Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej

Data: 2010-11-25 08:07:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
W dniu 24.11.2010 22:03, sundayman pisze:

Ale mam kilka pytań, bo głupota zawsze mnie wkurza, i prawdę mówiąc
sprawa jest chyba godna reportażu w TVN....

Nie wiem czym się tak podniecasz. Ja od lat płacę kasę za zabudowany
korytarz. I nigdy tego nie uważałem za nic złego. W końcu mam
powiększony o to przedpokój. Tak jak piszesz - trzymasz tam sobie
rowery, pewnie jakąś szafkę na buty masz itp.

Za wynajem schowka na graty też płacę, choć tam nie mieszkam.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-11-25 01:18:12
Autor: witek
On 11/25/2010 1:07 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

ale ten kwałek korytarza jest tylko dla ciebie, czy do spółki z innymi na tym samym pietrze? bo ja to rozumiem, ze to jest krata czy co tam maja jako wejscie do dalszej czesci korytarza dla wszystkich, którzy na tym pietrze mieszkają.

Data: 2010-11-25 09:28:49
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-11-25 08:18, Użytkownik witek napisał:

[...]

Toteż płacić nie będziesz sam tylko do spółki z innymi.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-11-25 09:30:21
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 25.11.2010 08:18, witek pisze:
[...]

Teraz: Tylko dla mnie. Kiedyś do spółki z sąsiadem i do spółki z
sąsiadem płaciłem i do spółki z sąsiadem rower i buty se tam trzymałem.
Ba! część osób ma tam żarówkę korytarzową i wtedy płacą jeszcze za
oświetlenie.

bo ja to rozumiem, ze to jest krata czy co tam
maja jako wejscie do dalszej czesci korytarza dla wszystkich, którzy na
tym pietrze mieszkają.

No więc wspólnie wynajmują ten korytarz. Jeśli im jest niepotrzebny, to
niech zlikwidują zamek i już. Jak widać z wypowiedzi, przestrzeń ta
stanowi schowek na choćby rowery. Więc wynajmują wspólnie. Zauważ, że
cena jest symboliczna, nie tak jak za mieszkanie.

To, że dzielą ten schowek wspólnie, to co? Jak się umówią, że mieszkania
dzielą wspólnie, to też przestaną płacić?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej