Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie

Data: 2009-07-28 23:50:59
Autor: Adam Płaszczyca
Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie
Dnia Tue, 28 Jul 2009 21:44:59 +0200, dobrov napisał(a):

zdecydował a potem opowiedział wszystko w jakimś TVN-ie i jeszcze może na tym zarobił :) Facet dodał jeszcze, że jak mu zostawię samochód, to on wezwie policję i zabulę 200 za blokowanie bramki. Na tym odpuściłem.

I bład. Należało powiedzieć 'prosze bardzo'. Jakie blokowanie bramki?

P.S.
Po fakcie zacząłem się zastanawiać, czy takie aresztowanie pojazdu nie podpada pod zabór mienia. Szkoda, że nie jestem prawnikiem - oni chyba w tym naszym bajzlu mają się najlepiej.

A nie lepiej się umówić w kilka aut i zablokować tak WSZYSTKEI bramki?

BTW - jeszcze jeden błąd popełniłeś - otóż nie wolno Ci było wusiąść z auta
i pójść z ochroniarzem. Przepisy zakazują. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-29 00:31:38
Autor: Technolog
Dnia Tue, 28 Jul 2009 23:50:59 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

A nie lepiej się umówić w kilka aut i zablokować tak WSZYSTKEI bramki?

Pomysł świetny, tylko nie da się :/

Bo później, jak sędzia skaże żartownisiów na lata więzienia, bo przez
zablokowane bramki miał jechać transport narządu ratującego życie, to nie
będzie już wesoło.

Co nie zmienia faktu, że te bramki w takiej odsłonie są chore.

Dla wątkotwórcy - jakiś czas temu był tu omawiany przypadek, gdy kierowca
podjechał do bramki gdzie płaci się kartą, a tam terminal ma awarię. Czyli
oni nie mogli od niego pobrać pieniędzy. I także go nie puścili.

Data: 2009-07-29 00:52:13
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 29 Jul 2009 00:31:38 +0200, Technolog napisał(a):

A nie lepiej się umówić w kilka aut i zablokować tak WSZYSTKEI bramki?

Pomysł świetny, tylko nie da się :/

Jak to 'nie da się'?

Potrzeba tyle aut, ile jest bramek.
Bo później, jak sędzia skaże żartownisiów na lata więzienia, bo przez
zablokowane bramki miał jechać transport narządu ratującego życie, to nie
będzie już wesoło.

Bzdura.
Dla wątkotwórcy - jakiś czas temu był tu omawiany przypadek, gdy kierowca
podjechał do bramki gdzie płaci się kartą, a tam terminal ma awarię. Czyli
oni nie mogli od niego pobrać pieniędzy. I także go nie puścili.

Sam tak miałem, skończyło się na policji. Ja tam staję się bardzo
przepisowy, kiedy napotykam na debilizm. A na autostradzie nei wolno mi z
auta wysiąść, cofać tez się nie...
Dopiero jak uprawniona osoba (policjant kierujący ruchem) nakaże, to mogę. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-29 07:37:55
Autor: ania
Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

[...]

ale po co policja do autoryzacji telefonicznej karty? cos sie zmienilo w ostatnich latach?
to chyba jakis nowy sposob: policjant dzwoni zamiast kasjerki, dziwne

--
ania

Data: 2009-07-29 14:29:26
Autor: Technolog
Dnia Wed, 29 Jul 2009 07:37:55 +0200, ania napisał(a):

[...]

Nie wiedziałem, że tak się da :)
Ci z autostrady pewnie też nie, tylko że to ich praca, a nie moja ;p

Data: 2009-07-29 21:24:08
Autor: Adam Płaszczyca
[...]

Wybacz, ja nie mam prawa do nakazywania komukolwiek wykonania autoryzacji
telefonicznej. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-29 09:06:56
Autor: dobrov
Adam Płaszczyca pisze:

[...]

Podziwiam upór i odwagę - to mnie mobilizuje, żeby się doskonalić :)
Czym się twoja historia dokładnie skończyła? Możesz opisać w kilku zdaniach?

Data: 2009-07-29 21:27:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 29 Jul 2009 09:06:56 +0200, dobrov napisał(a):

Podziwiam upór i odwagę - to mnie mobilizuje, żeby się doskonalić :)
Czym się twoja historia dokładnie skończyła? Możesz opisać w kilku zdaniach?

