Kurs Instruktorski PADI Kraken Zakrzówek [market]

Data: 2010-08-12 10:37:43
Autor: Zakrzówek Kraken
Kurs Instruktorski PADI Kraken Zakrzówek [market]
Właśnie kończymy kurs instruktorski w Krakenie na Zakrzówku.

Za dwa dni egzamin. 7 kandydatów i jedna osoba robiąca połowę kursu czyli asystenta instruktora (taki Asystent Instruktor to najlepsze przygotowanie do kursu instruktorskiego).
Całość kursu to 16 dni.
11 dni kurs instruktora OWSI PADI
2 dni kurs Instruktora pierwszej pomocy EFR
1 dzień kurs instruktora nitroksu (trzeba mieć nitroks podstawowy)
2 dni egzamin.
Sporo teorii i metodyki, 3 baseny + 1 podczas egzaminu, 6 dni (popołudni) nurkowych + 1 nurkowanie podczas egzaminu, szlifowanie ratownictwa.
Każdy miał czas nadrobić wszystkie "braki" i złe przyzwyczajenia z ratownictwa, technik pływania, trymu a potem zobaczyć jak tych umiejętności poprawnie i precyzyjnie uczyć.
Egzamin zweryfikuje uczestników ale mam nadzieję, że tak jak najczęściej wszyscy dopuszczeni do egzaminu zaliczą egzamin a potem będą bezpiecznymi i dobrymi instruktorami, a po jakimś czasie również doświadczonymi.
Filmik z tamtego roku
http://www.youtube.com/watch?v=ZklpAnMs7i4
Muszę coś wrzucić z tego kursu ale widoczność była po powodzi mało filmowa 3-5 metrów

Kandydaci przychodzą z roku na rok lepiej przygotowani, jeden z podstawowych problemów to słabe opanowanie techniki nurkowania w suchym skafandrze u części kandydatów więc na początku sporo nad tym pracujemy i potem jest dobrze.

Następny kurs od 9 do 24 października 2010.
Zapraszam na warsztaty z doskonalenia techniki nurkowania w suchym skafandrze podczas Konferencji Nurkowej 2010 na Zakrzówku
www.konferencjanurkowa.pl

Maciek "Szczęściarz" Curzydło
maciek@kraken.pl
www.kraken.pl
601 823 005

Data: 2010-08-12 08:58:44
Autor: jacekplacek
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Muszę coś wrzucić z tego kursu ale widoczność była po powodzi mało filmowa 3-5 metrów

Chciałem napisać, że gratuluję szczerości i poważnego traktowania nurków... ale nie mogę. Nie mogę, bo to normalna cecha i nie jest niczym wyjątkowym. Po prostu, jako właściciel bazy, kiedy jest kiepska wizura, piszesz, że jest kiepska i tyle. Bez ściemniania.

[...]

Co w tym czasie robi reszta? Uczy się uczyć suchego? :)

Następny kurs od 9 do 24 października 2010.
Zapraszam na warsztaty z doskonalenia techniki nurkowania w suchym skafandrze podczas Konferencji Nurkowej 2010 na Zakrzówku
www.konferencjanurkowa.pl

Jaka cena warsztatów? Co nowego po takim warsztacie zyskam?

Data: 2010-08-12 22:12:53
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i40d44$mrk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie tak. Każdy na kursie ma mocniejsze i słabsze momenty. Jeżeli ktoś się czegoś doucza można zaobserwować jakie metody przyśpieszają douczanie. Poza tym jeżeli nawet coś umiesz to możesz pracować nad jeszcze większą precyzją, swobodą. Kandydat najpierw doszlifowuje swoje umiejętności a potem uczy się jak uczyć innych.

[...]

Konferencja w tym 3 dni nurkowe na Zakrzówku oraz wszystkie konkursy i warsztaty to 80 zł.
Nie byliśmy razem w wodzie więc trudno mi powiedzieć co ty zyskasz bo nie wiem co umiesz.
Możę tylko możliwość poobserwowania jak uczymy bo sam już wszystko umiesz a może sporo bo nad czymś musisz jeszcze pracować normalna sprawa.
Na takich warsztatach uczę jak dobrze rozmieścić balast. Jak nauczyć się precyzyjnie wisieć w toni wodnej. Jak utrzymać najstabilnieszą pozycję samym suchaczem lub suchaczem i kompensatorem pływalności. Jak swobodnie zmieniać pozycję w suchym.
Zapraszam wszystkich chętnych.
A tu migawki z kursu instruktorskiego.
http://www.youtube.com/watch?v=DWeByzbovDg
Pozdrawiam

Maciek "Szczęściarz" Curzydło

Data: 2010-08-13 13:24:39
Autor: tomq100
Kurs Instruktorski PADI Kraken ZakrzĂłwek [mar ket]
Jaka cena warsztatĂłw? Co nowego po takim warsztacie zyskam?

Konferencja w tym 3 dni nurkowe na ZakrzĂłwku oraz wszystkie konkursy i
[...]

Chłopa może nauczyć się od Ciebie wszystkiego albo prawie wszystkiego.
Nurkuje 2 lub 3 lata i ma mnóstwo złych nawyków.
Tak więc cena dla niego powinna być x2 bo dobrze wiesz, że
złe nawyki trudniej wytępić niż nauczyć od nowa.
A do tego ma paskudne cechy charakteru.

Data: 2010-08-13 16:43:23
Autor:
> [...]

Jak utrzymać najstabilnieszą pozycję samym suchaczem lub suchaczem i kompensatorem pływalności. Jak swobodnie zmieniać pozycję w suchym.

Nie możesz pisać tez sprzecznych z ideologią, że samym suchym można się
wyważyć i mieć stabilną pozycję. pozdrawiam rc

Data: 2010-08-13 16:55:41
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a): > Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
> [...]

zmieniać
> pozycję w suchym.

Nie możesz pisać tez sprzecznych z ideologią, że samym suchym można się
To nie kwestia ideologii, tylko fizyki. Dlatego wyważamy się ołowiem.

Data: 2010-08-13 17:03:16
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a): > > > Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości > > news:i40d44$mrk$1inews.gazeta.pl...
> wyważyć i mieć stabilną pozycję. > To nie kwestia ideologii, tylko fizyki. Dlatego wyważamy się ołowiem.
 Gdybyś czegoś nie rozumiał, polecam to:
http://www.nurkopedia.pl/wiki/index.php/Wyważenie

Data: 2010-08-13 17:44:00
Autor:
Kurs Instruktorski PADI Kraken Zakrzówek [market]
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Gdybyś czegoś nie rozumiał, polecam to:
http://www.nurkopedia.pl/wiki/index.php/Wyważenie
"Atrykuł poniższy napisany zostal przez Maćka "Szczęściarza" Curzydłę i został
umieszczony tu za jego zgodą "

Ładna reklama PADI, w wykonaniu przydupasa wroga PADI.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-13 18:06:41
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >  Gdybyś czegoś nie rozumiał, polecam to:
> [...]
został
umieszczony tu za jego zgodą "

Ładna reklama PADI, w wykonaniu przydupasa wroga PADI.

Coś ci się przyśniło. Większość ludzi z którymi nurkuję, wywodzi się z PADI. Niestety, są tam też idioci, jak wszędzie z resztą. Akurat ta grupa najbardziej ci spasowała, więc masz ograniczoną wizję świata.

Data: 2010-08-13 18:11:24
Autor:
> [...]
> Ładna reklama PADI, w wykonaniu przydupasa wroga PADI.

Akurat ta grupa najbardziej ci spasowała, więc masz ograniczoną wizję świata.

Znowu wiesz za innych, to się paranoja zowie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-13 18:30:30
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):  > > Ładna reklama PADI, w wykonaniu przydupasa wroga PADI.

> Akurat ta grupa > najbardziej ci spasowała, więc masz ograniczoną wizję świata.

Znowu wiesz za innych, to się paranoja zowie.

Nie robisz brudnej roboty za kurzątkowskiego? To dlaczego ci ją zleca?
"Rysiek wytłumaczy Ci zaraz skąd przychodzisz i dokąd zmierzasz..."
"I bardzo dziękuję rc za Twoją pokątną fotkę... i ciągle czekam na większą
rozdzielczość... fotki Twojej jak i reszty towarzystawa.
Ryśku, czy właściciel owej brody ma jakieś imię i nazwisko, jakiś adres,
telefon, może gdzieś pracuje, chciałbym go bliżej poznać..."
Chyba nie powiesz, że wszyscy z PADI ujawniają dane osobowe klientów? Ja myślę, że to tylko odłam kurzątkowski-czarnecki tak mają. Ciekawe, czy PADI jest z was dumna?

Data: 2010-08-13 20:14:40
Autor:
> [...]
Chyba nie powiesz, że wszyscy z PADI ujawniają dane osobowe klientów? Ja myślę, że to tylko odłam kurzątkowski-czarnecki tak mają. Ciekawe, czy PADI jest z was dumna?

Nie należę do PADI.
Jest takie powiedzenie "Wróg twojego wroga jest twoim przyjacielem"
Chcesz poszanowania a zachowujesz się jak z "IANTD Żabierek".

pozdrawiam rc --

Data: 2010-08-13 17:38:22
Autor:
> [...]

> wyważyć i mieć stabilną pozycję. > To nie kwestia ideologii, tylko fizyki. Dlatego wyważamy się ołowiem.

Co masz wspólnego z Fizyką ?
Do kompensacji ciężaru sprzętu posługujemy się poduszką pneumatyczną.
Niestety ma to rozwiązanie pewną wadę jest nie stabilne. Wynurzenie powoduje
wzrost objętości i siły wyporu. zanurzenie zmniejszenie objętości i siły wyporu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-13 18:03:35
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > Jak utrzymać najstabilnieszą pozycję samym > > > suchaczem > > Nie możesz pisać tez sprzecznych z ideologią, że samym suchym można się

Co masz wspólnego z Fizyką ?
Do kompensacji ciężaru sprzętu posługujemy się poduszką pneumatyczną.

Chyba w majtkach. Normalnie, trzeba się jeszcze dociążyć.

Niestety ma to rozwiązanie pewną wadę jest nie stabilne. Wynurzenie powoduje
wzrost objętości i siły wyporu. zanurzenie zmniejszenie objętości i siły
wyporu

Gdzie niby rośnie objętość? W majtach? W wodzie? Chyba kaczorowi...

Data: 2010-08-13 18:14:11
Autor:
> [...]

Chyba w majtkach. Normalnie, trzeba się jeszcze dociążyć.

Gdzie niby rośnie objętość? W majtach? W wodzie? Chyba kaczorowi...

Jesteś dumny, że jesteś głupi.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-13 18:25:19
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > Co masz wspólnego z Fizyką ?
 > Chyba w majtkach. Normalnie, trzeba się jeszcze dociążyć.
 > Gdzie niby rośnie objętość? W majtach? W wodzie? Chyba kaczorowi...

Jesteś dumny, że jesteś głupi.

pozdrawiam rc

<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Rozsądną reakcją jest kultura osobista...

<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a) też to:
&#8222;Ale gdybyś nie był taka pizda&#8230;.&#8221;
&#8222;ujadaj ile wlezie nie poddawaj się gdzie znajdę drugiego tak nie  zrównoważonego psychicznie gościa. który reklamuje "IANTD Żabierek"
Zesrasz się ze strachu
Właścicielu pomnika sraczyka w bazie CS, żyjesz w świecie równoległym do
realnego
Jak na jebanego oszczercę przystało
Znowu się przypierdalasz
będę pisał "jacekparówa" lub "jacekpiździelec" co wybierasz ?
jeśli tego nie zrobisz to jesteś jebanym kłamcą w recydywie.
Jesteś koszmarnie głupi mocno ograniczony.
"jacekplacek" ty nie jesteś nie skrupulatny, ty jesteś jebanym oszczercą,
Nawet głąbie nie rozumiesz tekstu pisanego, nie zamierzam Ciebie przepraszać
Pierdolnięcie pięścią chyba wodnego ratownika posiadasz, bo ja tak
Ty jesteś tępy też prymitywny
Czy już Tobie mówiłem że jesteś prymitywem
Kłamliwa menda "jacekplacek"
Cierpisz na paranoję
pokazywanie miałkości ludzi z odłamu "IANTD Żabierek", to czysta zabawa
Kłamliwa menda z waszmości wyłazi i prostak, jak na "IANTD Zabierek"
przystało
srasz sobie na głowę
będziesz mógł zrobić wytrysk wkurwienia
Spadaj miernoto
Teksty do kabaretu psychiatrycznego
napisałeś to bo byłeś wkurwiony do białości
Tak jak Ty miernoto
ty jesteś czub, z IANTD
pozdrawiam rc

Zdrowia psychicznego życzę.

Data: 2010-08-13 20:17:33
Autor:
Kurs Instruktorski PADI Kraken Zakrzówek [market]
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Jesteś dumny, że jesteś głupi.

Masz ciekawą własność totalna asymetria wartościowania.
"Kali ukraść krowę" to mały pikuś przy Tobie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-13 19:39:31
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i43ted$9k7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

że samym suchym można się wyważyć i mieć stabilną pozycję.

To nie kwestia ideologii, tylko fizyki. Dlatego wyważamy się ołowiem.

"Samym suchym" w sensie "bez pomocy BCD". Ja to tak odebrałem.
To, że masz ciężarki jest dosyć oczywiste i nie ma sensu o tym dodawać.

Data: 2010-08-14 05:19:37
Autor: jacekplacek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> To nie kwestia ideologii, tylko fizyki. Dlatego wyważamy się ołowiem.

"Samym suchym" w sensie "bez pomocy BCD". Ja to tak odebrałem.
To, że masz ciężarki jest dosyć oczywiste i nie ma sensu o tym dodawać.
Nie każdy jest tak bystry jak Ty. Są tu też smoki...

--

Kurs Instruktorski PADI Kraken Zakrzówek [market]