Kurrrr... R1

Data: 2009-05-03 21:43:42
Autor: MiT
Kurrrr... R1
W dniu 2009-05-03 17:28, Piotr May napisał (a)::
  > ja pier...
a w R1 penka ... no....
Popsułeś motocyk ... tfu, jameche?

ja pierd.. penk komus korek do wlewu oleju ?
Mojemu fiatu 125p, prawie pełnoletniemu pękł. W ostatniej dekadzie ubiegłego wieku. Liczy się?

no.. w R1 potrafi...
Piomay potrafi.

normalne zakrecony pare dni temu,
A jakiego momentu do dokręcania użyłeś?

byl se .. a dzis po powrocie z traski
Pewnie same trzaski.

stwierdzilem ze mam dosc duzo oleju na bucie o caly motur zawalony.. i ? pol korka od wlewu brak.
Ciesz się, że Ci łańcuch nie pękł.

Super.
Zajebiście.

Ma ktos na zbyciu taki korek ?  (poznan)
Do wanny się nada? Mam jeszcze od umywalki i kilka korkóf do rur od fi 1/4" do fi 1" cala. Mogę podać pociągiem.

Jutro podzwonie, ale kurfa.. pewnie bedzie "na zamowienie w tydzien albo i dwa.."
A nie możesz zwymiarować i od ręki zastosować zamiennika?

--
MiT
"Łóżko to nie motocykiel, nikt nie zginie" (c) Kaźmirz P.

Kurrrr... R1