Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych

Data: 2011-12-01 19:55:55
Autor: dK
Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych
Przypadek odczuty na własnej skórze.

Jedna z sieci telekomunikacyjnych wystawiła z terminem płatności na dzień 31 X fakturę nr 1234 na kwotę 100 PLN.
Faktura z przyczyn obiektywnych zostałą zapłacona jednak po terminie. Na przekazie wyraźnie zaznaczono tytułem faktury 1234.
Wpłacona kwota przewyższałą lekko zobowiązania wynikające z faktury.

Płatność została przyjęta, ale została zaksięgowana na poczet faktury 1235 z terminem płatności 1XII jeszcze sporo przed tym terminem. W efekcie dostałęm bardzo groźnego SMS'a, ze zablokują mi komórkę, bo mam zaległość w w wysokości 100 PLN mimo, że tak naprawdę mam zgodnie z cywilizowanymi regułami moje sakldo jest dodatnie i wynosi +1 PLN.

Czy coś z takim krzakiem można zrobić? Ale tak, żeby mogło zaboleć. Problem swobodnego traktowania płatnosci i olewania tekstu z treścią "tytuł zapłaty" może dotykać naprawdę sporą część klientów, a może chodzić tu o niemałe pieniadze, bo oczywiście firma ta nie omieszkała, oprócz gróźb,  naliczyć mi już odsetki nie tylko sprawiedliwe za okres opóźnienia, ale również od mojego .... dodatniego salda :))

dK

Data: 2011-12-01 20:28:55
Autor: Jacek
Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych
Napisz, co to za operator. To nie reklama, żeby trzeba było ukrywać.
Jacek

Data: 2011-12-01 21:35:59
Autor: Gotfryd Smolik news
FUT: Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych
  FUT warning.
  IMVHO - NTG. To tak na wstępie - o podatkach w poście nie ma ani słowa.

  Ad rem:

On Thu, 1 Dec 2011, dK wrote:

Przypadek odczuty na własnej skórze.

[...]
[...]

  Kazać wyprostować.

Ale tak, żeby mogło zaboleć.

  Nie widać podstaw.
  Dopóki nie wyrządzili szkód poprzez wyłączenie komórki to jest
po prostu błąd i tyle.

[...]

  IMVHO dopiero po negatywnym rozpatrzeniu Twojego żądania sprostowania
można by się doszukać usiłowania wyłudzenia.
  A z saldem to dobrzy są :]

pzdr, Gotfryd

Kuriozalny sposób ksiegowania płatności przez jedna z sieci komórkowych