Kurrrr... R1

Data: 2009-05-04 22:55:49
Autor: Jacek Różański
Kurrrr... R1
Piotr May pisze:
W kawasaki penkajom ramy taaaaa ?
W kawasaki penkajom panewki taaaaa ?
Suzuki to stuki puki taaaa ?
Honda to wogule syyyfff, taaa ?

ja pier...
a w R1 penka ... no....

ja pierd.. penk komus korek do wlewu oleju ?
no.. w R1 potrafi...

normalne zakrecony pare dni temu, byl se .. a dzis po powrocie z traski stwierdzilem ze mam dosc duzo oleju na bucie o caly motur zawalony.. i ? pol korka od wlewu brak.

Super.

Ma ktos na zbyciu taki korek ?  (poznan)
Jutro podzwonie, ale kurfa.. pewnie bedzie "na zamowienie w tydzien albo i dwa.."

ech..

Spokojnie, spokojnie, to jeszcze nie koniec świata!

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740
>impossibility is only one of the possibilities

Kurrrr... R1