Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie

Data: 2009-07-28 23:32:47
Autor: bratPit
Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie

witam
Zawsze się zastanawiałem co dzieje się w przypadku kiedy przykładowo delikwent podjeżdża do bramki i okazuje się że nie ma przy sobie pieniędzy.

Rzuciłem jeszcze, że będzie z tego niezły artykuł. Może i będzie - jak mi nie przejdzie do weekendu ochota do walki z absurdami.

to jak będziesz działał w temacie artykułu to dorzuć jeszcze pytanie dlaczego osoby na bramkach na pytanie "czy zjazd na Oświęcim jest otwarty czy zamknięty?" odpowiadają... "nie wiem"!
ja nie wiem co to za problem dać obsłudze wykaz zamkniętych zjazdów i ew krótko napisać jaki jest wówczas objazd,
w każdym razie po usłyszeniu odpowiedzi "nie wiem" ręce mi opadły i postanowiłem że nie chcę tam 'zagotować' i pojechałem dalej - zjechałem zjazdem na Chrzanów,
brat

Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie