Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST]

Data: 2015-04-22 16:07:20
Autor: 666
Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST]
Mój ś.p. wujek w podobnej sytuacji zaprosił miejscowych milicjantów (komendant i dzielnicowy), postawił dwie flachy, i gdy już wszyscy byli w czubie powiedział, że ma tu takiego jednego squr..syna, który od 10 lat uprzykrza zycie.
Milicjanci się poderwali "pokaż nam go Pan".
No to zaprowadził do drzewa (sosna, wyjazd bramą też na stronę lasu).
Dzielnicowy (czy komendant, nie pamiętam) wziął radio, wezwał miejscowego gajowego z piłą mechaniczną i za 45 minut squr..syna nie było ;-)
Sam skorzystałem, bo wcześniej nigdy się nie mogłem do tamtej bramy złożyc ;-)

-- -- -
Jakieś inne pomysły?

Kuriozum: decyzja odmowna na wniosek o wycięcie drzewa rosnącego na działce drogowej [CROSSPOST]