Tym, że pan Policjant najpierw był bardzo zły i groził, a potem bardzo
grzeczny i pomagał ;) Po prostu - zgodnie z przepisami na autostradzie nie wolno ani cofać, ani
się zatrzymywac (unieruchomienie pojazdu przed bramkami, jako wynikające z
warunków ruchu nie jest zatrzymaniem w myśl PoRD). Autostradoludki straszyły sądami, komornikami etc., w końcu się ich
spytałem czy koniecznie chcą za groźby bezprawne odpowiadać. W końcu wezwali policję, policjant na początek też chciał postraszyć, ale
mu nie wyszło, został przetrzepany ze swoich danych, spisany z legitymacji,
przepytany o podstawy prawne, a na koniec udało mu się wymyśleć, że może
pokierować ruchem i pokierował ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-29 23:03:09
Autor: dobrov
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Facet! Jesteś moim idolem, Naprawdę! :)

Data: 2009-07-30 20:30:24
Autor: Seba
Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie
Dnia Wed, 29 Jul 2009 23:03:09 +0200, dobrov napisał(a):

Adam Płaszczyca wrote:

<ciach>

Facet! Jesteś moim idolem, Naprawdę! :)

Ach te wakacje. Widzicie do czego na pmsie doszło ?

Sebastian S.

Data: 2009-07-31 00:16:35
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 30 Jul 2009 20:30:24 +0200, Seba napisał(a):

Facet! Jesteś moim idolem, Naprawdę! :)

Ach te wakacje. Widzicie do czego na pmsie doszło ?

 Może zrobimy naklejkę "Jestem fanem Adama"? :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-03 17:44:05
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 31 Jul 2009 00:16:35 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

Ach te wakacje. Widzicie do czego na pmsie doszło ?

 Może zrobimy naklejkę "Jestem fanem Adama"? :)

Rozdawaną w Kęszycy, czy na Schillu? ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-29 01:57:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Technolog pisze:

Co nie zmienia faktu, że te bramki w takiej odsłonie są chore.

To można podjechać do wszystkich minus jedna.

Data: 2009-07-29 14:35:46
Autor: Technolog
Dnia Wed, 29 Jul 2009 01:57:39 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

Technolog pisze:

Co nie zmienia faktu, że te bramki w takiej odsłonie są chore.

To można podjechać do wszystkich minus jedna.

Tak trzeba zrobić.

Zakładając, że na początku akcji byłyby 3 bramki czynne z sześciu (nie
pamiętam ile ich tam jest), to w odwodzie musi być dwóch uczestników akcji,
którzy będą podjeżdżali w miarę uruchamiania kolejnych bramek.

Więc jak ktoś chce do gazety i ma wolny dzień plus później czas na
włóczenie się po policji, to nic tylko się organizować. (ja do gazety nie
chcę ;)

Jedna uwaga - czy warto taki szum robić z powodu braku możliwości
zawrócenia, gdy wjeżdża się już na odcinek, gdzie są ostrzeżenia, że będzie
płatna autostrada? Już prędzej widziałbym jako cel akcji te remonty, które
bardzo utrudniają jazdę i o które wykłócał się pan adwokat, który wygrał z
zarządcą A4 w sądzie.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-29 16:00:43
Autor: Mikolaj Rydzewski
Technolog wrote:
Jedna uwaga - czy warto taki szum robić z powodu braku możliwości
zawrócenia, gdy wjeżdża się już na odcinek, gdzie są ostrzeżenia, że będzie
płatna autostrada?

Może ktoś przypomnieć, nigdy nie zwracałem na to uwagi, gdzie są umieszczone ww znaki jadąc od strony Krakowa?
Tzn. jadąc od Opatkowic w kierunku bramek, gdy nie skręce w prawo na Kraków-Północ to mogę jeszcze potem zawrócić?

Data: 2009-07-29 14:52:07
Autor: Piotr Czyż
Mikolaj Rydzewski pisze:

[...]

O to właśnie chodzi, że nie możesz. Chyba, że akurat jest "dziura" w barierkach i złamiesz zakaz.

pzdr
--
Piotr Czy

Data: 2009-07-29 10:40:19
Autor: Tomek
[...]

A jakby tam Twoja matka przechodziła? Albo dziecko?
T.

Data: 2009-07-29 14:30:36
Autor: Technolog
Dnia Wed, 29 Jul 2009 10:40:19 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

Co??? O CO CI CHODZI???

Data: 2009-07-29 14:56:36
Autor: Marcin Stankiewicz
Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie
Dnia Wed, 29 Jul 2009 14:30:36 +0200, Technolog na pl.misc.samochody
napisał(a):

Dnia Wed, 29 Jul 2009 10:40:19 +0200, Tomek napisał(a):

A jakby tam Twoja matka przechodziła? Albo dziecko?

Co??? O CO CI CHODZI???

Zapomniał dodać "-sprawdzić czy nie ksiądz" :)

"Życie to zadanie rachunkowe, nie powieść francuska. Rittner Tadeusz"

Kuriozum na A4 - Bareja rechocze w grobie