[market] Kurs Instruktorski PADI

Data: 2009-09-02 17:09:23
Autor: Andrzej Bednarek
[market] Kurs Instruktorski PADI
Witam,

Mam pytanie: ile kosztuje kurs instruktorski u Pana?
Przeszukiwałem dosyc intensywnie wasza strone ale nigdzie nie ma podanej ceny...

Andrzej Bednarek

Data: 2009-09-03 06:38:20
Autor: grupy
[market] Kurs Instruktorski PADI
5400 zł (łącznie instruktor PADI i Ins EFR) plus 600 zł materiały z PADI.
Do tego trzeba doliczyć około 480 funtów na opłatę egzaminacyjną i aplikacyjną do PADI.

MSC

Data: 2009-09-04 16:36:35
Autor: Andrzej Bednarek
[market] Kurs Instruktorski PADI
5400 zł (łącznie instruktor PADI i Ins EFR) plus 600 zł materiały z PADI.
Do tego trzeba doliczyć około 480 funtów na opłatę egzaminacyjną i aplikacyjną do PADI.

Dziękuję za odpowiedź na grupie i na maila.

Moje pytanie dotyczyło ceny samego kursu instruktorskiego PADI, bez kursu
instruktora EFR.

Andrzej Bednarek

Data: 2009-09-04 23:13:00
Autor: Tomek Z.
[market] Kurs Instruktorski PADI
5400 zł (łącznie instruktor PADI i Ins EFR) plus 600 zł materiały z PADI.
Do tego trzeba doliczyć około 480 funtów na opłatę egzaminacyjną i aplikacyjną do PADI.

A dlaczego informacji o cenach nie ma na waszej stronie www?
Są ceny wszystkich kursów za wyjatkiem instruktorskich.
Dlaczego trzeba sie prosić o podanie ceny?

Konkurencja, zarówno ta w Sczecinie jak i ta tuż pod nosem w Krakowie jakoś
tajemnicy z cen nie robi...

Tomek

--

[market] Kurs Instruktorski PADI