodziewac.
PS Popraw sobie kodowanie, bo masz zadeklarowane jakies 8859-15...
--
TA

Kurier rowerowy w Warszawie - kilka pyta